Flasback
Geriye dönüş ,
Mutlu ,hevesli bir şekilde ona açılmayı bekliyordum o gün ...Oysa o elini bir başka elle tutarak önümden geçene kadar.
09.02.2022 tarihi benim yıkılışım olmuştu.
Herkesin şaşkınlık içerisinde ki bakışları ve sesleri yüzünden tam o ellere odaklamıştım .Ben buydum her ota boka heveslenip , heveslendiğim hiçbirşeyin olmayışını izlerdim .
Tanrıdan o gün istediğim şey şuydu ,
" Sadece canımı al Tanrım dayanamıyorum..."
Gözyaşlarımı saklamaya çalışarak gördüğüm ilk tuvalete atmıştım kendimi .
Buraya kadar zannediyordum ancak değildi .
Bu daha benim daha ilk yıkılışımdı ....
Şimdiki Zaman ,
Kafamı kantinde ki cama yaslamış çaresizce bu günü hatırlamamaya çalışıyordum .
Nafile .
"Jungkook ..."
Jimin 'in sesiydi .
O da benim gibi unutmamıştı .
Yüzüne burukla baktım , gözlerimden akan gözyaşları hafiften silmeye başlamıştı bazen Tanrıya şükrediyordum beni iyi ki Jiminle tanıştırdığı için ." 2 yıl oldu Jungkook hemen kolay kolay vazgeç diyemem ama olmuyor farketmiyor seni ."
Benim için acı bir cümle olsa bile haklıydı 2 yıl olmuştu .
Olmuyordu .
Yenilmiştim .
Jungkook.97
9 gönderi 5060 takipçi 4takip
Jungkook.97 yeni bir gönderi paylaştı !Jungkook.97 : I'm defeated .
thv,bambam1a, yerimiese ve 398 kişi beğendi.
Yorumlar gönderi sahibi tarafından kapatılmıştır.
Bugün hiçbir zaman yapmayacağım şeyi yapmıştım , okuldan kaçmıştım .
Tek isteğim yatağın içine girip saatlerce ağlamaktı.
"Jeon Jungkook!"
Babamın sesini duymuştum , istemiyerek olsada salona gelmiştim . Ablam korkulu gözler ile bana bakıyordu .
O an yanağımda bir acı hissetmiştim .
" Ne demek okuldan kaçarsın it herif biz seni boşuna mı okutuyoruz !"
Bir kerede olsa beni anla baba bir kere . Oğlunu sadece okutmak için yanında olma .
" Sana inanamıyorum Jungkook! Müdür söylemeseydi haberimiz bile olmayacaktı !"
" Hastaydım anne , izin vermezlerdi ..."
Çaresiz cümlelerim beni yoruyordu , nefes almak istemiyordum yaşamak istemiyordum .
" Yalana gel !"
Babamın sözüyle ona bakıp acı bir gülümsemeyle ona bakmıştım .
" Beni ne zaman seveceksin baba ? Ne zaman ? Ben sana ne yaptım , bu zamana kadar sözünden çıktım mı ? Sana saygısızca bir hareket mi yaptım ? Anlam veremiyorum neden nefret ediyorsun benden ? Ben gerçekten sevilmeyecek birisi miyim ? "
Cevap yoktu , ses yoktu .
" Belki de gerçekten sevilmeyecek bir insanım ."
" ablacım saçmala-"
Ablamı dinlemeyerek ceketimi alarak kendimi dışarıya atmıştım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonic & Taekook
FanfictionJeon Jungkook okulun popüler çocuğu Kim Taehyung'a platonikti. Platonik olmamın dışında bir sorun daha vardı, Kim Taehyung'un sevgilisi vardı ...