Gözyaşlarını akıtarak koşuyordu genç oğlan nereye koşuyordu kendisi de bilmiyordu .
Sahi neden koşuyordu?
Hayal kırıklığından mı ?
Özgür kalmak için mi ?
Mutlu olmak için mi?
Pes ettiği için mi ?
Aslında bu duyguların hepsini yaşıyordu .
Hiçbir zaman ebeveynlerinin onu mutlu etmeye çalıştığını görmemişti .
Annesiyle beraber kek yapmamıştı , babasıyla balık tutmaya gitmemişti , annesinin dizlerine hiçbir zaman yatmamıştı , babasına hiç sarılmamıştı daha niceleri vardı .
Önünde ki sahile baktı Jungkook .
Kendini denize bırakıp birdaha oradan hiç çıkmamak istiyordu .
Var olmak istemiyordu .
Göz yaşları kuma damlıyordu genç oğlanın .
"Küçük burada ne işin var ?"
Hayran olduğu sesi duymuştu genç oğlan o ses için o insan için kendini satacak kişi gelmişti .
Dolu gözleri ile sevdiği adama bakmıştı genç oğlan
" Gelemez miyim ?"
" Sen iyi misin küçük ?"
Uzun ince parmaklarını Jungkook'un yüzünü tutmuş gözyaşlarını silmeye başlamıştı .
" Neden sevilmiyorum Taehyung ?"
Verilen soruyla şaşırmıştı Taehyung bu kadar sert ve umursamaz birinin bunları söylemesi şaşırtıcıydı .
"Ne ?"
" Duydun işte , sevdiğim adam sevmiyor beni onun için hayatımı bitireceğim adam sevmiyor beni ne bekliyordum ki annem ile babam bile sevmiyor beni iğrenç herifin tekiyim ."
Şuan dedikleri umurumda bile değildi Jungkook'un 2 yılın acısını çıkarıyordu söyleyip rahatlamak istiyordu .
" Sevdiğin adam kim küçük ?"
"S-"
" Jungkook !"
Gelen sesle kafasını çevirmişti iki genç adam .
"Abla ?"
Yeri koşarak kardeşine sarılmıştı .
" Özür dilerim, özür dilerim,özür dilerim ."
" Neden özür diliyorsun ?"
" Sana iyi bir abla olamadığım için özür diliyorum seni mutlu edemediğim için özür diliyorum."
" Tıch"
" Sen mükemmel bir ablasın Jeon yeri ben iyi biri değilim ki "
" Sakın ! Birdaha o lafı ağzına alma sakın sen benim herşeyimsin Jungkook nasıl kötü birisi olabilirsin ki ?"
" Sahi mi ?"
Gülümsemişti genç kız
" Sahi "
Minik erkek kardeşini koynuna almış saçlarını okşamaya başlamıştı .
Kafasını Taehyung'a çevirmişti yeri .
" Teşekkür ederim Taehyung , onu yalnız bıraksaydın yapacaklarını düşünmek bile istemiyorum."
Jungkook çoktan ablasının koynunda uyumuştu bile .
" Ne yapar ?"
" Kendini öldürebilir desem inanır mısın ?"
" Ne ?"
" Sandığın kadar güçlü değil Taehyung o ne kadar sert ,umursamaz görünse bile o hala küçük bir çocuk herşeyi içinde saklıyor bana belki söylemediği milyonlarca şeyler vardır .
" Ben bilmiyordum."
" Kimse bilmiyor ki ? O küçükken içinde ki çocuğu gömmek zorunda kaldı ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonic & Taekook
FanficJeon Jungkook okulun popüler çocuğu Kim Taehyung'a platonikti. Platonik olmamın dışında bir sorun daha vardı, Kim Taehyung'un sevgilisi vardı ...