💗2💗

18 6 0
                                    

       

         
         An techer a chhuah chuan jk chu thovin jm te bula kal a rual a,*nang phiangsen kha ka thianpa nau inih vang chauhvin ka ngaidam ang che a leh pek a awm leh anih chuan ka ngaidam mai mai lovang che* tih pahin jm chu a melh a,*chuan nang kha hre rawh a thleng nawn tur ani lo* tae melh pah chuan a tih zawm zat a....

Jm chuan melh pawh a melh ngam lo ,*i hria maw?* vin taka tiin jm chu a Phu zawk a,a bu ringawt ,*min chhang ta che,i tawngthei lo ami* tih leh dawhkan chum a ruala ,jm chuan    *a thleng nawn tawh lovang,* zawi te chuan ati a,tae chuan jk chu a melh rum hle ....

Jk chuan a nuih duh chauh ,an teacher lo luh avangin jk pawh a thut na ah a phei vat a,class lak lai chuan jm chuan engmah a ngaihtuah theilo jk mawlh mai chu ni a rilru kap tu,he school a alo lut ve kher kher chu a inchhir nghal der a....

Tae chuan *iva ngaihtuah muk hmel ve * tih pahin jm chu ava nghawk zeuhva jm chuan en vatin *engmah ngaihtuah love * ti chuan a chhang mai a,mhs tae chuan a rilru tur chu a hrethiam mai...

Eng ah mah ngai suh,Hyung te an awm alawm,a tih ve dan hrim hrim anih kha - tae

Tae Hyung te nen an lo inkawm reng a,Hyung pawh hi jk ang tho khan an hlau ve ami - jm

Aaaa aaaa - tae

A khawsak dan hi ka duh lo reng reng ka nu leh pa ka hrilh dawn khawp, teacher te hian engtin nge an en liam mai mai theih a - jm

Chutiang lam ani lo jin Hyung te chu a fel lutuk,zing a,a thinrim kha ka vawikhat hriat na,midang pâwn mak an tih em kha - Tae

Chuti si eng tin nge Jk hi an kawm theih zawk a,chuan enga ti nge Jk kha an dan miah lo - jm

Englo ania sawi dawn chuan a tam lutuk ,kinah ka hrilh ang che - Tae

Ngei ngei - jm

Lunch break ah chuan an School canteen ah Tae leh jm chu thil ei turin an kal a,jm in tiffin a pai a,Tae in a sâwm luih tlat avang a kalpui ani,bakah Jk in a tih buai a hlau bawk a...

Jm enga ti nge tiffin i pai a - Tae

Aaa ka nu siam loh chu ka ei duh lova ,ka khirh lutuk a a buaithlâk zâwk,bakah allergy ka nei a,ana zawng ka ei thei lova (a nui ringawt a) -jm

Anih chu chutiang ni lo la chuan awww an thil siam a tui thei lutuk a,ei ve la ka tia,mhs drinks lam chu i in thei tiraw... A tui thei lutuk - Tae

MMM thei e - jm ( anui ringawt a)

Chutia hlim taka an ti ti lai chuan jk chu rawn lang in jm chuan a hmu lo der tawp a,jk pawn a ngaihven chuang lo ,a thiante bula kal a ruala .

Jk leh jin chu an la in be leh Miah lova ,thil thleng hre ve vek Anni a midang chuan sawi chhuah an tum lo...

Tlaiah chuan jin chuan a nau chu a nghaka,lo chhuak har ati hle a,a thiante chu hawsan tura atih pawhin an haw duh bik lova kan lo nghak pui ang che an ti tlat a.....

Jm leh tae chu an rawn lang a,jin an hmuh chuan jm chu a lawm hle a,a hawsan daih kha a hlau em ani..

Hyung rei min ti em - jm

Reilove - jin

Tae ka nau hi lo duat hle ang che - jin

Lutuk tlat boss - tae

Jk tih loh chu an awm vek a,jm te an lo thlen tawh avangin an kal nghal thuai a...

An veng a in an loh hlawm avangin an in then darh hlawm a,tae leh rm an haw rual a,Suga leh jhope chu an kal hrang bawk a....

*Hyung i thiante hi an mak hlawm e* jm chuan a ti hlawl a,jin chu a nui ringawt a,* ke a haw i peih em * atih chuan jm chuan a peih thuin alo chhang nghal a...

JEON JUNGKOOK Where stories live. Discover now