Merabaa
Evett ben bu tkyi nasil yaklaştırıcam ya
Neyse var kafamda bir şeyler
Oy verin lütfenn
֍
֍
֍
֍
֍
֍
֍
֍|Biliyorum|
Küçük olan gerçekten sıkılıyordu bu sefer hem hafta sonuydu ve yapacak bir şey bulamıyordu
İlk başta film izleyeyim diye düşünüp en sevdiği filmi açmıştı ama garip olan şu ki filmden soğumuştu
"Sikeyim seni Taehyung"
Aklında sadece Taehyung ismi dönüp dolaşıyordu
"Yok olmuyor ecdadımı sikeyim beynimden çıkmıyor piç"
Söylene söylene aşağı kata annemin yanına indim. Neden indim? Ne yapacağım? Hiç bir şeyi umursamadan indim aşağı
"Yavrucuğum annesine yardım etsin azıcık bakalım"
"Tamaaaam!" Diyerek annemin yanına gidip bir kaç bulaşığı yerine koymuştum
Aslında bütün işi annem yapıyordu da neyse
Açılan kapıyla babamın geldiği belli olmuştu
"Hoşgeldin ba-" babama doğru giderken yere damlayan kana benzeyen ama çok çok daha koyu olan ellerinden parkelere damlayan sıvıyla sözüm yarıda kesildi
"Baba sen- sana- ne oldu" dediğimde annem mutfaktan koştura koştura gelmiş ve beni direk sürüklemeye başlamıştı
Hemen beni üst kata götürüp odayı kilitledi
"Şşh bebeğim baban korkulacak biri değil tamam mı? Sadece bugün bir kaza geçirmiş sanırım onun dışında bir şey yok tamam mı?"
Annem cümlesini bitirdikten sonra kapının kilidini açmıştı
"Baban her şeyi senin iyiliğin için, seni sevdiği için yapıyor tamam mı bebeğim? Seni seviyorum anneni dinle"
Ve kapıyı kapatıp çıktı
Annem aşağı indiği gibi bağırışma sesleriyle kulağımı kapıya yasladım
"Eunjin işime karışma oğlumu sevdiğimi biliyorsun. Küçücük bir hafıza kaybı bir şey yapmaz. Oğlum benden uzaklaşır beni katil olarak görür ve korkarsa ben ne yapacağım. Oğlumu korumak için daha ne yapmam gerek! Sana olan mı olsun istiyorsun ona da!"
"İstemiyorum oğlumun bir günü bile boş şeyler için unutmasını istemiyorum sende beni anla."
"Seni anladım ben oğlumu benden mi sakınıyorsun! Eunjin oğlumu çok seviyorum ve inan bunun için herkesi feda ederim! İşime karışma!"
"Bırak şu pislikleri sende! Oğluna iyi bir baba olmaya bak! Oğlumun hergün yanında ben vardım! Anne babam nerde diyen çocuğumuza her gün yalan söylemek zorunda kaldım ben! Onu en az senin kadar bende seviyorum! Sadece yanında ol bak nasıl mutlu olacak"
"Saçmalama ben herzaman yanındayım oğlumun zaten"
"Her zamanmış hah! Oğlun kaç gece babam nerde diye ağladı biliyor musun sen! Ve ben ne demek zorunda kaldım, oğlum baban işte birazdan gelecek. Oysa sen hiç gelmedin bile! Oğlumuzu seviyorsun biliyorum! Ama az da yanında ol!"
"Ben- kötü bir babayım değil mi? Oğlumu çok boşladım. Bunu bundan sonra da değiştiremem zaten. En iyisi ölmem. Sonuçta varla yok arasındayım."
"Hayır hayır! Bahsettiğim o değil! Çocuğu öksüz mü bırakacaksın"
"Oğlumun beni iyi bir baba olarak bilmesini istiyorum sadece ben kötü biri değilim ama üzgünüm. Bunu onun hafızasını silmeden yapamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hidden Blood •TK
VampireJungkook, tehlikeli diyerek bahsedilen evin camından onu izleyen birisinin olduğuna emindir. 'Kanın çocuk, en güzel ve özel şaraplardan daha güzel olan bu kanın benim sonum' 230124 semetae. vampirx ukekook...