Karim wiedział, że podróż do Zaginionej Piramidy nie mogła być odłożona na dalszy plan. Po radach Hassana i pochłonięciu przez niego legendami o skarbach i przeklętych artefaktach, pragnienie odkrycia prawdy jeszcze bardziej wzmocniło jego ciekawość. Jednakże, w głębi serca wiedział, że podjęcie tej podróży w pojedynkę byłoby szaleństwem.
Siedząc w skromnym pokoju swojego mieszkania, Karim przemyślał, gdzie mógłby znaleźć odpowiedniego towarzysza do tej ekspedycji. Rozważał różne opcje: czy ktoś ze środowiska akademickiego, kto dzieliłby jego pasję do historii i archeologii, czy może ktoś z lokalnej społeczności, kto znałby teren Saharyjskiej Pustyni jak własną kieszeń?
W jego umyśle rodziły się kryteria, które musiałby spełnić potencjalny towarzysz podróży: odwaga, wytrwałość, znajomość terenu oraz gotowość do podzielenia się ryzykiem i nagrodami tej wyprawy. Ale równie ważne było znalezienie kogoś, na kogo mógłby polegać w trudnych chwilach, kto podzieliłby z nim pasję do odkrywania tajemnic przeszłości.
W międzyczasie, Hassan był nieocenionym źródłem wsparcia. Starszy mężczyzna, który sam zdawał się być doświadczonym podróżnikiem, dzielił się z Karimem więcej informacji na temat historii Zaginionej Piramidy. Opowiadał o legendach, które przekazywane były z pokolenia na pokolenie, o poszukiwaczach skarbów, którzy zniknęli bez śladu, i o strażnikach, których duchy miały strzec skarbów Faraona.
Karim wiedział, że czas działał na jego niekorzyść. Im dłużej czekał, tym większe ryzyko, że ktoś inny odkryje piramidę przed nim. Musiał działać szybko, ale i rozważnie.
Z tymi myślami w głowie, postanowił rozpocząć poszukiwania potencjalnego towarzysza podróży już dziś. Zaprogramował spotkanie z kilkoma osobami, które mogłyby być zainteresowane udziałem w tej niezwykłej ekspedycji. Przyszłość i losy Zaginionej Piramidy czekały na niego, a on nie mógł pozwolić, by szansa na jej odkrycie umknęła mu przez palce.
CZYTASZ
Zaginiona Piramida
Aventure"Zaginiona Piramida" to pełna przygód opowieść o głównym bohaterze Karimie, który przypadkowo słyszy plotkę o istnieniu tajemniczej piramidy zasłoniętej przez Saharyjski Piasek niedaleko egipskiego miasteczka. Zainspirowany tą tajemnicą, wyrusza na...