Telefon sesinin çalması benim için çok kötü olmuştu.Abim sesin geldiği yere doğru yataktan kafasını uzattı
Altay: '' İzem ne yapıyorsun sen?''
Bağırarak söylemişti.
İzem: Ya abi bilgisayarına bakıcaktım.Görseydin kızardın diye saklandım
Altay: "Az önce burda giyindim lan ben."
İzem: "Merak etme o manzaradan mahrum kalmayı tercih ettim."
Lafı söyleyip odama doğru kaçtığımda kolumdan tuttu ve sıktı.
Altay Ya o bilgisayarda başka bir şey açık olsaydı veya beni öyle görseydin
İzem: "Ne gibi ? Aa yoksa porno mu izliyorsun abi"
Gülerek tepkisini ölçtüm.Duman soluyordu sanki.
Altay: "Bak kızım elimde kalıcaksın kaşınma artık."
İzem:"Tamam tamam bir şey demedim abi."
Dememle kolumu bıraktı.Altında yalnızca boxer olması dikkatimi dağıttı.Boxer onun kocaman sikini zor zaptediyordu.Gözlerim kilitlenince baktığımı fark eder gibi oldu.Kapının çalmasıyla bu durumdan yırtım ve ben bakarımm diye kapıya doğru koştum.Gelen annemdi elinde poşetlerle gelmişti ona yardım ettim.
Annem: " Kardeşin nerde izem"
İzem: " Anne arkadaşlarıyla dışarıda hem bana nereye gideceğini söyledi"
Annem: Arıyorum açmıyor.Sen biliyorsan ona ulaş gelsin eve."
Tamam anne dedim ve Emir'e durmadan mesaj attım ve aradım.Umarım görürdü yoksa annem onu çok fena azarlıyacaktı.Odama geçip yatağa yatıp telefon bakmaya başladım. O sırada telefonuma bir mesaj geldi.0542*******: Doğruluk mu cesaret mi?
(Görüldü)
0542*******: Hadi amaa cevap ver Görüldü oldu mu şimdi?İzem: Ya okuldaki hangi gerizekalısın acaba?
0542*******: Okuldan olduğum ne malum
İzem: Ancak böyle boş şeylerle bizim okuldaki aptallar ilgilenir de ondan
0542*******: Yanlış tahmin güzelim.
İzem: Kimsin ozaman
0542*******: Bunu zamanı gelince öğrenirsin ya da belki öğrenemezsin
İzem: Ögrenemiyeceğim çünkü seni engelliyeceğim hayatım.
0542*******: Dur dur lütfen sadece oyun oynamak istemiştim. Lütfen en azından bir el
0542*******: Bana şuan küfürler ettiğine eminim
İzem: Ne kadar akıllısın sen öyle.
0542*******: Lütfen konuşmamıza izin ver. Ne istersen yapabilirim.
İzem: Ne istersem mi?
0542*******: Duyacağım şeye pek hazır değilim ama yinede evet.
İzem: Öyleyse şimdi siktir olup gidebilirsin.
0542*******: Gerçekten kırıldım.(mesaj iletilemedi)
Kim benimle uğraşıyor diye düşünmeye başladım sayısız insan vardı bu aptal okulda herkes olabilirdi.Telefonu şarja takıp mutfağa gittim. Bir yandan bu kişiyi merak ediyordum bir yandan anneme yardım ediyordum.Dalgın görünüyorsun dediğinde ona yorulduğumu söyledim. Oda geç içeride yat dedi.İçeri gidip telefonu elime aldım.Bu imkansızdı bana tekrar mesaj nasıl atabilirdi.
0542*******:Heyy uzun zaman olmuş olmalı.
0542*******:Beni boş yere engelleme. İstediğim zaman kaldırabilirim.İzem: Benimle derdin ne?
0542*******: Sadece oyun oynamak istemiştim. Oyna ve seni tüm gün rahat bırakayım. Ertesi günü düşünürüz.
İzem:Dalga mı geçiyorsun ya. Allahını cezası tamam hadi oyunuyacağım sonra defolup gidiceksin.
0542*******: Tabikii. O zaman başlıyorum. Doğruluk mu cesaret mi?
İzem: Doğruluk.
0542*******: En son kendini ne zaman horny hissettin?
İzem: Bunu mu merak ediyorsun anonim. Öyleyse cevabım bugün.
0542*******: Peki neye azmıştın
İzem: Tek soru yanlız
0542*******: Haklısın peki ya sen bana sormayacak mısın
İzem: AA çok haklısın hemen soruyorum ozaman Doğruluk mu cesaret mi?
0542*******: Cesaret
İzem: Evet şimdi defolup gidiyorsun
yazıyor...
(Görüldü)Oyun oynamak isteyen o değil mi sonuçta. Kahkaha attım haketmişti.Kim olabilirdi öğrenebilirdim. Bir kaç arkadaşıma numarayı attım ve araştırmasını söyledim.Bakalım kimmiş bu anonim boy/ girl MCLSMCKWMOCMWKFKAO.
Telefondan başımı kaldırdığım da Emir gelmişti.Sesi geliyordu içeriden ona bakmak için yanına gittim annemle tartışıyorlardı.Birdaha izinsiz gitmeyceksin cezalısın falan diyordu.Emirle aynı odada kalıyorduk. Maalesef abim bizi istemiyordu.Emir odamıza doğru koştu ve bende arkadasından gittim ben girince kilitledi.
Bıktım bu kadından diye söyleniyordu.Annem onun telefonunu elinden almıştı ceza olarak.Ya abla beraber bakarız dimi demişti tabiki bakarsın ya keyfine bak yanlız annem görmesin benimkini de alır göt gibi kalırız dedim güldü.
Sonra eline verdim telefonu yemeğe kadar odadan çıkmamaya kararlıydı Emir. Ben gidip anneme yardım ettim ve 1 saate her şey hazırdı yemek masa...
Babamda gelmişti hep birlikte masaya geçtik abim hariç. Annem yine bu salak çocuk oyun oynuyor dimi dedi.Hemen git çağır dedi bana gittim. Kapıyı açmaya çalıştım kilitlemişti abi aç dedim. Duymuyordu kilit yerinden içeriye baktığımda abim evet sikiyle oynuyordu.Şok olmuştum şimdi nasıl çağıracaktım. Sonra telefonla aramak geldi aklıma gidip aradım hadi duymuyor musun yemeğe gel dedim.Ondan sonra geliyorum geliyorum dedi.Herkes yemeğe odaklanmış yiyiordu abim mutfağa girdiğinde.Tabiki ben hariç siki aklımdan çıkmıyordu zaten buraya geldiğinde de eşofmanından siki belli oluyordu yine.Yanıma geçip oturduğunda gözüm sürekli oraya kayıyordu. Abimin siki gözüme batıyordu resmen.Yemek boyu onu izledim kucağına oturup sürtesim gelmişti o derece.Yemekten sonra etrafı toplayıp odama geçtim.Telefona yöneldiğimde arkadaşım Arda'nın mesaj attığını gördüm.Arda: Numara abine ait.
Ne?
Bölüm nasıldı
Umarım begenmissinizdir
Votelemeyi unutmayinn <333