Okuldan çıkmış eve doğru gidiyordum. Lise sondum bu sene.Bir yandan ders çalışmam gerektiğini hatırlatıyordu bu durum.Sanrım çalışmazsam abim gibi evde boş boş oturacaktım.İki kardeşim vardı.Biri benden 4 yaş büyük diğeriyse 3 yaş küçüktü. Abim Altay üniversitede boş bir bölüm okudu şimdiyse evde sürekli.Kendini bilgisayar oyunlarına kaptırmış durmadan oyun oynuyordu.Annem ve babam ona iş bulması için yalvarıyordu ama abim oralı değildi pek.Diğer kardeşimse Emir aynı liseye gidiyorduk onunla fakat çıkışta eve benimle gelmyecekti arkadaşlarıyla buluşacaktı bugün.Eve vardığımda kapıyı çaldım.Kimse kapıyı açmamıştı sinirlenip abimi aradım.Evdeydi tabiki oyuna daldığını duymadığını söyledi.Sonra gelip kapıyı tam ona bağıracaktım ki eşofmanından kocaman bir şey gözüme çarptı.Yutkundum hiç bir şey demeden hızlıca odama geçtim.Acaba mastürbasyon mu yapıyordu.Gözümde eşofmanından fırlayacakmış gibi olan erkekliği canlandı.Kafamdan bu düşünceyi atmaya çalıştım.Sonuçta abimdi o.Hemen okul kıyafetlerimden kurtulup rahat bir şeyler giydim.Abime annem ne zaman gelicek diye bağırdığımda cevap vermedi.Sonra banyodan su sesi geldiğini duyunca duşa girdiğini anladım.Fakat aklıma bir soru acaba boşalmış mıydı?Aklımdaki edepsiz soruları silemiyordum.Bu yüzden odasına girdim ve açıkta kalan bilgisayarına gözüm daldı.Porno mu izliyordu diye merak ettim.Geçmişine baktığımda hiç bir şey yoktu.Gizli sekmeden bakıyordur muhtemelen dedim.O sırada banyo kapısının açıldığını duydum.Beni bilgisayarını karıştırırken görürse çok sinirlenirdi hemen pencere ve yatağın arasında kalan boşluğa saklandım.Odaya girmişti yatağın altından ayakları görünüyordu sadece.Gelip dolabından kıyafet bakmaya başladı.Dolabı tam karşımdaydı ve önünde bir aynası vardı yansımadan onu görebiliyordum.Altında sadece beline sarılı havlu vardı.Gözlerimi her ne kadar kaçırmak istesemde merak sarmıştı tüm vücudumu.Eliyle hızlıca havluyu çektiğinde onun hala eşofmanındaki gibi sert ve dimdik sikiyle karşı karşıyaydım.Hala dimdik durmasına şaşırmıştım.Sonra dolaptan boxer aldı ve ayağına geçirdi ve kendini öylece yatağa bıraktı.Yanlız ufak bir sorun vardı telefonum çalıyordu...
Evettt bölüm nasıldı?
Konusu hoşunuza gider umarım. Günde 2,3 bölüm atarım. Votelemeyi unutmayınnnnnn<3