1

9 3 2
                                    

Bağrışmalar eşliğinde uyanmıştım.
Tatillerde erken uyanmaktan nefret ediyordum ama o gün abimin cins arkadaşı Aras abi varsa erken kalkmam pek şaşırdığım bir durum değildi.

Ani gelen bir bağırışla içerdekilere söverek duvarıma yaslı olan yastığı alıp kulaklarıma bastırdım. Sonra tekrardan bir bağırma sesi daha geldi.

Büyük bir sinirle odamdan çıktım. Merdivenlerden indim ve salona daldım. Salona dalar dalmaz abimin gözleri bana döndü.

"Günaydın güzellik"

Günaydın diyor ya günaydın.

"Abi şaka mısın sen günaydın diyor birde ya günaydın. Abi saat sabahın bilmem kaçı daha kargalar bokunu yememiş ben sizin sesinize uyanıyorum. Bir de bağırdığınız şeye bakın gol attık diye bağırılır mı ya ?"

Abim büyük bir kahkaha attı. Bu salak yine neye gülüyordu ya. İlk başta benim tipime güldüğünü düşündüm sonra direk aynaya baktım gülünecek bir yanım yoktu. Ben bunları düşünürken abim konuşmaya başladı.

"Derin abicim saat öğlen 2 haberin var mı ?"

O anda ağzımdan ha diye bi nida döküldü.

"Yuh. Abi insan uyandırır ya Ada ile buluşcaktım geç kalırsam öldürür beni."

Tam arkamı dönüp odama hazırlanmaya çıkacaktım ki Aras abinin
"Sana da günaydın Derin" demesi ile durdum. Açıkçası ona günaydın demediğim için kendimi mahçup hissetmiştim.

"Günaydın Aras abi." dedim.

O an bir şeye şahit oldum. Abi dediğim anda Aras'ın bakışlarında bir sertlik farkettim. Abi dememe mi sinirlenmişti yoksa o ? Bunu mutlaka Ada ile konuşmalıydım.

Ardından "Günaydın abicim." dedi abicim kelimesine o kadar fazla baskı uygulamıştı ki öylece kalakaldım.

Abimin "Derin hadi git hazırlan canım." demesiyle kendime geldim ve Ada ile buluşmama hazırlanmak için odama çıktım.

Acaba Aras ona abi dediğim için mi sinirlenmişti ?


eveeeettttt ilk kurgumun ilk bölümü💗 umarım beğenirsinizz💕💕 öpüldünüzzzzz🫶🏻🫶🏻🫶🏻
oylayıp ve yorum yaparsanız sevinirim💓

Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin