2

6 2 4
                                    

Medya: Derin ve Ada

Odama çıkıp telefonumu aldım. Telefonumun ekranını açınca Ada'nın aramaları ve mesajları ile karşılaştım. Tam 120 arama ve 38 tane mesaj vardı. Hemen Ada'yı aradım. Telefonu hemen açıp bana sövmeye başladı.

"Derin sakın uyuya kaldım deme."

"Aşkım özür dilerim öküz abim uyandırmamış."

Ada'dan beni şok eden bir cevap gelmişti.

"Şşş abiye öküz denmez."

Gerçekten bu neyin nesiydi ? Sabah Aras'ın bana karşı olan tavrı, şimdi de Ada'nın abime karşı tutumu. Düşüncelerimden kurtulma sebebim Ada'nın bana seslenişiydi.

"Derin orda mısın bebeğim ?"

"Hıhı burdayım aşkım."

Ada abimden mi hoşlanıyordu ? Eğer Ada abimden hoşlanıyorsa onları bir araya getirmeliydim. Tamam tamam karışmayacağım dedim ama bu kadar da değildi.

"Aaa Ada bize gelsene bizden geçelim AVM'ye"

"Tamam o zaman çıkıyorum ben aşkım. Öptüm."

"Bendeee"

Aramayı kapatım hemen abiminlerin yanına gittim.

"Abicim Ada bize geliyor haberin olsu

"Tamam abicim gelsin gelmesine de siz dışarda oturmayacak mıydınız ?"

"Dışarda oturucağız abi ama bizen geçeceğiz."

"Tamam fıstığım biz bırakırız sizi Aras abinle."

Size yemin ederim Aras bu sefer abime ters bakışlar atmaya başlamıştı. Cidden neyin nesiydi bu ?

Aradan 20-25 dakika geçtikten sonra saçımı düzleştirmem bitmişti. Telefonumu alıp aşağı indiğim zaman kapı çalmıştı. Kapıyı açıp Ada ile birbirimize sarıldık. Hemen salona daldı.

"Ben geldimmm."

Ada ve neşeli tavırlı.

Hayrandım bu kızın neşeli tavırlarına. Abim Ada'ya aşık gibi bakıp gülümsemişti. Anlaşılan abimide bu konuda sıkıştırmalıydım.

"Kızlar hazırsanız çıkalım hadi."

Ada lafa atıldı.

"Hazırız Deniz abi."

Abi deme lazım olur.

3 saat sonra

AVM'de bol bol gezip alışveriş yapmıştık. En sonunda kahve içmek için bir yere oturduk. Artık sabah yaşanan olayı Ada'ya anlatma zamanıydı.

"Ada ben senle bir şey konuşmalıyım."

"Konuşalım balım."

"Hani şu abimin arkadaşı Aras varya."

"Evet."

"İşte ben bugün ona günaydın Aras abi dedim."

"Eee Derin ne var bunda ?"

"İşte asıl olay o değil. Abi dediğim zaman bakışları değişti. Ondan sonrada abim 'Aras abinle sizi bırakırız' dediği zaman abime ters bakışlar atmaya başladı. Bu durumda benim kafamı karıştırıyor."

"Kızım bu Aras senden hoşlanıyor olabilir mi ? Aaa dur bir dakika ex aşkın senden hoşlanıyorrr."

Ada ile her şeyimi paylaşırdım o yüzden 8. sınıfta Arastan hoşlandığımıda söylemiştim. Ergenlik aşkı işte.

"Ada saçmalama yok öyle bir şey. Hem hoşlanma dönemimde ergendim ya. 8. sınıftım 8."

O zaman abim 9. sınıfa yeni geçmişti ve yeni tanışmışlardı.

"Derin bence sen unutamadın bu Aras'ı ha ne dersin ?"

Olabilir miydi öyle bir şey ? Hayır hayır bu çok saçma. Yok öyle bir şey. Hem ondan sonra bir sürü sevgilim ve flörtüm olmuştu. Saçmalıktı bu.

"Ada sus ya."

"Tamam tamam sustum."

Yaklaşık 1-2 saat daha oturduk. Sonra abim bizi almaya geldi ve bize geçtik.


@derinyıldırım

                    @adavural 💕💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@adavural 💕💕

adavural, denizyıldırım, arasyılmaz ve diğer 120 kişi beğendi

adavural bebeğimmm😻🫶🏻🫶🏻

derinyıldırım 💋💋💋

denizyıldırım güzellerim benim❤️

derinyıldırım çoğul eki
gözümden kaçmadı abicim
                  🤩

adavural 🤍

user6ksfla88 okulun en güzelleri bunlar yemin ederim

userss77 abartmayın güzel
değiller

user6ksfla88 kıskanma amk

userss77 kuscam🤢

userls678 kıskanmayı
bıraksan mı artık ne dersin






eveettt bir bölüm daha bitti💕💕
biraz geç attım kusura bakmayın
oylayıp yorum yaparsanız sevinirim🎀
öpüldünüzzz💋💋

Yasak AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin