הילד הזה היה יפתח.
הסתכלנו אחד על השני , והיינו בשוק.
לא האמנו שזה באמת קורה , ישר ישבנו והתחלנו לדבר , להשלים מה קרה בכל השנים האלו , מסתבר שגם לו יש חברה , קוראים לה נועה , כן כן אני יודעת מה אתם חושבים, נועה בדיוק כמו השם שלי.
מסתבר שגם זה היה הוא באותו אצטדיון , הוא כל כך נבהל מהקול שלי , הוא כבר שכח ממני שלא ידע אם להסתובב או לא .
החלטה של רגע שינתה הכל .
לא ידעתי איך לעכל , עד ששנינו שוב נפגשנו , לי יש את ירין , ולו יש את .. החיקוי שלי אפשר לומר.
אחרי כמה דקות ירין הגיע , סיפרתי לו את הסיפור בכמה דקות והוא אמר לי - ״ סיפור יפה .. דרך אגב ידעתי שזה היה הוא שם באצטדיון, לא רציתי שתראי אותו וניפרד בגלל המוזר הזה״
ישר הייתי בהלם.
לא הבנתי למה ירין שלי שאני כל כך אוהבת מסוגל לעשות לי דבר כזה .
ישר גמרתי איתו וכל השנה הייתי עצובה.
עד שיום אחד , יפתח שלח לי הודעה אחת שאני זוכרת טוב טוב.
היי נועה מה קורה?
אני ונועה נפרדנו .. זה היה יותר מידי בשבילנו.
אני עוד אוהב אותך , ואף פעם לא הספקתי להגיד לך את זה .
ככה הוא כתב.
זאת היתה ההודעה שהוציאה אותי מהדיכאון . תוך כמה דקות הייתי מתחת לבית שלו .
אמא שלו פתחה לי והתלהבה לראות אותי , סיפרה כמה גדלנו , וכמה היה קשה ליפתח בלעדיי.
תמיד ידעתי שקשה לו בלעדיי , כי גם לי היה קשה בלעדיו.
אחרי שיחה ארוכה עם אמו , עליתי אליו לחדר .
הסתכלנו אחד על השני , הוא שאל אותי ״את רוצה שנהיה שוב ביחד נועה?״
בלי לחשוב עניתי כן , והתנשקנו כמו בסרטים.
זה היה הרגע הכי יפה בחיים שלי , הכי שמח וצבעוני שקרה לי בחיים.
עברו כמה שנים מאז הנשיקה הראשונה שלנו, וזהו , סיימנו את בית הספר , עכשיו אני הולכת לקולג׳ והוא לצבא , לשמור עליי.
כל כך חיכיתי לסוף החופשה שבה אני אסע לקולג׳ הכי טוב במדינה והוא ילך לשמור עליי בצבא, אבל מצד שני לא רציתי שזה יגמר .
היה לנו חופש עם המון חוויות והכרנו כל כך הרבה אנשים , אבל בסופו של יום היה לנו הכי כיף רק שנינו , מתחת לפוך רואים סרטים רומנטיים ונרדמים ביחד.
23.3.25
הגיע היום. אני כבר בקולג׳, ואהובי מתגייס לצבא .
כל כך לא רציתי שזה יבוא ונצטרך להפרד אבל כמו שאני תמיד אומרת , לא הכל כמו בסרטים בסוף.
זה היה יום עצוב ומרגש מאוד , בכינו הרבה , וגם צחקנו .
אבל הוא הבטיח לי שהוא בחיים לא יעזוב אותי .
YOU ARE READING
הילד הכי יפה בגן
Romanceהספר מדבר על הילד שאהבתי, על איך שנלחמתי עליו ובסוף העולם ניצח את האהבה. הספר מוקדם לכל מי שהאהבה שלה חלפה מול עיניה.