1.7

458 41 12
                                    

İsmail sabah kalktığında Altay'ın daha uyanmadığını görünce odasına doğru yol almıştı. Odaya girdiğinde gördüğü ile şok yaşarken, yataktaki ikiliye baktı.

Bir süre sonra kendine geldiğinde direk odadan çıkmıştı.
"Amk naptınız lan siz!!" Kapının arkasından bağırarak konuşmuş, ikilinin uyanmasını sağlamıştı.

Altay uyandığında önce bir küfür savurmuş sonra yanındaki Kerem'e bakmıştı. Kerem ise İsmail'e yakalanmanın verdiği utançla yüzünü Altay'ın omzuna gömmüştü.

Altay, İsmail'in hala kapıda olduğunu anladığında ayaklanmış, kapıyı açmıştı. Kapının arkasından İsmail'e bakmış, onu sırıtırken bulmuştu.

Onun sırıtması sinirini bozarken, ne var anlamında başını salladı.
"Kusura bakma birazcık rahatsız ettim ama"

"Seni sikerim lan"

"Kanka olay doğruda kişi yanlış, Kerem'i diyecektin heralde"

"İsmail sabah sabah benimi sınıyosun canımın içi, siktir git!"

"İyi be gidiyorum"

Tam gidicekken tekrar geriye döndü İsmail.

"Üzerine biseyler giy lan, çok yanlış anlıyorum"

"Senin aklın fesat, yürü git Barış'ın yanına mümkünse akşama kadar gelme"

"Barış beni eve alırsa giderim kardeşim, bu arada bu yaptığınıda unutmam hemen sattın beni piç herif"

Altay'a konuşma fırsatı bile vermeden evden çıktı İsmail, Barış'a gitse onu eve alırmı diye düşünmüştü.

Sonra almaz fikrine kanaat getirdiğinde, Ferdi'nin evine doğru ilerledi.

"Evden kovuldum amk çekil kenara" diyerek Ferdi'yi kenara itmişti. İçeriye girdiğinde Arda'yı gördüğüne tabiki şasırmamıştı İsmail, asıl olmasa şasırırdı.

"Sizdemi sikişiyodunuz lan?"

"Yoo biz masumca oturuyoduk"

"Siz masumca oturuyodunuz"

"Valla öyle"

"Çekil şurdan, Arda naptınız abicim söyle bakim"

"Abi valla bişey yapmadık ya sadece öpüşüyoduk"

"Bu sizin masumca halinizmi lan, gelmesem burdada sikiş dönücekti"

"Başka kim sikişiyodu?"

"Altay malıyla Kerem"

"Altay'a bak amk tavlamış Kerem'i bide üstüne sikmiş"

"Hee valla"

"Ee İsmail abi siz"

"Ne biz"

"Barış abiyle sen diyorum fanfinfon diyorum"

"Ferdi sen bu çocuğa ne anlatıyosun diyorum"

"Konu bana nerden geldi diyorum"

"Konuyu dağıtmasanız hani diyorum"

"Barış bana küs bu aralar"

"Naptın lan çocuğa"

"Hani geçen gece ben sizin yanınıza parka gelmistim ya iste sizinle konuşurken Barış'a haber vermeyi unuttum, şimdi konuşmuyor benimle"

"Oğlum sizin nasıl bir ilişkiniz var amk, sana küs diye ona gitmedinde bizemi geldin?"

"Bunu sikişmenizi böldüğüm içinmi istiyorsun yoksa benim içinmi?"

"Birincisi aşkım"

"Orospu"

İsmail, Ferdi ve Arda konuşmaya devam ederken, İsmail'in telefonuna mesaj gelmişti.
İsmail mesajın Barış'tan geldiğini görünce istemsizce tebessüm etti.

"Siz sikişmenize kaldığınız yerden devam edin, ben kocamın yanına gidiyorum"

..........

Barış'ın kaldığı apartmana geldiğinde hızlıca merdivenleri çıkmış, zile basmıştı.
Kapı açıldığında kendini direk Barış'ın kollarında bulmuş, duduklarının üzerine kapanan dudaklara uyum sağlamaya çalışmıştı.

Bir süre sonra ikiside nefessiz kaldığında ilk çekilen taraf Barış olmuştu.
"En son bana trip atıyordun n'oldu??"

"İstesemde senden ayrı kalamıyorum, hem sana hala tripli-"

Barış daha konuşmasını bitirmeden dudaklarına kapanmıştı İsmail, hızlı değil nazikçe öpüyordu. O kadar güzeldi ki bu Barış sanki ondan ayrılsa yere yığılacakmış gibi hissediyordu.

"Barıştıkmı?"

"Thh, bana gelmek yerine Ferdi'ye gitmişsin"

"Siz nasıl bir teşkilatsınız amk, benim arkadaşlarım sana çalışıyor"

"Neden Ferdi'ye gittin?"

"Bana kızgındın, sakinlesmeni bekledim"

"Yanıma gelsen sakinleşirdim"




I will never change you "barış alper and ismail" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin