Bu bölüm biraz sıkılacaksınız acele ile yazıldığı için biraz saçmaladım başta ama sona doğru güzelleşiyor✨🎀
.
.
.
.Bir zamanlar gökyüzünde beliren bir yıldıza sarılıp sığınmak gibiydi Eray'a sarılıp sığınmak. ne zaman gökyüzünde belirteceğini bilmeden akşama kadar beklemek. Ama ben yanlış kişiyi beklemişim hep.
"İyimisin" çiçeğin sesi ile daldığım yerden çıktım anlamaz gözlerle ona baktım.
"Ne" diye sordum.
"İyimisin diye soruyorum bugün fazla dalgınsın" Bugün hem onları gördüm hemde uzun zamandır uyuşturucu almadığım için iyi değildim beynimde bir uğuldama ellerimin titremesi beni daha kötü yapıyordu ben ne ara bu kadar kör ve bağımlı olmuştum.
"İyiyim" dedim yalan. Berbatım halsizim ölüyorum.
"Hadi eve geçelim" abim anlamıştı kendimi zor tuttuğumu anlamıştı. Beynim daha çok daha fazla uğuldamays başladı hissediyorum.
"T-tamam" çiçekte anlamıştı herkes anlamıştı.
Ellerim iyice titriyordu iyi değildim uyuşturucu istiyorum fazlasıyla. Çekmecem! Çekmecem de vardı eve varmıştık koşa odama çıktım.
Çekmecem de vardı. Ohh tam ağzıma atacakken biri tuttu elimi.
"Bırak söz verdin" diye bağırdı abim bütün hepsi yere döküldü. Söz umrumda değil
"İçmem lazım kötüyüm istiyorum abi çok istiyorum!" Diye bağırdım çekmeceden başka poşet alacakken biri beni belimden tutup uzaklaştırıldı. Yan odaya gecip beni yatağa attı. Tam düzelip çıkarken kapıyı kilitleyip alttan fırlattı.
Niye anlamıyorlar içmem lazım."Sakin ol bak sakin ol" beni fırlatan kişi doktordu.
"Olmaz olmaz içmem lazım"
"Hayır istemiyorsun beyninin oyunu sana o"
"İstiyorum istiyorum içmezsem ölürüm"
"Müneccimmisin öleceğini hissediyorsun"
"Evet" dedim belki müneccim olurdum.
"Önce beyninde bitir sakin ol sen istemeyene kadar çıkamazsın"
20 dakika sonra Yazardan;
"Daha iyimisin" diye sordu psikolog Yağız. Değildi genç kız ruhsal olarak kötüydü ve icmek istiyordu.
"Değilim" psikolog yağız kızın sakinleşen sesinden yatıştığını anladı.
"Anladım" psikolog yağız odanın kapısına yaklaştı ve tok bir ses ile "aç kapıyı" dedi kapı anında açıldı dostunu dinlemeden aşağıya indi. Asel yokken buraya çok geldiği için evi kendi evi kadar iyi biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASEL(Daddy İssues)
General Fiction24 yaşındaki Asel eşinden ayrıldığı için girdiği psikolojik durumda uyuşturucu'ya başlar. Manevi ağabeyi ise kardeşinin bu durumuna üzülüp çocukluk arkadaşı olan yağızın psikolog olduğunu hatırlayıp Asel için randevu olur. İlk işi aseli Ankara'ya gö...