Bu benim ikinci hikayem iyi okumalar bu arada kıza göre foto bulamadım siz kendi isteğinize gore ayarlayabilirsiniz şimdiden teşekkürler ♥️
BÜŞRADAN
Gözüme vuran güneş ışığıyla uyandım saate baktım saat sekizi geciyodu benim ise buçukta okulda olmam lazım hemen hızlıca kalkıp hazırlandımilk günden okula geç kalmak çok utanç verici alarmını kurduğum halde uyanamadım uykum ağırdır ama birisi bana dokunursa hemen uyanırım hemen formami giyip evden çıktım zaten makyaj filan yapmiyodum sanki pavyona gidiyorum eski okulumda öyleydi bizim sınıf değil ama karşı sınıf kuaför gibiydi bı tane kız kendinden büyük takma kirpik takiyodu iğrenç bence neyseki ben öyle değilim bı arada ben koşarken kendimi size tanıtayım ben Büşra 17 yaşındayim 10. Sınıfa gidiyorum tek başıma yasiyorum eski okulumda fazla iğrenç insanlar vardı o yüzden bende başka okula naklimi aldım umarım burda iyi arkadaşlarım olur.
Birden duvar gibi sert biseye çarptım ama yoldaydim ne duvarı, kafamı tutup geriye sendelendim ve kim olduğuna baktiğımda uzun boylu esmer 1.90 boyunda bir adamdıbenim boyum ise 1.65 ona bakarken gökyüzüne baktığımı hissediyordum
B(Büşra)
B:Pardon diyip ordan uzaklastim okula vardığında müdürün odasına gittim.
Sınıfımi bilmiyodum çünkü, kapıyı tıklatıp içeri girdim
B:merhaba hocam ben yeni geldimde sınıfımi öğrene bilir miyim?
M(müdür)M:tabi kızım adın ne?
B: Büşra Uçar
M:sınıfın 10/c kızım birlikte gitmek ister misin?
Sorduğu şeyle sona kaldım hangi müdür bu kadar nazik olabilir!?
İç ses:adam yardım etmek istiyo
Kes sesini iç ses bu devirde babana bile guvenmiceksin.
B:yok hocam ben bulurum
M:peki kızımOdadan çıkıp sınıfımi aramaya başladım
B:10/B heh 10/c sonunda buldum diyip kapıyı tiklattim "gel" sesini duyunca içeri girdim herkesin gözü bendeydiO(onur)