Finalden önceki son bölüm of agliyorum zaten notlarim çok kotu sosyal matematik beni bitiriyor zaten artık bıraktım onları burası ile ilgileneceğim yapacak bişi yok neyse başlayalım hadi ♡
"Bak dikkat edin o çocuk ile oynarken."
Çok sevgili arkadaşlarım Che ile oynarken kızımı Spiderman sandıkları için iki de bir uyarmam gerekiyor yoksa kızımın bir yerleri kırılacak.
Che de büyüdü neredeyse 4 aylık oldu ve ben dört aydır Chan'a bir şey yapmıyorum yani bazen düşünüyorum da ne yapabilirim ki en fazla benim elimden bir şey gelmez."Seungmin hyung."
"Hm hm"
"Chan hyung seni çağırıyor."
"Tamam geliyorum... Hey bana bakın dikkat edin kızıma."
Arkadaşlarımı tekrar uyarıp Chan'ın yanına yukarı çıktım. Ama merak ediyorum neden çağırıyor?
"Chan ne oldu?"
"Seungmin sen hamile misin"
"Ne alaka ne."
"Hayır davranışların çok garip yani nasılsın biliyor musun çok narin davranıyorsun her şeyden korkuyorsun ve karnın şiş."
"Chan şu günlerde çok yemek yiyoruz karnım ondan şiş ve sadece Che'nin yanında narin davranıyorum."
"Yinede emin olmak için gidip test yaptırır mısın lütfen?"
"Chan ne alâka daha Che doğalı ne kadar oldu ki? Dört aylık daha."
"Seungmin lütfen."
"Peki yapacağım ama göreceksin hamile değilim."
"Daha yaptırmadın bir şey bilmiyoruz."
Tanrım sen bana sabır ver Chan gene içti galiba ne alaka hamilelik evet karnım şiş ama çok yemek yiyoruz o yüzden şiş Chan da bunları nerden çıkarıyor anlamıyorum.
Bizimkilerin yanına indiğim zaman hemen soru sormaya başladılar ne bu merakınız.
"Chan hyung seni niye çağırdı!!!"
"Oğlum iyi misin sen belgeler falan var."
"Tamam da belgelere sen bakmıyorsun ki."
"Ya olabilir bakmam gereken bir şey vardı."
Ve kendimde çok garip bir değişim var insanları sürekli bir tersliyorum ama bazen ben bile kendime "hamile miyim ya?" Diye soruyorum çünkü yani kendi davranışlarım bile garip geliyor.
Akşam olmuştu herkes evine gitmişti Chan şirketin kapılarını kitledi ve ondan önce ise eczaneye gitmişti ama ben ona söyledim hamile değilim onun sadece anlamada sorunları var.
"Seung! Yakala."
"Bak sana ne aldım yakala." İlk geldiğim günlerden beri bu ses kafamda yankılanıyor ve asla susmuyor Chan şimdi gene aynı şeyi söylüyor.
"Seung hey! Daldın al bunu ver Che'yi iki dakika bana."
"Tamam dikkat et çocuğa."
Bizim odamızda olan tuvalete hızlıca gittim ve on iki ay önce yaptığım şeyi yaptım ve oturup beklemeye başladım cevap genellikle on dakikaya kadar çıkıyordu ama o on dakika benim için bir saat gibiydi klozete oturmuş bekliyordum Chan kapıyı çaldı.
"Seungmin gelebilir miyim?"
"Gel ama dur bir dakika Che?"
"Kucağımda Seung."
"Oh tamam."
Testi yaptıktan sonra geri kutusuna koymuştum Chan yapmadığımı düşünüp tam kutusundan çıkarırken onu durdurdum.
"Chan. Dur çıkarma!
"Niye Seung yapmamışsın ki."
"Chan... Yaptım sadece bakmak istemiyorum."
"Seung... Sen bak ve bana söyle olur mu tekrar hamile kalman sorun değil lütfen utanma veya çekinme."
Chan haklıydı hamile kalmam bir sorun değildi eğer bunu sorun olarak düşünürsem zaten bu bebeği istemiyorum anlamına gelirdi Chan'ı dışarı çıkardım ve kutuyu açtım.
Sıkıca gözlerimi kapattım.
En sonunda açtım.
Sizce ne?
Çift çizgi. Hamileyim.
Gene Hamileyim.
Yavaşça tuvalettin kapısını açtım ve Chan'ın yanına doğru ilerledim hiç bir şey demedim sadece ona sarıldım bir kaç dakika sonra ağzımdan çıkan tek kelimeler şunlar oldu;
"Chan... Ben... Hamileyim."
Chan benim ikinci bir çocuk istemediğimi biliyordu bu yüzden hiç bir şey demedi sadece saçlarımı okşadı ve bir şeyler söyledi.
"Merak etme halledeceğiz."
"Chan... Ben... Tekrar yapmak istemiyorum."
"Biliyorum çok canın yanıyor ama o da bir can elimden gelen hiç bir şey yok onun da dünyaya gelmesi gerektiğini sende biliyorsun."
"Chan benim çok canım yanıyor kaldıramıyorum."
"Merak etme Birinci çocuktan öğrendiğimiz şeyler ile daha kolay halledeceğiz."
Diyecek hiç bir şey yoktu yatağa uzanıp bunu yarın arkadaşlarıma nasıl söyleyeceğimi düşündüm belki ben istemiyordum ama o da bir candı ve hayata gelmesi lazımdı onu öldüremezdim bu yaptığım canilik olurdu.
Sabah olmasın diye dua ederken gözlerimi açtığım
zaman çoktan sabah olduğunu fark etmiştim Chan kalkan kızını uyutmaya çalışıyor aynı zamanda bana bakıyordu. Yani çok büyük ihtimalle Chan da beklemiyordu ama bu sefer biraz daha tecrübeli olduğumuzdan yapabileceğimizi ümit ediyordu.Sabah kalktığımı Chan'a göstermek için eline dokundum Chan kalktığımı anlayıp elimi tuttu bir yandan ağlayan Che ile uğraşıyordu. Telefonu elime alıp saatin kaç olduğuna bakmak istedim saat dokuz olmuştu nerdeyse pazar günüydü bu yüzden bir çok kişi izinli idi.
"Chan Che'yi bana ver."
Belki Che ile sarılsam daha iyi olabilirdim bir ihtimal ama kızımı çok seviyorum ve onu kaybetmek istemiyorum.
"Seung... Seung kahvaltı getirdim bize."
"Ah ne?"
"Kahvaltı hazırladım ama sen iyi misin?"
"İyiyim iyiyim bir şey yok."
Aşağı inip kendime bir kahve alacaktım ama hiç beklenmedik bir şey oldu.
Merdivenlerden yuvarlandım.
Diğer bölüm final of ağlıyorum ya
bu fici cok seviyorum ama pek
yapacak bişi yok neyse diğer bölüm
için mendilleri hazırlayın biraz ağlaya
bilirsiniz neyse ben optum bayyThis Elofcuk fic
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Horny People in the Elevator|Chanmin+18
RomanceO şirkette kapalı kalacaksın. Ve hamile kalacaksın. Dediler. İnanmadım. Başlangıç Tarihi: 23/10/2023 by elofcuk