SABAH 07:00
Sabah alarmın sesiyle uyandım. Yataktan çıktım ve elimi yüzümü yıkadım. Üstüne yeni transfer olduğum okulun formasını giydim. 9.sınıfta farklı bir Lisedeydim, nedenini belki sonra anlatırım.
Hazırlanıp mutfağa gittim ve bir şeyler atıştırdım. Babam yanıma geldi.
+kızım bugün seni ben arabayla bırakacağım.
-tamam.
Dün akşamdan beri tutturdu "seni ben bırakacağım" diye.
Sesimi çıkartmadım ve dışarıya çıktım, babamda peşimden geldi. Arabayı açtı, sürücü koltuğuna geçti ve bende ön koltuğa oturdum.
Okula geldiğimizde arabadan indim. Çantamdan okulun krokisini çıkardım ve 10/C sınıfını aradım. Kağıda bakarken bir kıza çarptım sonra yüzüne baktım.
+aptal mısın ya önüne bak.
-pardon sınıfımı arıyordum. 10/C nerede acaba?
+güldürme beni! Birde sana yol tarif eder gibi sınıf mı tarif edeceğim?
Elimde ki kağıdı aldı ve biraz baktı. Sonra da güldü.
+ne kadar eski bi kroki. Ayrıca okulun krokisini mi kullanıyorsun? Gerçekten eğlenceli bir yıl olacak.
Kağıdı yırttı ve yere attı.
-ne yapıyorsun sen be? Ayrıca her eline gelen kağıdı yırtar mısın sen?
+sadece kağıdı değilde neyse.
-iğrençsin sen.
Omzumdan sertçe itti dengemi kaybedip yere çakıldım.
+bir dahakine kime iğrenç dediğine dikkat et. Ayrıca senden körünü görmedim. Bu yılı sana zehir edeceğim.
Sesli bir şekilde yutkundum ve gittiği yere baktım. Bir sınıfa girdi ve o sınıf 10/C! Gerçekten aynı sınıftayız.
Üstümü silkeledim ve bende o sınıfa kapıyı tıklatarak girdim.
-hocam, geç kaldığım için özür dilerim.
+sen Lauren olmalısın,Yeni öğrenci. Kendini tanıt.
Gülümsedim ve sınıfın ortasına geçtim.
-ben Lauren Min, 15 yaşındayım.
Hocaya baktım.
-başka bir şey söylememe gerek var mı?
+yok, Taylor'un yanına otur.
Sınıfa baktım ve bir kız elini neşeli bir şekilde salladı bende yanına oturdum.
+merhaba ben Taylor ve sende Laurensin. İsmin çok güzelmiş.
-aa şey teşekkürler, seninde öyle. Taylor Swift.
Çantamdan defter ve kalemlik çıkardım.
EVELYN'DEN DEVAM
-Bahsettiğin kız bu mu?
+evet, sınıfa gelmeden önce bana çarptı.
-aslında hoş kızmış.
Minnie bana garip garip baktı.
-ne?
+ondan hoşlanmayı düşünmüyorsun değil mi?
-bilmiyorum, ama ezik gibi. Birazcık uğraşırım.