Kırmızı Gözlü Bayım

143 12 10
                                    


Erika'dan

 
  "Reika yeter artık dursak mı?"

Reika ile birlikte alışverişe çıkmıştık ve Reika bir şey beğenmediği için bacaklarım kopacaktı.

Reika: Bir ünlü yorulamaz Erika, yürü.

  "Nasıl yorulamam Reika? Sabahtan beri yürüyoruz."

Alışverişe 14:04 gibi başlamıştık ve şuan saat 18:46! Bu kız nasıl yorulmuyor? Ya da yorumlamış gibi gösteriyor kendisini bilmiyorum ama kesinlikle bu kızda yorulma gibi bir şey yok!

   Ryuuji'den

 
  "Kota, çık k artık şu kabinden!"

Ouzou: Yine aynı şeyi alacak, iki saatte çıkamıyor. Hep bunu bekliyoruz zaten.

Kota: Kapa çeneni Ozo! Evde seni de biliyoruz!

Sonunda çıkmıştı kabinden vee yine aynı sarı bir kıyafet.

"Kirpi seni bunun için mi bekledik?"

Kota: Ne yani kötü mü?

  "Hayır aptal tilki evde zibilyon tane aynı tişörtten var da ondan."

Bana göz devirip Ouzou'ya döndü.

Kota: Sen ne diyosun Ozo?

Ouzou: Ryuu ne dediyse ondan.

Kota: Pff siz ne anlarsınız ki? Ben Reika fotoğraf atar sorarım.

  Heh birde o eksikti. Gel de bunu bekle birde." Ryuuji Ouzou bu fotoğraf nasıl? Hangisini atıyim? " gibi bir sürü soru soracak. Ee hadi biz alışığız, bekleriz peki ya Reika? Kıza güzel bir şey aticam diye kızı bekletiyo bu sefer.

   "Mükemmel ötesi olmuşsun kardeşim çık şu kabinden de ödeyelim fiyatı neyse."

Kota: İki dakika bekleyemeyin zaten.

Erika'dan

   "Eve mi gidiyosun burdan?"

Reika: Evet sağol Erika görüşürüz.

   "Ne demek görüşürüz."

 
Yol ayrımından Reika kendi evine doğru dönmüştü. Benim evim ise diğer yol ayrımındaydı ama tam karşımda öyle güzel park vardı ki çiçekleri, ağaçları ve mükemmel dizaynı ile insana gel de parka otur diye bir mesaj veriyordu sanki. Eee bende gittim oturdum. Saat şuan 21:00 olmak üzereydi. Biraz parkta dinlenir eve geçerdim.

  Ouzou'dan

  "Pff sizi şuradaki parkta bekliyorum"

Ryuuji "Tamam" diye arkamdan bağırdı. Akşam için bir şeyler alacaklardı. Bende parkta bekleyecektim. Bir dakika, BİR DAKİKA! Ben şuan o ünlü aktörle aynı parkta mıyım? Yoksa gözlerim beni mi kandırıyor? Bir kaç kez kendime çimdik attım. Evet evet EVET! Ne duruyorum hemen gidip fotoğraf cekinmeliydiim!

  Erika'dan

Tam oturduğum banktan kalkacaktım ki yanıma uzun boylu, kırmızı gözlü bir dakika ne? Kırmızı gözlü mü? Neyse öyle biri geldi işte.

Ouzou: Merhabalar, sizi çok severek takip ediyorum ve dizilerinizi de severek izliyorum. Acaba bi fotoğraf cekinebilme şansımız var mı?

 
   Dedi sakin bir ses.

"Tabiki telefonunuzu rica edebilir miyim?"

Ouzou:Tabiki! Buyrun.

  Kamerayı açıp telefonu bana uzattı. Nazikçe telefonu aldım ve güzel iki tane fotoğraf çektim.

"Bu kadar yeterli mi?"

Ouzou: Yeterli elbette. Tabi sizin için öyle değilse biraz daha çekinebilirim.

Ne? Ne demek şimdi bu? Beni düşürmeye çalışıyor ama ben.. pff tamam nazik ve güzel bir ses... tamam tamam bu yakışıklı çocuk beni kendisine çekiyordu adeta.

"Beni utandırıyosunuz. İzninizle gitmem gerek kırmızı gözlü bayım."

Ouzou: Ouzou, tabiki izin sizin Bayan Erika."

"Peki öyleyse görüşürüz Ouzou."

Ouzou: Elbette görüşülim Bayan Erika."

   Yüzüne gülümseyip hızlı adımlarla parktan çıktım. Bu çocuk kimdi kimlerdendir bilmiyorum ama bu çocuğu bulmam gerek gibi hissediyorum.

Ouzou'dan

  Hahayyt ünlü olsun olmasın, bu taktik keisnlikle işe yarıyor! Sağol canım kardeşim kirpi. Aa işte geliyolar. İyi insan lafın üstüne gelirmiş dicem de Kota'dan bahsediyoruz sonuçta.

Ryuuji: Hayırdır Ozo? Ağzın kulaklarına varacak.

"Yok be sana öyle gelmiştir."

Ryuuji: İyi madem.

Kota: Bu piç yapmış yine bişeyler hamgi kızı tavladın iki dakikada?

"Ne kızı Kota, ben sen miyim?"

Kota: Lan göt! Benim sevgilim var.

"Ay iyiki de var."

Kota: İyikii

  Ryuuji'yle garip bi şekilde Kota'ya baktık.

Kota: Aa sizin yok değil mi?

Ryuuji: Hadi hadi eve.

  1. Bölüm sınırı geçmemiş ama yine de attiim umarim begenirsinizz daha cok oy ve goruntulenme alirsam umariim, daha uzun bolum atmaya calisiriimmm opuldunuuz😽🤍💗





























𝗚𝘂𝗹 𝗞𝘂𝗿𝘂𝘀𝘂 𖦹 𝙀𝙧𝙞𝙕𝙤𝙪Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin