Mała Monet

94 6 3
                                    

Dzieci mojej siostry są ze mną już trzeci dzień i moją ulubienicą jest Flora , gdyż jest grzeczna i urocza tak przyznaję to za to Harry jest bardzo głośny . Venrom też wolałby żeby to dziewczynka została u nas ale trudno .  Teraz karmię mojego Skarbka ! Venrom idzie do mnie z Harrym i Florą . Gdy Dudlay skończył jeść wzięłam Florę i ją na karmiłam dziewczynka po jedzona lekko się do mnie przytuliła co było rozczulające , Venrom dał mi Harrego a wzią Florę . I tak wyglądał cały miesiąc opieki nad bliźniakami. Po chwili ktoś zapukał do drzwi otworzyłam i zobaczyłam mężcznę. Witam przyszedłem odebrać córkę . Och rozumiem pan Camden. Zgadza się odpowiedział i wpuściłam Pana monet do domu. Camden usiadł na kanapie a ja poszłam na górę po Florę . Gdy wróciłam z siostrzenicą oddałam ją jej ojcu . Dziękuję pani Petuniu za opiekę nad moją królewną . Nie ma za co malutka jest bardzo grzeczna i urocza . Jeżeli mogę spytać. Tak ? Co się stanie z Harrym? Zostanie tu z nami . Rozumiem do widzenia. Dowidzenia i pożegnałam mężczyznę . Cóż zdążyłam przywyknąć do dziewczynki i Venrom też.

Pov Camden
Gdy w nagle w moim domu pojawił się Dubledore on powiedział mi o śmierci Lily i że za miesiąc mogę odebrać córkę z domu jej Ciotki .
Po równym miesiącu poszedłem po moją córeczkę wkońcu jak Hailie nie może być ze mną to naszczęście Flora może .

Flora Evans Monet Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz