Zamanın akışında izlerini bırakmış, iki krallık var: Biri bereketli toprakları ve gururlu halkıyla Aurea krallığı, diğeri ise sert kayalıkları ve cesur savaşçılarıyla Elyria Krallığı. Yüzyıllardır süren çekişme ve savaşlar, her iki krallığı da yoksulluğa sürüklemiştir. Bu savaşlar, sadece toprak ve kaynak için değil, onur ve gurur için de yapılmıştır. Aurea Krallığı, bereketli toprakları ve zenginliğiyle gurur duyarken, Elyria Krallığı ise savaşçı ruhu ve güçlü ordusuyla övünmektedir.
Ancak kader, bu sonsuz çekişmeye bir son vermeyi arzular. Gökyüzünde beliren parlak bir ışık, her iki krallıkta da yankılanan bir kehanet fısıldar:
"Eski bir düşmanlık, yeni bir umut ışığıyla son bulacak. Aurea Krallığı'nın prensesi, ay ışığı kadar saf ve güneş ışığı kadar parlak bir kalbe sahip olacak. Elyria Krallığı'nın prensi ise çelik kadar sert ve dağlar kadar sağlam bir ruha sahip olacak. Fakat kaderleri onları önce birbirine düşman edecek. Bu düşmanlığın gölgesinde bir araya gelecekler ve ancak bir düelloda kimin galip çıkacağı belli olursa, barış ve sevginin yolu açılacaktır. Kazanan, bu saçmalığa bir son verecek ve kaybeden ise kaderine razı olacaktır. Fakat bu gerçeği sadece Kahin Eryx bilecektir."
Kehanet, her iki krallıkta da büyük bir şaşkınlık ve merak dalgası yaratır. Halk, nasıl bir düello olacağını ve kimin kazanacağını merak etmektedir. Krallar ise öfke ve endişeye kapılırlar. Çocuklarının birbirine karşı savaşmasını ve birinin ölmesini istemezler. Fakat Kahin Eryx'in sözleri nettir ve kaderi değiştirmek imkansızdır.
Fakat Kahin Eryx birisinin öleceğini söylememiştir.
Krallar, Çocuklarının bu kehanetin kurbanı olmasını istemezler. Fakat Kahin Eryx, kaderin değişmez olduğunu ve düellonun gerçekleşeceğini söyler. Krallar çaresizce bu kehanete bir anlam vermeye çalışırlar. Acaba bu düello kimin kazanacağı belli miydi? Yoksa bu düello, iki krallığın kaderini sonsuza dek değiştirecek bir seçim miydi?
Yıllar geçer ve kehanet gerçekleşir. Aurea Krallığı'nda Prenses Elera, ay ışığı kadar saf ve güneş ışığı kadar parlak bir kalple doğar. Elyria Krallığı'nda ise Prens Lykos, çelik kadar sert ve dağlar kadar sağlam bir ruha sahip olarak dünyaya gelir. Elera ve Lykos, küçük yaşlardan itibaren birbirlerine rakip olarak bilinirler. Her fırsatta becerilerini kanıtlamaya ve krallıklarını yüceltmeye çalışırlar.
Kader oynadığı oyunun en heyecanlı yerine gelmiştir. Düşmanlık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader Tahtı
FantasíaBir kehanet her şeyi değiştirebilir miydi? Uzun yıllardır süren düşmanlığı bitirebilir miydi? Bazıları bu fikri onaylasa da, Bazıları iki düşman krallığının çocuklarının bir birleriyle evlenmesine kesinlikle karşıydılar. Fakat kader o saniyeden...