Daha yeni başlıyoruz Lucifer.

119 15 11
                                    

Seellaammmm
Yıldıza basmayı unutmayınn ★

₊‧.°.⋆•˚₊‧⋆.₊‧.°.⋆•˚₊‧⋆.₊‧.°.⋆•˚₊‧⋆.₊‧.°.⋆•˚₊‧⋆.

Kafasını sallayarak düşüncelerinden kurtuldu. Yorganın altına girerek tek bi parmak şıklatmada ışıkları kapadı. Gözlerini yumarak kendini rüyalar alemine bıraktı...

Cehennemde yepyeni bir gün başlarken, sabahın ilk ışıkları pencereden tam olarak Luciferin gözlerini delip geçiyordu. Acı hissi ile bir oyana bir bu yana debelenmiş, en sonunda uyanmışdı. Kalktıktan sonra bir kaç saniye sonrada yatakta yaşamını sorgulamaya başlamışdı. Kafasını iki yana sallayıp düşüncelerinden kurtularak küfr savurup yumuşacık yatağından inmişti. Uyuşuk adımlarla banyosuna ilerlemiş elini yüzünü bir güzel buz gibi suyla yıkamıştı. Suyun etkisiyle kendine gelmiş uykusundan tamamen ayılmıştı. Bir anda ruh hali tamamen değişmiş, gülmeye başlamışdı.

Sevinçle banyodan ayrılarak kemanını bulup balkona çıkmıştı. Elbiseleride ona eşlik ederek değişmişti. Az sonra yay kısmı ileri geri sürterek o hoş sesleri etrafa yaymıştı. Melodiler havada uçuşurken Lucifer buraya geldiğinden beri ilk defa bu kadar mutluydu.
Ağzından bir kaç şarkı sözü de çıkmıştı.

Bu mutlu halini çatıdan üzerine düşen Niffty bölmüştü. Feleği şaşıran patron olayı anlama derdindeydi. Niffty ise kazanmanın mutluluğu ile etrafda dönüyordu.

"Haha! Öldürdüm öldürdüm!"

Ortadan yok olan kemanla üstünü düzelterek ayağa kalkmıştı. Küçük kıza anlamaz gözlerle bakarak onun ne yaptığını çözmeye çalışıyordu.

"Lanet olsun Niffty ne yapıyorsun?"

"O çaldığın şeyin üzerinde böcek gördüm ve onu öldürdüm!"

Kafasını iki yana sallayarak gülmüştü. Ona kızmıyordu. Bu yaptığı şey onun işiydi. Bi aferini hakk etmişdi bence.

"Aferin sana Niffty. Harika iş çıkardın."

Niffty'de ona katılarak gülmüştü. Sonrasında ikiside birlikte aşağıya inerek diğerlerinin yanına gelmiştiler. Küçük kız işine devam ederken Lucifer diğerlerine göz gezdiriyordu. Husk ve Angel yine aynı şekil birliktelerdi. Sr. Pentious ise yumurtaları ile birlikte kanepede oturmuş bir şeyler okuyordu. Kızı ve kızının sevgilisi ortalıkta görünmüyordu. Muhtemelen daha uyanmamışlardı. Onları boş vererek bar kısmına gitmişti.

"Günaydın çocuklar."

İkisininde odağı Lucifer olunca Angel flörtümsü sesi ile patronuna karşılık vermişti.

"Sanada günaydın patron!"

Fakat Husk'ın pekde umrunda değildi. Yine o dümdüz suratıylaydı. Ama yinede bir kaç bir şey mırıldandı.

"Günaydın."

Lucifer gülümsemesini sunup bar sandalyelerinden birine boyu pek yetmesede oturmuştu. Canı cezb edici bir şeyler istiyordu. Belki bu barda damağına layik bir tat olurdu.

"Husk, bana en muhteşem içeceğinden ver."

"Ahh... peki."

Husk içeceği hazırlamaya başlarken, Lucifer'in arkasında ilk önce karanlık bir ruh ardından Alastor belirmişti. Onu gören ilk Angel olmuştu.

"Sanada günaydın çilekli yoğurt adam. Naber?"

Lucifer onun bu dediğini anlamazken arkasında hiss ettiği sıcak nefesle birlikte huylanarak sandalyeden düşerek yeri boylamıştı.

Radio and Apple!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin