yeni Ceo Jay Park

108 20 51
                                    

"günaydın, bay Park. Ben sizin geçici süreliğine asistanınız, Min Raesun"

"Asistan Yang nerede?"

Her sabah yaptığı spor rutinini bu gün de yaptıktan sonra doğruca şirkete gelen Jay Park, kendisini asistan Yangın karşılaması gereken yerde 1,60 boylarında, küçük, kumral bir kızın karşılamasını kedi inatlı asistanın kendisine yaptığı saygısızlık olarak algılıyordu.

"Şey.. bilmiyorum, Bay Park. Faka-"

Büyük hızlı adımlarına karşılık koşarak yetişmeye çalışan zavallı asistan kızın yapılacak işleri kendisine aktarmasına müsaade etmeden sinirle doğruca odasına gidiyordu. kendisine eşlik etmesi gereken kişinin de ortalarda olmaması daha da sinirini bozmak dışında birşey yapmıyordu.

"Demek zoru oynamak istiyor.hıh.. Oynayalım bakalım"

"Efendim, birşey mi dediniz?"

"Seninle konuşmuyorum"

***

"İSTİFA EDİYORUM, ASİSTAN YANG. DAHA FAZLA DAYANAMAYACAĞIM BU İŞKENCEYE. YETER ÜHÜHÜHÜHÜ..."

Bir anda odasına bağırarak dalan daha yeni asistanlığa başlamış kızla neye uğradığını şaşıran Jungwon endişeyle, kötü birşey olmamasını umarak koltuğundan kalkıp, ağlayan kızın yanına ilerledi hemen.

"Bayan Min, noldu neden ağlıyorsunuz?"

"Asistan Yang, daya- dayanamıyorum artık. Sabahtan beri beni ele-eleştiriyor, kat-katlanamırım anl-anlıyor musunuz, bir günlük sizin hatrınıza day-dayanırım dedim a-ama hep bir sorun buluyor. Söylediği her-herşeyi yaptım, kahve bile aldım am-ama onda bile bir s-sorun buldu."

Ağlamaktan doğru dürüst bir cümle dahi kuramayan genç kızın böyle olmasının tek nedeni hayattan bıktıracak kadar eziyet eden Jay Parktan başkası değildi.

Ve bu neden olanın kendisi olduğunu çok iyi bildiği için karısında içli içli ağlayan kıza karşı vicdan azabı çekiyordu. Jay Parkın asistan konusunda ne kadar seçici ve de zalim olduğunu bilmesine rağmen daha yeni işe başlamış, deneyimsiz kızı yaşayacağı zorluklara hazırlamadan aslanın kafesine kendi elleriyle atmıştı resmen...

***

POWERPUFF BOYS
Nikicup, sunoossom, siz

Çok kötü bişey yaptım

Nikicup
Evet
Bana olan borcunu hala ödemedin

Sunoossom
Yine ne yaptın acaba
Söyle kankam çekinme
Söyle onu da normalleştirelim

Offf Niki, seninle uğraşamayacak kadar çok vicdan azabı çekiyorum
Sus

Nikicup
Ohaa
Ciddiymiş bu
Noldu lan söylesene

Sunoossom
Merak etme aşkm
Her türlü boktan çıkmış bir üçlüyüz biz
Bunu da halleder blossomın

Bu seferki halledilecek bişey değil ama
Çok kötüydü ya
Kızı bile isteye yolladım o şerefsizin yanına
Böyle olacağını biliyordum zaten
Offff
Ben kötü biri oldum

Nikicup
O şirret yerin elbet bir gün seni de bozacağını biliyordum
Çakalların içinde aslan gibi yaşayamazdın zaten kankam
Üzülme

Sunoossom
SÖYLESENE LAN NE BOK YEDİN
ÇATLATMA ADAMI

Dünkü olay işte
Sabah da kendi kendime düşündüm karar vedim

Beni bi sal || JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin