1

270 20 1
                                    

‏~(Y/N P.O.V)‏

مۆبایلەکەمم گرت و سەیری ئەو کاتەم کرد

‏"12AM" ئاهێکم هەڵکێشا

من خۆم وەرگێڕا بۆ ئەوەی ببینم جونگکوک بە ئارامی دەخەوێت، خوایە، ئەگەر لە کاتی بەئاگادا زۆر جوان دەرکەوت، ئەوا زیاتریش جوان دەردەکەوێت کاتێک خەوتووە.

ڕێگەم لە بەرگەکان دەرچوو و لە جێگاکە هاتمە خوارەوە تا بچم بۆ خواردنێکی کەم لە نیوەشەودا.

بە پلیکانەکاندا ڕۆیشتمە خوارەوە و هەوڵمدا تا دەتوانم دەنگی کەمتر دروست بکەم و لە کۆتاییدا چوومە چێشتخانەکە، بەڵام هەر کە هاتمە ژوورەوە پەنجە پەمەییەکەم بە لێواری مێزەکە چەقۆ لێدا

"گەواد!" کەمێک زۆر بە دەنگی بەرز هێسکم کرد

"ین؟" جونگکوک لە ژووری نووستنەوە وتی، من تەنها بە مردوویی بێدەنگ بووم تا دڵنیا بوومەوە کە خەوی لێکەوتەوە.

کابینەکەم کردەوە بۆ ئەوەی هەندێک ئۆریۆس بەدەست بهێنم، بەڵام ئەوە بوو هەستم بە شتێک کرد
‏~(Jungkook P.O.V)‏

سەیری ئەوەم کرد کە ین لە کەڤەرەکان دەرچوو و بەرەو خوارەوە ڕۆیشت، ڕەنگە بچێت بۆ خواردنێکی کەم لە نیوەشەودا، ئەمەش بیرۆکەیەکی پێبەخشیم.

"ین؟" بانگم کرد، دیار بوو وەڵامی نەدایەوە، بۆیە ماوەیەک چاوەڕێم کرد تا دڵنیا بوومەوە کە پێی وابوو جارێکی تر دەخەومەتەوە

بە نوکی پێم ڕۆیشتمە خوارەوە بۆ ناو چێشتخانەکە و ینم بینی، پشتی ڕووی لە من بوو و کیسەیەکی ئۆریۆسی بەتاڵ کردبووەوە.

بە دزییەوە لە پشتیەوە ڕۆیشتم و باوەشێکی پشتم پێدا و لە کاتێکدا سەرم لەسەر شانی دانا

‏~(Y/N P.O.V)‏

"چی درەنگ ئەم کارە دەکەیت؟" ئەو کەسەی کە لە ئێستادا دەستەکانی تا چەناگەم مار کردبوو و سەریان بە شانمەوە بوو، وتی.

‏"WHAT THE F-" لەلایەن ئەو کەسەوە بڕام کە بەدەوریدا دەسوڕاندم بەجۆرێک کە ڕووبەڕوویان ببمەوە و دواتر ماچم دەکرد

"دوورکەوتنەوە U FREAK!!" قیژاندم,

"دوورکەوە!!" هاوارم کرد، تەنها بۆ ئەوەی تێگەیشتم کە ئەو "نامۆیە " ئای خوایە ئەمە جونگکوکە

"جاگی...چی خراپە؟" جونگ کوک وتی، بە دەربڕینی کەسێک کە دڵی شکاوە.

‏"OMG JUNGKOOK تۆ گەوادەکەت لە من ترساند، من پێم وابوو تۆ وەک-" جونگکوک منی بڕییەوە کە بە سۆزەوە لێوەکانی بە لێوەکانی من دەشکاند کاتێک پاڵم پێنا بۆ کەوانتەری چێشتخانەکە.

منی خستە سەر کەوانتەری چێشتخانەکە و کەوتە نێوان قاچەکانمەوە، هەستم بە گەشەکردنی کۆئەندامی زاوزێی دەکرد لە بەرامبەر ڕانمدا.

چەناگەی ماچ کردم و تا گەدەم، تا ئەم کاتە من پێشتر لەسەر کەوانتەری چێشتخانەکە پاڵکەوتبووم

لە جووڵەیەکی خێرادا پێشتر ڕووت بووین، بەڵام هێشتا شتێکی جل و بەرگ هەبوو کە لە نێوان ڕێگاکەدا دەچووە ناوەوە؛ جلی ژێرەوە.

کەوتە سەر ئەژنۆ و جلی ژێرەوەی منی بردە نێوان ددانەکانی و ڕاکێشایە خوارەوە. زۆری نەخایاند ڕزگاری بوو لە...
جلی ژێرەوە.

کەوتە سەر ئەژنۆ و جلی ژێرەوەی منی بردە نێوان ددانەکانی و ڕاکێشایە خوارەوە. زۆری نەخایاند ئەویش ڕزگاری بوو لە خۆی.

"تۆ ئاماده‌ی?" پرسی و سەرم لە سەرم دانا. ئەوە یەکەمجار بووم بۆیە زۆر دەمارگیر بووم، بەڵام پێشبینییەکان زۆری نەخایاند لەو دەمارگیرییە ڕزگاری بوو و پێویستی بە جێگەی گرتەوە.

جونگکوک خۆی خستە ناوەوەمەوە کاتێک نالەیەک لە لێوەکانی دەرچوو. چاوەڕێی ئەوە بوو کە من لەگەڵ قەبارەکەی خۆیدا بگونجێنم.

"ئێستا دەتوانیت بجوڵێیت" وتم و ئەویش وەک فەرمانەکەی کرد. لە شتێکەوە کە وەک پاڵنەرێکی خاو و سۆزدار دەستی پێکرد، گۆڕا بۆ پاڵنانی خێرا و برسی. من و جونگکوک دەستمان کرد بە شەڕێکی نالە نالە.

"ج-ج-جاگی...من زۆر AAAHHGG" جونگکوک گریای کاتێک هەردووکمان هاتین

"دەزانی...پێموایە ئەم شتەم بەدڵە کە تەواوی نیوەشەو خواردنی کەم" وتی، ئەمەش وای لێکردم هەم پێبکەنم و هەم سوور ببمەوە......
End...

لە پشت هەموو کەسێکی بەهێزەوە چیرۆکێک هەیە کە هیچ بژاردەیەکی بۆ ناهێڵێتەوە

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


لە پشت هەموو کەسێکی بەهێزەوە چیرۆکێک هەیە کە هیچ بژاردەیەکی بۆ ناهێڵێتەوە...
جیۆن

one shot Kurdish JJk🖤Where stories live. Discover now