Hitler 1

8 1 0
                                    

Rokdra

Da,nu eram o persoană normală.Si?Tocmai aveam sa primesc multe multe zerouri de euro pentru al captura pe Domnul Isaak.

Clubul răsuna din ce in ce mai tare, oamenii petrecăreți pe ringul de dans,iar cei ca mine,care stau degeaba.Defapt,îmi aștept doar victima.

Eram îmbrăcată special ca orice bărbat să își întoarcă privirea înspre mine,chiar și dragul Isaak.Trebuia să îl ademenesc direct la fix,încât Lunetisul nostru, cu nume de cod : B. își face treaba fix la țanc.

Acesta probabil tot pentru o sumă mare își făcea treaba,ca nu doar pe degeaba.Desi,cu siguranță nu doar viața mea se învârte în jurul crimelor și a sângelui.

Isaak se ridică,da, era doar un puști de 20 de ani,care urma să preia întreaga afacere a tatălui său,mafia.

Mai are câțiva pași înspre mine,oh,dar nu va gândiți ca așa i s a răsărit lui să vină la mine.Oh,da.I am făcut cu ochiul,după ce el își țuguiase buzele în semn de pupicel.Bietul de el.

Un pas.Bang,Bang!

Acesta cade la pământ,auzindu-se focul de armă până și peste muzica lui Rihanna.

E timpul să pleci, Rokdra.

Toți fug alarmați pe lângă mine înspre porțiile mari ale ieșiri,dar eu nici ca mă grăbesc.Molfai plictisită guma până la ieșire,când mă izbesc de un trup mare și cu niște umerii îngrozitor de lati.

-Uită-te pe unde mergi!

Acesta se întoarce,și aproape ca în cei 24 de anii ai mei,pentru prima oare,mi se înmoaie genunchii.

-Tu ai fost cea care a îndrăznit să intre în mine,prințeso.

Aproape ca..nici nu mai contează,

-Prințesa e ma ta,prostule!

Tip la el cu toată puterea mea.

-Ești atât de sexy când faci pe dura cu mine,prințesă.

Fruntea mea capătă câteva dungi,iar ochii mei aproape ca ies din orbite la ce tocmai am auzit.Cum dracu își permite?!

-I-ați repricile și băgați-le în fund!

Spun și merg apăsat înspre ieșire,înainte de asta,mă întorc doar puțin pentru a mă uita la Domnul Funduleț,care se uită fix în ochii mei.Ce ochii frumoși are.Stai,cum dracu să crezi asta Rokdra,ești tâmpită?!

Mă uit la el,și suntem la o distanță considerabil de mare,iar buzele lui încep să se miște și sa formeze un cuvânt.

- R.O.K.D.R.A! spune încet,apoi începe să radă și să rânjească ca un adevărat diavol.

Diavol care în sfârșit și a găsit prada mult așteptată.

Sper să vă placă primul capitol,pupici.
Ps: Domnul funduleț o să îi facă zile fripte iubitei noastre Rokdra😂
Probabil am greșit anumite cuvinte,dar nu am corectat capitolul.

HITLER. Soarta meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum