Rokdra
Îi trimisesem un sms persoanei care îmi ordonase să îl aduc la fix pe Isaak,anunțându-l ca treaba era terminată.
Da,asta e viața mea.De rahat.
Practic,viața mea era doar despre bani.Imi plăcea practic să "înot " în ei,și da,îmi plăceau la nebunie.
Stăteam în livingul din camera mea,gândindu-mă la tipul acela ciudat.
Amintirea lui cu numele meu pe buze.O.Doamne.Fusese ciudat.Chiar foarte.
Însă,nu m am afundat mai mult decât trebuia,probabil cunoscându-mă pentru treburile murdare pe care le faceam.
Nici nu mai voiam să îl văd.Era...așa o pacoste pe capul meu.De când ne am întâlnit,acum 5 zile,gândul îmi stă doar la el și la aura lui întunecată și plină de ură.Insa,avea o privire..Ce naiba?!
Îmi încalț pantofii Louboutin,iar apoi îmi aranjez rochia cat pot eu de bine.
Mă privesc în oglindă.Imi retușez puțin rujul roșu pe buze,iar apoi sunt gata să dau orice bărbat gata.
Când ajung la club,exact,clubul de acum 5 zile.Nu știu de ce am venit aici.
Poate vreau doar să ... La dracu!Am venit să îl revăd pe el?Nu,în niciun ca!Mă fac confortabilă pe scaunul înalt,cerând un cocktail.Muzica era și ea destul de tare,însă trecusem de perioada mea de adolescență de mult.Nu mai erai chiar așa o adolescentă în călduri.
Mă uitam în jurul meu,sperând să văd o fată comună..chiar dură și sculptată ca de zeii..Nu,gata!Nu am venit aici pentru absolut nimeni!Cel puțin asa sper.
Așteptăm de .. exact trei ore și jumătate.Deja eram la al 4 cocktail.Doamne,ce au pus în astea?Sunt destul de tari.Si deja cred ca m am înroșit în obraji.
Trăgeam din paiul verde,până simt o atingere pe umar,care deabea de se făcea simțită.Intorc capul,însă tot ce văd e aer.Poate mi s a părut.Ce proasta sunt!
Insa,a doua oare se intampla ca cineva sa intre destul de brusc in mine,doborându-mă jos la podea.
Simt toate privirile pe mine,așa ca ma ridic cat pot eu de elegant,uitându-mă în sus la cel care se izbise de mine.
-Ah,nemernicule! țip eu.
-Scuză-mă cucoana! spuse el pe un ton de batjocoră,și eu mai ca îmi scot ochii.
-Ce ai zis,fustangiule ?! Cucoana e mă ta,ia-ți alinturile cu care agăți fetele ca să îți bagi scula mincuscula,fix în fund! țio eu,deja scoasă din sărite.Bine,poate puținul alcool pe care îl am în corp își face de cap.
-Ce dracu ai? Doamne,femeile astea!Sunteti nefututa doamna?! rade el
-Oh,nu!Nu duc lipsă.Mai du te dracului! spun,în timp ce încerc să trec de el.
-Draga lady gaga care te crezi,unde pleci?Esti chioara?! Nu vezi ca sunt ud fleașcă din cauza ta?! ce rahat cu ochii e.
-Daca iti țineai cocktail ul ca o doamnă,nu ca un porc,poate acum eram uscat și aveam grijă să te regulez !
-Ce dracu tot spui acolo?! spun pe un ton cat mai calm,apoi îi dau un pumn în stomac,el lăsându-se în jos.Vrea să se agațe de mine,însă sunt mai rapidă și îi pun mâna la spate.
-Afurisito! spune el,însă îi dau un genunchi fix la gambe. scâncește de durere,alo bufnește în ras, ca apoi să mă prindă de mijloc și să mă catapulteze practic pe partea cealaltă a barului.
Cad jos la pământ,spărgând câteva sticle și pahare lângă capul meu.Rahat,ce aproape !
Mă ridic,aruncând cu sticle după el,acesta ferindu-se,dar din fericire,l am logic cu una fix în umăr,sparganduse la picioarele lui.
Nu a avut timp să reacționeze prea mult,ca i am aruncat una care trebuia aruncată în poama lui de creier,însă se lasă imediat în jos.
Iar sticla de vin se sparge fix în capul...omului dubios.
Rânjește enorm de mult și ciudat,iar eu habar nu am ce să fac în această situație.
-Sperăm să ne mai revedem,însă nu îmi imaginam ca o femeie poate să fie atât de sexy când este agresivă..
Nu am cuvinte.Ce naiba..De unde scoate asemenea cuvinte nemernicul asta?
-Rokdra.Ia un loc,iubito! spune el, scuturându-și părul de cioburi.
-De unde mă cunoști,ciudatule?
-Iubito,nu mă subestima! spune el ,iar fata mea este plină de sentimente care mai de care.Ura,nervi.
-Ok,nu am timp de așa ceva. mă ridic,însă când să mă ridic, o mâna mă trage în jos,ajungând fix în poală dubiosului. Dar se simte bine..
Ce dracu?! Era să primesc un glonț fix în ruptul capului.Apoi aud alt glonț,care provine din arma pe care o deține nemernicul,care nu ratează și îl nimerește fix pe cel care încercase o țintă pe mine.
-Acum,iubito,îmi pare bine să îmi cunosc logodnica ! rânjește acesta,așezându-mă mai bine în poala sa,iar eu..
Ce naiba?! Mama ei de viață, am și uitat!
(Da știu,capitolul ăsta nu are niciun sens,întâmplarea a fost banală,însă așa începe totul ) Capitol needitat
CITEȘTI
HITLER. Soarta mea
ActionRokdra :Răzbunare. Cu prețul vieții mele. Kokov : Liniște. In haosul meu,tu ești liniștea mea.