Ja: Šimooon! Ja mu nejdem pisat a bodka
Šimon: Mohla by si to aspoň skúsiť, stále hovoríš
že chceš najst chalana ktorý sa sprava tak ako ja ale nech to niesom ja. Tak prečo nie?Ja: Ak sa sprava úplne ako ty tak sa ho trochu bojim.
Šimon: Tak to dakujem pekne.
Už mesiac ma s tým otravuje. Raz som mu povedala že by som chcela najst chalana ako je on a aby sa kumne správal kumne aspoň z polovice tak dobre a on mi dal instagram jeho kamaráta. Dala som mu follow a ďalej by sa mal postarať on nie? A popravde s nikým teraz nič nechcem mať. Len pred pár mesiacmi som sa rozišla s Jakubom. Na náš vek to bola dlha doba čo sme spolu boli a mám pocit že este niesom úplne over him. Okrem toho na lásku neverím. Mal by prísť princ na bielom koni a vyslobodiť ma z komnaty? Niesme v rozprávke. Naši sa rozviedli keď som mala 6 rokov. Z ich vzťahu si okrem hádok nič nepamätám čiže už len to stačí na to aby som na lásku neverila. Nikdy som lásku nezažila a keď som si myslela že to čo s Jakubom mám je láska tak to bol len podvod za podvodom. No na teraz to nechám tak.
Už je večer a ja si idem ľahnúť. Nemám dnes moc dobrý deň. O týždeň končia letné prázdniny a budem v 9 ročníku. Monitor prijímačky... už teraz nevládzem.
Ležím už v posteli keď mi príde sprava od... počkať.. to je on?Matej: dobrý večer
Tak teraz som sa fakt zasmiala. Neverím že ho Šimon naozaj donútil napísať mi po mesiaci čo sa followujeme. Zaujímalo by ma ako sa mu to podarilo.
Ja: dobrý večer aj vám
No tak čo. Budem hrat tú hru s ním
Matej: teraz už krásny vecer
Zlaté...
Ja: veľa som už o tebe počula.. že aký si krasny a úžasný. Snáď je to pravda
Matej: aj ja o tebe. Ževraj si ešte lepšia
Tak teraz mám už motýliky v bruchu. Počkať, preco vlastne? Je to iba hra. Myslí to ironicky.
Ja: noo tak to neviem
Matej: musíš verit
Ja: tebe verím
Matej: môžem ja tebe verit?
Ja: musíš
Matej: tak ti poviem tajomstvo. Ale nesmieš prezradiť
Ja: neboj
Matej: tajomstvo je: si veľmi pekná. Ale to už určite vieš
Ja: ďakujem, aj ty. Súdim podľa fotiek. Veľa som ich videla od Šimona
Matej: ja len jednu, ale to stačilo až až
A mne stačilo toto. Už teraz mi pride až moc dokonalý a viem že taký muzi niesu. Radšej si idem ľahnúť kým sa to nedostane ešte ďalej. Preco s ním vlastne flirtujem? Ta únava robí svoje.
Vypnem mobil a idem spať. Aj zajtra je deň a ja nechcem spať do 12 keďže sú posledné dni prázdnin.
Zrazu mi zapípal mobil. V ktoromkoľvek inom prípade by som to ignorovala. Ale teraz sa to nedalo.Matej: si princezná? Či krásna víla?
Ja: zatiaľ len princezná, zachvílu tvoja kráľovná
Matej: ukradla si mi slová z pier. Ale moje srdce už máš
Ja: ty máš to moje
Matej: dáš mi ho aj s telefónnym číslom?
Ja: dobre, ale musíš sa ho naucit na spamäť
Matej: veď teba už mám stale na pamäti
Napísala som mu moje cislo a už som šla naozaj spať. Nemôžem byť zas kvôli dákemu chalanovi hore celú noc. Naozaj sa mi páčilo ako sme spolu filtrovali a bolo to mega cringe ale obaja sme to mysleli zo srandy. No nechápem potom prečo sa mi nedá zaspať a premýšľam nad ním. Ešte to ani nezačalo ale už to musí to prestať. Nechcem sa znova namotať.
YOU ARE READING
My
RomanceNeverila na lásku kvôli jej otcovi ktorý opustil jej mamu. No potom ho stretla.