2

180 16 49
                                    

Yine boş bir antremanın sonuna daha gelmiştik.

Antreman çıkışı hoca belirli kişileri yanına çağırıp "yarın tam 7de salonun önünde oluyorsunuz geçen gün ziyarete gittiğimiz kulüp gelicek antreman yapacağız yine beraber" dedi.

Herkes hocayı onaylayıp çıkmıştı salondan.

Ne kadar deli gibi Altayı görmek istesem de annem 90 kere aramıştı eve geliyosun çabuk diye.

Salondan çıkıp hemen eve geçtim.

Geçen hafta zaniolo'nun hesabına girmiştim.

Yani zaniolo sokmuştu.

Zaniolo ve Altay arkadaşlardı ve takipleşiyolardı bendeki de merak işte zaniolo'nun hesabından Altay'ın attığı şeylere bakıyordum yaptığım salaklıktı.

Ve evet yine sadece sevgilisiyle ilgili şeyler paylaşmıştı.

---

Okuldan çıktığım gibi eve doğru gitmiştim çok uykum vardı hemen uyumak istiyordum.

Gittiğim gibi uyuya kalmıştım zaten uyandığımda herkes en az 10 kere aramıştı.

Altay, Zaniolo,Yunus ve antrenörüm bile kaç kere aramıştı onun dışında salonda büyüklerden merhabalık olduğum kişilerde aramıştı.

Bir dakika Altay mı aramıştı?

ALTAY ARAMIŞTI.

Hemen kendimi sakinleştirip Altayı geri aradım.

"Alo efendim Altay aramışsın kaç kere" "Kerem deli misin sen saat kaç olmuş hoca deliye döndü çabuk gel şu antremana kaç saattir arıyoruz ulaşamadık da."

Saat kaç olmuştu ki?

Saat 7.49'du evet şimdi hoca ağzıma sıçıcaktı.

"Ay Altay pardon ben saati fark etmedim uyuya kalmışım hemen hazırlanıp geliyorum."

"Kerem çabuk ol 8de başlıcak ders antreman yapacağımız kulüp bile geldi be oğlum."

"Altay lütfen benim için oyala biraz gelicem ben hemen."

"Oyalarım da sen çabuk ol bak"

"ADAMSIN ALTAY GELİYORUM BEN." Diyip yüzüne kapatmıştım. Yüzüne kapatmıştım?

Şuan Altayı bile takamıyordum odamdan çantamı alıp fırlamıştım evden.

Çok zor yetişmiştim yani gelene kadar antreman yapmıştım bile.

Tabi hocadan azar işitmiştim ama misafir var diye bir şey dememişti.

Geldiğimde biraz makara yapıp başladık antremana.

Karşı kulübe o kadar kitleniyodum ki anlatamam.

Bir kaç teknik yapıp sparringe başlamıştık her raund değişiyorduk.

En son feci şekilde kilolu birine denk gelmiştim zaten çok kitleniyodum bu çocuğa iyi olmuştu.

Çocukla nasıl başladığını bilmediğim bir kavgaya girdik çocuk benim üstüme yürüyor ben çocuğun üstüne yürüyordum.

En son deli gibi bağırışmaya başladık anladım ki bu iş bağırdıgımız sürece bi yere gitmicekti.

Çocuk kiloma ve boyuma laf etmişti?
Zaten kinliydim yapıştırcaktım bir tane.

Elimi kaldırdığımda vuramadım biri elimi tutuyordu.

Söylene söylene "Ya hocam bakın bu böyle olm-"

"kerem?"

"Altay?"

"Kerem biraz sakin olun siz ya" demişti.

Çocuk hala söyleniyordu en son hocalarımız dayanamayıp ayırmıştı bizi.

Başka bir çocukla eşleştiğimde yanımda "AHH HOCAM" diye ses gelmişti gerilmiştim.

Kafamı çevirdiğimde Altay'ın burnu kanıyordu çok değişik hissetmiştim "Altay iyi misin noldu" dediğimde "burnuma diz attı şerefsiz ya diz bile atmıyoruz biz yasak diye" söyleniyordu.

Burun kanaması durmayınca koşa koşa lavaboya koştu peşinden bakıyordum iyi mi diye.

En son antreman bitmişti selam sırasındaydık.

Hocalar yine komik olduğunu düşündüğü şakalar yapıyordu.

Şimdi bizim hocamız çok komikti de diğerlerininkini bilemem.

Selam sırasındayken hoca "Kerem, Yunus,Zaniolo,ferdi,kazımcan 2 hafta sonra maçınız var artık haftanın 6 günü antreman yapıcaz grup kurup size haber vericem" dedi antrenörümüz.

Sonra babasına dönüp "baba büyüklerden Altayı, Abdülkerimi, muslerayıda mı maça çıkarsam acaba lan" demişti.

Altay mı? Ay bir dakika şuan doğru mu duyuyordum??

Haftanın 6 günü Altayla mı antreman yapcaktım?

Deli gibi heycan yapmıştım artık maçı bile umursamıyordum şuan.

Ah çakma altay yaktın beni

Diger ficlere bolum bulamayinca ben🥱

Neyse usenmedigim surece bolum atcam

Opulduuunuuzzz🥰💅🏻💗

fighterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin