[1.Bölüm] ~Okulda İlk Gün~

136 33 16
                                    

Herkese merhaba

Ben boş zamanlarımda yazı yazıyorum, yazı yazmayı seven biriyim ve bu benim ilk paylaşacağım hikayem elimden geldiğince en güzelini yapıp paylaşacağım .

Çok, hemde çok heycanlıyım hikaye ile ilgili yorumlarınızı ve duygularınızı bekliyorum .

Sizi kocaman öpücüklerle hikaye ile başbaşa bırakıyorum .

"Okulda İlk Gün"


Alarmımın sesiyle yataktan kalktım. Duşa girip sıcak suyla vücudumu rahatlattım. Saçlarımı kurutup şekillendirdim. Yüzümü nemlendirip, dudaklarımı yeni aldığım tintle renklendirdim ve üstümü giyinmeye başladım. Altıma siyah kargo pantolon, üstüme siyah crop giydim. Ayağıma siyah converse ayakkabılarımı, üstüme siyah kot ceketimi giyip. Simsiyah bir şekilde evden çıktım.

Kulaklığımı takıp okula gidene kadar müzik dinledim. Okulun bahçe kapısının önüne geldiğimde kulaklığı çıkartıp cebime koydum.

Okulun bahçesinden okulun kapısına doğru ilerlerken okulun bahçesine motorlu bir grup girdi. Sanki tüm okul onların gelmesini bekliyormuşçasına motorlu gruba bakıyorlardı. Onları umursamadan okula doğru ilerledim. Sınıfa geldiğimde bazı sıraların üstünde çanta vardı, ama sınıfta kimse yoktu. Cam kenarından 3. Sıraya oturdum. Kulaklığımı takıp camdan dışarı izlemeye başladım.

Kulaklık dış dünyayla benim aramdaki bir duvar gibi o, öyle güzel bir duvar ki kendini çiçeklerle renkli grafitlilerle süslemiş. Oturduğum sıranın manzarası çok güzel güneş, gökyüzü, söğüt ağacı ve saksağan kuşları hepsi bir arada mükemmel bir uyumla karşımda durmaktaydı.

Müziğin ve manzaranın güzelliğine öyle odaklanmışım ki ne bir adım sesi ne bir konuşma sesi duydum. Omzuma dokunan elle irkildim. Kulaklığımı çıkartıp bana dokunan kişiye baktım.

Sıranın yanında dikilmiş kocaman kahverengi gözlerini kırpıştırarak bana bakan 165 boylarında, kıvırcık uzun kahverenkli saçlı, üzerinde düz beyaz tişört altında siyah kot pantolon bulunan tatlı bir kız duruyordu.

"Yanına oturabilir miyim acaba?" dedi. Sesi çekingen ve ürkekdi. "Tabi ki de oturabilirsin." dedim. Gülümseyerek yanıma oturdu. Çantasını sıranın yanına asıp bana döndü. "Adım Ceren bu okula yeni geldim." dedi. Şaşkın ve mutlu bir şekilde "Bende bu okula yeni geldim." dedim sonra adımı söylemediğimi fark ettim. "Adım Cemre bu arada." "Tanıştığıma memnun oldum." dedi ben ise "Bende." demekle yetindim.

Sınıf, ders saati yaklaştıkça doluyordu. Sınıfa 4'lü bir arkadaş grubu girdi ve tahtanın önünde dikildiler. Kız, oğlanlardan bir adım öne çıktı ve bir elini beline koyup sınıfa baktı.

Kızın omuzlarına kadar gelen düz kahve saçları bakımlı ve şık duruyordu. Yaklaşık 165 boylarında, giydiği siyah oversize sweatshirten kilosu fazla belli olmasada zayıf olduğu açıktı. Duruşu dik ve kendinden emindi.

Kızın sol tarafında duran yaklaşık 180 boylarında siyah saçlı, yapılı bir erkekti. Giydiği mavi kot ve siyah tişörtle gayet şık duruyordu. Bileğinde bulunan siyah lastik toka göze çarpıyordu. Büyük ihtimalle bu kızın sevgilisiydi.

Oğlanın sağında kızın arkasında kalan erkek diğer çocuktan biraz kısaydı. Sürekli koyu kumral rengindeki saçlarıyla oynayıp şekillendiriyordu ve sürekli sırıtıyordu. Diğer kilerine nazaran bu çocuk daha rahat duruyordu.

Grubun en sağında kolları göğsünde bağlı bir şekilde öğretmen masasına dayanan erkek de yaklaşık 180 boylarında, kumral saçları hiç şekillendirilmemiş yataktan yeni kalkmış gibi karma karışıktı. Giydiği gri eşofman ve beyaz oversize tişörtle diğer kilerinden giyim şekli olarak daha rahat olsa da bakışları ve duruşu daha sert ve ciddiydi.

sonsuza dek seninim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin