פרק 2

27 0 0
                                    

שירי-
קים סיימה להתארגן,היא פשוט הייתה יפה מידי היה לה שיער
ארוך שחור וכולה פשוט הייתה יפה ויש לה גוף חלומות.
היינו בדרך לבית שלי להתארגן,באמת אני לא רוצה ללכת אבל אין לי ברירה.

״נו שירי תלבשי את זה זה ממש יפה״ קים אמרה והוציאה שמלה שחורה קצרה אם מחשוף קטן בחזה.
היא הייתה נחמדה אבל לא ידעתי איך היא תישב עליי אז בכל מקרה ניסיתי,אני לא אוהבת את הדברים האלה אבל קים מבינה יותר מימני אז אני לא מתווכחת.
בסוף שמתי את השמלה ואני וקים התחלנו להתארגן עשינו קצת מחליק למרות שיש לנו שיער ממש חלק,שמנו סומק,מסקרה שתדגיש את צבע העיניים שלנו לי יש עיניים כחולות ולקים ירוקות,שמנו גלוס ורדרד ועוד טיפה דברים..

הגענו למועדון,את האמת החלטתי אני הולכת להשתכר היום קצת להוריד מהלחץ.
נכנסנו וישר הלכתי לשתות קצת,שתיתי טיפה עדיין לא הייתי שיכורה אבל הלכתי לרקוד עם קים,רקדנו ומישהו נצמד עליי מאחור בהתחלה זרמתי אז קצת רקדתי איתו,אבל אז הוא התחיל לגעת לי בחזה וממש פחדתי הוא התחיל לגעת לי בתחת ולא ידעתי מה לעשות,לא ידעתי איפה קים.
פתאום בחור בא והביא לו בוקס.
״אם תיגע בה עוד פעם אחת אתה מת״ הבחור אמר ואז הסתכל עליי,וגם אני עליו,שאלוהים יעזור הוא היה כל כך יפה,היה לו עיינים ירוקות שאפשר לתבוע ביופי שלהם,ראו את השרירים שלו מתחת לחולצה,היה לו שיער שחור,הוא היה נראה כמו מלאך.

דניאל-
הגעתי למועדון אם כמה חברים הלכתי קצת להשתחרר.
הגעתי הייתי שם ואז ראיתי מישהו שנוגע בבחורה הכי יפה שראיתי בחיים שלי,רציני היא הייתה נראת כמו מלאך בדמוי אדם,הוא נגע בה בחזה ובתחת וראיתי שהיא מנסה ללכת והוא לא נותן לה,אז הלכתי והבאתי לו בוקס,אף אחד לא יגע בבחורה שהיא לא רוצה שיגעו בה.
אוי אלוהים הסתכלתי לה בעיניים וידעתי שזהו,נדפקתי אני לא הולך להזיז את העיניים שלי מהעיניים היפות הכחולות שלה.
״הכל בסדר?״ שאלתי.
״כן את האמת פשוט טיפה נלחצתי אבל ממש תודה באמת״ היא אמרה ואז אני מאמין שזה בטח חברה שלה באה ואז הן הלכו משם,באותו רגע ידעתי שאני יעשה הכל בשביל שהיא תיהיה שלי.

היום מישהי באה לעשות ראיון עבודה,את האמת שאם כולם שם אני קשוח,כי כל מי שבאה זה רק כי היא רוצה אותי ואני רוצה מישהי רצינית בעבודה ולא סתם.
אני צריך מזכירה אני בוס של חברה מצליחה שלמזלי זה לא גוזל מימני יותר מידי מהיום אני עובד משמונה עד ארבע חמש שזה ממש מקל עליי שאני לא מהאנשים שעובדים מבוקר עד ערב.

שירי-
היום יש לי ראיון עבודה,אמרו לי שהבוס שם ממש קשוח ואת האמת זה קצת מפחיד אותי,אבל אני ינסה את מזלי.
חיפשתי עבודה שלא תיהיה כל היום ושתיהיה עבודה בסדר,ואני הולכת לראיון להיות מזכירה של הבוס אז אני מקווה שאני יצליח.

הגעתי לשם,אני ממש לחוצה,אבל אני מקווה לטוב..
דפקתי בחדר של המראיין שהוא כביכול הבוס שמה.
״תיכנסי״הוא אמר מבעד לדלת,נכנסתי אומייגאד אני בשוק,זה מי שאתמול הביא בוקס לזה שנגע בי,אוי אלוהים.

דניאל-
אני בפאקינג שוק זה היא אומייגאד לא חשבתי שזאת תיהיה זאתי שראיתי אתמול.
״אני זוכרת אותך זאת את מאתמול״ אמרתי.
״כן אני גם זוכרת אותך״היא אמרה והסמיקה כולה.
״טוב אז איך קוראים לך,בת כמה את?״שאלתי אותה,אבל אני יודע מעכשיו שאני יקבל אותה לעבודה הזאת,אני לא יכול להתנגד.
״אני שירי,אני עוד חודש חוגגת 20,את האמת אני ממש צריכה את העבודה הזאת אני הגעתי לעיר הזאת רק אתמול.״
״טוב אני ישקול זאת תביאי לי את הקורות חיים שלך,אני יגיד לך מה צריך לעשות למקרה שתתקבלי״אמרתי למרות שאני בטוח יקבל אותה,אבל אני הולך להגיד לה את החוקים,ואני צריך לחזור לבחור הקשוח שאני,אני לא מאמין שככה היא משפיעה עליי.
״טוב תקשיבי אין פה הנחות לאף אחד,את צריכה להגיע בשמונה בדיוק אני לא אוהבת שמאחרים לי.״ אמרתי באכזריות.
היא גימגמה ואמרה ברור אמרתי לה שאני יתקשר היום בערב להגיד לה אם היא התקבלה או לא,והיא הלכה.
שאלוהים יעזור אני לא יכול להפסיק לחשוב עליה,היא פשוט מושלמת אני רוצה אותה לידי 24/7,התחלתי לארגן את דברי ולצאת לביתי,אני גדול ממנה בשבע שנים אבל זה לא מה שיעצור אותי מלקבל אותה,יש בה משהו שאני רוצה להכיר.

המאפיונר האכזר שלי-Where stories live. Discover now