"Merhabalar Choi Mountain yayında! Uzun zaman oldu değil mi? Çok özletmenişimdir umarım kendimi, bugün yanımda diğer bir Choi var. Hoşgeldin Haribo."
Jongho yanında oturan San'a göz devirirken kameraya dönüp gülümsedi.
''Merhaba millet! Sizin için Choi Mountain'i yayına gelmeye ikna ettim. Ne dersiniz iyi yapmış mıyım? Herkese şimdiden iyi oyunlar! Güzelce eğlenelim!"
San küçük olanın heyecanını gördükçe onun kısa sürede bilgisayar oyunlarına böyle düşkün olmasına gülmeden edemiyordu.
"Moderatörlerimiz sizin için bir takım sıralaması yaparken biraz sohbet edelim millet. Nasıl gidiyor hayatınız?İyisinizdir umarım."
Durup akan chatte mümkün olduğu kadar yorumları okurken başını salladı. "Bazılarımızın keyfi yerinde diye görüyorum. Kendini mutsuz hissedenler için de hiçbir şey sizden değerli değil, iyi günlerin kapıda olduğunu unutmayın ve kendinize iyi bakmaya çalışın.''
"Oyuna girmeden önce su içip geliyorum." San yerinden kalktığında Jongho gözlerini chate dikmiş yazılanları okumaya devam ediyordu.
"Choi San'ın sevgilisi var mı?
Bilemiyorum kendisine sormamız lazım.""İkisinin de soyismi Choi, onlar kardeş mi?
Kardeş değiliz millet, ama bu manevi olarak kardeşten öte olduğumuz gerçeğini değiştirmiyor.""Neredeyse bir ay olacak, neden yayınların arası bu kadar uzadı?
Choi Mountain ile ilgili bir durum. Herneyse onun özel hayatı hakkında konuşmam doğru olmaz."''Siz ikiniz sevgili misiniz?
Ne!? Aman tanrım bunu yazarken böyle bir ihtimale inandın mı gerçekten? Aman tanrım elbette sevgili değiliz ayh!"Ekrana gerçekten tramvatize olmuş bir ifade ile bakarken San odaya girdi ve koltuğuna doğru ilerledi.
Elbette Jongho'nun garip yüz ifadesini fark etmişti ve ''Ne oldu?" diye sordu.
"Sevgili miyiz diye soruyorlar."
San kendini tutamayıp kahkaha attığında elini savuşturarak "Ayh! Hazırlıksız yakalandım." dedi. "Millet biz gerçekten kardeş gibiyiz. Biraz dikkatli bakarsanız ne demek istediğimi anlayacaksınız."
O sırada ekranda beliren bir yazı ile Jongho'nun gözleri büyümüştü.
Sağ üst köşede 'im_the_real_spidey katıldı' yazıyordu.
Chatin anında deli gibi hızlanması ile Jongho kahkaha attı. Görünüşe bakılırsa bugün normalden de fazla eğleneceklerdi.
Geceye kadar oyun oynamışlardı. Jongho dilediğince spidey ile uğraşıp San'ın yayınının tadını çıkarmıştı. Oyun aralarında insanların yorumunu okuyup onlara cevap vermekten ve zaman zaman San'ı sinirlendirmekten tahmin edilemez bir zevk alıyordu.
"Choi Mountain'in sevgilisi var mı?
Tanrımmm oyundan bile daha çok bu konuyu merak etmeniz şaka gibi.""Spidey onun sevgilisi sanıyordum."
Avcunu bıkkınlıkla alnına vurdu. San ise hiç oralı değildi ve Jongho'nun okuduğu yorumları görmezden gelip oyununa odaklanıyordu."Millet araya zaman girdiğinden beridir sadece Choi Mountain'in ilişki durumunu merak ediyor gibisiniz. Biraz kırıcı çünkü hastalık atlatmış ya da bir yakınını kaybetmiş de olabilirdi. Neden herkes bir sevgili yaptığı için yayın açmadığını düşünüyor anlamıyorum."
San küçük olanın koluna dokunarak kendisine dönmesini sağladı. "Takılma bu kadar, sonuçta oyun oynamak isteyen insanlar ile buluşmak için buradayız. Gerisini boşver."
San'ın gülümsemesi Jongho'nun içini yeterince rahatlatmamış olsa da omuz silkerek oyuna odaklanmaya çalıştı.
"Evet millet, son bir oyundan sonra bugünlük bu kadar diyeceğiz. Yarın sabah bazılarımızın okulu, bazılarımızın işi var o yüzden dinlenmek iyi bir seçenek olacaktır. Son kez silahlarınızı kuşanın bakalım."
Yayını kapatıp ortalığı toparladıklarında saat neredeyse ikiye geliyordu. San duş alıp telefonunu eline aldığında gördüğü onlarca bildirim ile duraksadı. Yayına girdiğinde telefonunu kontrol edecek vakti olmamıştı.
Bildirimlerde gördüğü yıldız emojisi ile elini alnına vurup iç çekti. Seonghwa mesaj atmıştı ama sırf yayında olduğu için onunla konuşma fırsatını kaçırmıştı işte. İyi vakit geçirdiğini inkar edemezdi ancak Jongho'yu pataklamaktan da geri durmayacaktı.
.
🌟
Hey
Erken uyumadığını düşünüyordum ama uyanık mısın halaAslında daha erken yazacaktım ama çalışmaya daldığım için saatin kaç olduğunu fark etmemişim
Sadece bir hafta hayattan koptuğum halde nasıl bir aylık iş birikmiş anlamıyorum 😭
Sanırım uyudun
Peki benim sorularım ne olacak :(Pekala
İyi uykular sana
Böyle kaçarak sorulardan kurtulamazsın haberin olsun 😠
(23.40).
San mesajlara bakarken dudağını ısırdı. Neden onun yazdığı her şey bu kadar tatlı görünüyordu gözüne?
Gğn içinde mesaj atmayı planlamıştı. Üstelik konu açmaya çalışmış ve birkaç kez gelip kontrol etmişti San'ı. Tüm bunlar fazlası ile tatlıydı ve San bunlara katlanamıyordu.
Seonghwa'yı gördüğü her yerde kollarına alıp onu kendine saklamak istiyordu. Yüzünün her bir noktasını öpücüklere boğmak ve feromonunun kokusuna baştan aşağı bulanmak istiyordu.
Tüm bu düşüncelerin kalbine yaptığı baskı ile saçını dağıtarak yatağına ilerledi ve ışığı kapattı. Yatmak için hazırlanırken bir yandan da mesajları kontrol etmeye devam ediyordu.
Okul ve kulüp ile alakalı gruplarda mesajlar birikmişti. Üstelik Edebiyat kulübü başkanı da mesaj atmıştı? Mesajın üzerine tıkladı ve okudu.
.
Yu Bin Sunbae
San merhaba
Geç saatte yazıyorum kusura bakma
Vaktim olmadı gün içindeBir cenaze için memlekete gitmem gerekiyor diye birazdan otobüse bineceğim bu hafta okulda yokum
Siz yine içerik ekibi ile bu haftanın dergisini düzenleyin
Bu noktada senin sizin ekibin çalılmalarında her adımla ilgilenmeni ve bana iletmeni istiyorum.
Bir de bu hafta sayı çıkaramadık biliyorsun, yazarlarımızdan biri rahatsızdı ve benim için çok yoğun geçti eksiğimizi kapatamadık.
Bu haftanın telafisi olarak sonbahar temalı bir sayı çıkarmak istiyoruz güz dönemi için.
Onunla ilgili de yine sana gelecekler, bu sayının üzerinde de çalışmanızı istiyorum.
Bana her şeyi aktar mümkün oldupu kadar online ilgileneceğim.
Şimdiden iyi çalışmalar, kolay gelsin. Çalışmaların için teşekkür ederim.
.
Bu hafta gerçekten yoğun geçecek gibi duruyordu. Üstelik aynı anda iki sayı üzerinde çalışacaklardı. İç çekerek cevap yazıp Seonghwa'nın mesajlarını da bir kez daha okuduğunda uyumaya karar verdi. Belli ki iyice dinlenmeye ihtiyacı olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
it's you // sanhwa texting
FanfictionChoi San hoşlandığı kişiye mesaj atmaya karar verdi. Seonghwa'nın ise zaten başında bin bir türlü belası vardı. Ancak aynı zamanda bir partnere de ihtiyacı vardı. Bilinmeyen numara Böyle okulun her bir noktasına feromonlarını mı bırakcaksın? ome...