Ε-Ρεε τρελα....Μας τρομαξατε!!!Ξερετε οτι μπορει να ημασταν γυμνες??Πως μπαινετε ετσι μεσαα???ειπα και τους πεταξα το μαξιλαρι που κρατουσα....
Α-Δεν ησασταν ομως οποτε δεν εγινε και τιποτα!!Καλα οχι οτι θα μας πειραζε αν ησασταν αλλα λεμε τωρα!!ειπε ο Αριστος και εκλεισε το ματι στο Νικο ενω γελουσαν ακομα!!....Τα ανωμαλααα!!Αχ δεν θα μου την γλιτωσουν!!
Ε-Ρε βλακα πας καλα???Ναι πες τωρα δεν ημασταν.....Αλλα αν ημ-ΤΟΣΟ ΑΝΩΜΑΛΑ ΠΙΑ,ΤΟΣΟ???αρχισα να θυμωνω τωρα γιατι ενταξει κολλητοι κολλητοι αλλα δεν παβουν να ειναι αγορια!!!!
Ν-Εεε μικρηη,ηρεμισε!!!Να σας ξυπνησουμε θελαμε μονο!!Αντε παρεξηγιαρικο ελα εδω!!!ειπε και με τραβηξε στην αγκαλια του
Ε-Πφφφ...:/Πως τα καταφερνετε και μας ριχνετε και δεν μπορουμε να μεινουμε θυμωμενες με εσας ποτε???ειπα ενω ημουν χωμενη στην αγκαλια του ακομα
Ν-Εεε καλα εχουμε τον τροπο μας!!!!καυχηθηκε....Η ψωναραα!!
Ε-Ψωναρα μου εσυ!!ειπα μολις βγηκα απο την αγκαλια του κ τον εσπρωξα απαλα!!
Ολοι-χαχαχαχα
Ν-Εγω ψωναραα??Πως τολμας??Χα!Ακου εκει ψωναρα!Ποιος?Εγω!ειπε με ενα υφος και καλα πληγωμενο
Γελουσαμε μεχρι που η Μιχαελα ειπε οτι η ωρα περναει και πρεπει να ετοιμαστουμε για το σχολειο....
Τα αγορια βγηκαν απο το δωματιο μας και πηγαν κατω να μας φτιαξουν πρωινο!!
Μολις καναμε τα σχετικα ηρθε η δυσκολη αυτη ωραα!!ΤΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ!!!
Μετα απο κανα 5' καταληξαμε τελικα στο τι θα βαλουμε!!!Εγω εβαλα ενα μαυρο ψηλομεσο σορτσακι με μια ασπρη μπλουζα που ο ενας ωμος επεφτε και πανω εγραφε 'Midnight Memories'και τα μαυρα αρβυλακια μου!Η Μιχαελα εβαλε ενα σκιστο ανοιχτοχρωμο τζην με ενα μοβ crop top κ τα μαυρα Vans της ενω η Αθηνα ενα σκιστο μαυρο τζην με μια μπλε στενη μπλουζα που εφτανε λιγο πιο κατω απο τον αφαλο της κ τα ασπρα της All star!!Βαφτηκαμε ολες ελαφρα και ισιωσαμε τα μαλλια μας!
[....]
Αφου φαγαμε ξεκινησαμε για το σχολειο!!Στον δρομο συναντησαμε τον Harry κ τον Niall,τα δυο απο τα 5 μελη του συγκροτηματος του σχολειου μας και πανε Γ'Λυκειου!!!
Εδω να πω οτι εγω και τα κοριτσια τραγουδαμε καμια φορα μαζι με τα αγορια στις εκδηλωσεις και τα παρτυ του σχολειου η οταν μαζευομαστε σε καποιανου σπιτι και καθομαστε!Γενικως και οι τρεις μας εχουμε καλες φωνες κ επισης χορευουμε break dance!!Ειμαστε αρκετα ομορφες οποτε καταλαβαινετε γιατι ειμαστε και οι "Famous"του σχολειου!!!Well....να και το δευτερο κεφαλαιο!!I know....BORIIIIING!!Αλλα νομιζω οτι βγηκε καλυτερο απ'οτι περιμενα!Τεσπα αν σας αρεσε Vote&Comment και επισης θελω να μου πειτε τι δεν σας αρεσε η να μου δωσετε καποια ιδεα για τα παρακατω κεφαλαιαα!!!Ευχαριστωω πολυ οσες το διαβασουν!!!
Φιλακιααα ♥♥♥
YOU ARE READING
Well....It's complicated...!(Niall Horan)
Teen FictionΕισαγωγη: Με λενε Μιχαελα Εβανς,ειμαι 16,5χρονων και παω Β'λυκειου.Ειμαι σχετικα αδυνατη,εχω καστανοξανθα μαλλια κ γκριζογαλανα ματια κ εχω υψος 1.65...Εχω καταγωγη απο Ελλαδα αλλα μενω Λονδινο.Εχω 2 κολλητες κ 2 κολλητους:την Μιχαελα,την Αθηνα,τον...