Chapter 4

140 3 13
                                    

Μιχαελα C. POVs
Καθως περπατουσαμε προς το σχολειο ειδαμε τον Harry και τον Niall που εβαζαν τις βαλιτσες τους στο αμαξι του Harry!Ααα,ξεχασα να σας πω οτι αυριο φευγουν για το LA αφου τους δεχτηκαν στο Hollywood Arts..Τα αγορια μας το ειπαν δυο μερες πριν οτι τους δεχτηκαν γιατι δεν ηξεραν πως να μας το πουν εφοσον ειχαμε στειλει ολοι αιτηση για να γραφτουμε αλλα δεχτηκαν μονο αυτους,εμεις θυμωσαμε,βασικα δεν θυμωσαμε απογοητευτηκαμε γιατι ηταν το ονειρο μας απο παντα σχεδον να παμε σε αυτο το σχολειο αλλα ειναι οι κολλητοι μας,τους αγαπαμε και ειμαστε χαρουμενες γι'αυτους!!Το βραδυ θα παμε σε ενα μπαρακι για να κανουμε ενα κατι σαν παρτακι για να αποχαιρετισουμε τα αγορια!!
Ν/Α"Χευυυ!"ειπαν ο Αριστος και ο Νικος ταυτοχρονα
Νι"Καλημεραα παιδιαα!"ειπε ο Niall
H"Καλημ-Εππ καλως τις κουκλες!!!"ειπε ο Harry οταν γυρισε και μας ειδε αφου ηταν γυρισμενος προς στο αυτοκινητο
Ολες"Καλημερα Harry"ειπαμε ολες μαζι και ο Harry μας χαμογελασε κανοντας εμφανη τα λακκακια του!
Ο Harry ειναι ενα πολυυ ομορφο αγορι!Και οταν λεω πολυυ εννοω ΠΟΛΥΥ!Εχει καστανα μαλλια με μπουκλιτσες(τι σας ειπα τρ εε?χδδ!)πρασινα ματια και ειναι ψηλος!Εχει σωματαρα και εχει αρκετα ταττουαζ!
Α"Ετοιμαστηκατε εε?"
H"Γιεεπ!!"ειπε ο Harry χαμογελωντας ακομα"LA σου ερχομαστε"συμπληρωσε κανοντας μας να γελασουμε
Ni"Εε εε 'sexy boy' ηρεμισεε!!"ειπε ο Niall και γελασαμε παλι με την κοροιδευτικη φωνη που εκανε ο Niall...
(O Harry ειναι πως να το πωω...λιγο γυναικας!!Οχι αυτο που καταλαβατε...δεν παιζει με τις γυναικες καθε αλλο,αντιθετα απο τους περισσοτερους αντρες ο Harry σεβεται τις γυναικες,απλα φλερταρει μονο,δηλαδη κανει κοπλιμεντα(οπως ειδατε και πριν στα κοριτσια)κ.α.!!)
H"Οο απλα ζηλευεις την ομορφια μου Nialler"ειπε ο Harry και ολοι ειχαμε πεθανει στα γελια
Ni"Γουατεβερ..."ειπε ο Niall και στριφογυρισε τα ματια του
Ν"Εμμ παιδια ωραια η συζητηση μας αλλα πρεπει να παμε και σχολειο θα αργησουμε και δεν εχω καμια απολυτως ορεξη να ακουω την γκρινια της Brooklyn(το ονομα της καθηγητριας που ειχε πρωτη ωρα ο Νικος) πρωι πρωι!!"ειπε ο Νικος και συνεχισαμε το δρομο μας για το σχολειο
'τελος Michaela's POVs'
[...]
POVs Νικου:
Επιτελουςς...γρρ τελειωσαν αυτες οι 7 βασανιστικες ωρες σε αυτην την φυλακη,εεε θελω να πω στο σχολειο...Ουπςς!Τεσπα φτασαμε στο σπιτι,τα κοριτσια μαγειρεψαν και μολις φαγαμε πηγαμε στο σαλονι να δουμε μια ταινια για να περασει η ωρα να ετοιμαστουμε για να παμε στο κλαμπ...Βαλαμε να δουμε το Abduction(κολλημαααα :ρ)αν και το εχω χιλιοδει αλλα υγειαα!!
Τελειωσε η ταινια και η ωρα ειχε παει 8 παρα....τα κοριτσια πηγαν να ετοιμαστουν.Μερικες φορες δεν σας καταλαβαινω εσας τα κοριτσια γιατι δηλαδη πρεπει να αρχιζετε να ετοιμαζεστε τουλαχιστον 2ωρες πριν πατε καπου ουτε σε πασαρελα να πηγαινατε....παντως να ξερετε εμεις σας προτιμαμε πιο free!Τα αγορια δεν θελουν φανταχτερα πραγματα,ναι ωραιο και το make-up δεν λεω αλλα πολυ ψευτικο!!
[...]
Περασε η ωρα και τα κοριτσια πια ειχαν ετοιμαστει...Αξιζε να περιμενουμε τοση ωρα αλλα Σσσς δεν τα λεμε αυταα..Εν τω μεταξυ ετοιμαστηκαμε και εμεις.
Εγω εβαλα ενα κολλητο τζιν σκουρο μπλε με σκισιματα και στα 2 γονατα και ενα T-shirt με το σημα των Rolling Stones(παλιο συγκροτημα για οσες δεν το ξερουν η τους εχουν απλα ακουστα :ρ)Ενω ο Αρης εβαλε ενα μαυρο κολλητο τζιν με μια μπλε μπλουζα με το σημα των AC/DC!Τα κοριτσια εβαλαν:η Μιχαελα εβαλε μια γαλαζοπρασινη ψηλομεση φουστα με ενα ασπρο στραπλες νομιζω λεγεται κροπ τοπ και μαυρα μποτακια με τακουνι και κορδονακι(πρωτη φωτο),Η Βικτωρια(εμμ ισως μπερδευτηκατε λιγακι...λοιπον το δευτερο ονομα της κολλητης μου της Μιχαελας ειναι Βικτωρια και επειδη το Μιχαελα ηταν το αγαπημενο ονομα του μπαμπα της ηθελε να κρατησει το δευτερο γιατι το Μιχαελα της θυμιζε τα παλια!!αρα απο'δω και περα θα χρησιμοποιω το Βικτωρια για να μην μπερδευεσται κιολας!!!)εβαλε ενα τζιν σορτσακι με μια κοντη μαυρη μλπουζα και απο πανω ενα μαυρο σακακι και μαυρες γοβες,ενω η Αθηνα εβαλε ενα κοντο μαυρο αερατο φορεμα με λουλουδια και τα μαυρα μποτακια της.....
Α"Εμμ Νικο...νομιζω θα εχουμε καβγαδες σημερα!!"μου ειπε ο Αριστος και νε σκουντηξε αφου ειχα μεινει λιγο
Ν"Οντως...αρα κοριτσια διπλα μας θα ειστε!!"ειπα και τις κοιταξα "πονηρα"
Αθ"Αντε απο'δω ρεε...Χαζε που θα μας πεις και τι θα κανουμε!!!"ειπε η Αθηνα και γελασαμε
[...]
Μερια Αθηνας:
Η ωρα εχει παει μεσανυχτα και ολοι εχουμε αρχισει να ψιλομεθαμε...ναι ψιλο-...Οο σκασε φωνουλα..εσυ μας ελειπες τωρα!!
H"Πσςςτ...Αθηνα παμε να χορεψουμε!"ειπε ο Harry και με αρπαξε απο το χερι...πριν προλαβω να πω η να κανω τιποτα με ειχε τραβηξει στην "πιστα"και χορευαμε....Πρωτη φορα προσεχω ποσο ωραιος ειναι...Οου ειμαι πολυυυ μεθυσμενη τελικα....Σωπαα τι μας λες!!...Οοο σκασε πιαα!!
Ξαφνικα νιωθω σαν να μας εσπρωξε καποιος και αμεσως τα χειλη του Harry συγκρουστηκαν με τα δικα μου!!!Ο.ο
Omgg αυτο δεν επρεπε να γινει εστω και καταλαθος!Αμεσως τραβηχτηκα και πηγα να φυγω αλλα με επιασε ο Harry απο το μπρατσο και με γυρισε προς το μερος του
H"Εε συγνωμηη...καποιος με εσπρωξε δεν το εκανα επιτηδες!!
Αθ"Δεν πειραζει...Απλα δεν επρεπε να γινει ειμαστε φιλοι και εξαλλου εγω δεν θελω να-να....εννοω εμ τιποτα τιποτα αστο!!Παμε στα παιδια?"πηγα να του πω οτι δεν θελω να εχω σχεση γτ δεν μ'αρεσει και πολυ γτ ετσι κι αλλιως ολα τα ωραια καποτε ΠΛΗΓΩΝΟΥΝ...αλλα δεν το ειπα γιατι απλα ενα φιλι ηταν τιποτα παραπανω!!!Οχουυ ειμαι τοσο μεθυσμενη που δεν ξερω τι λεω!!
H"Εν-νταξει??Εμμ σιγουρα εισαι καλα με αυτο που εγινεε...εννοω θα ειμαστε ακομα φιλοι ε??"
Αθ"Ναι βρε....Γιατι να μην εαστε φιλοι πια??"
H"Εμμ δεν ξερω!Ασε που δεν μπορω να σκεφτω και καθαρα αυτην τη στιγμη απο το ποτο!!"ειπε και γελασαμε"Παμε??"συμπληρωσε
Αθ"Ναι αμεε!!Βασικα ξερεις τι πηγαινε εσυ και ερχομαι σε λιγο πες στα κοριτσια οτι θα ειμαι εξω να παρω λιγο αερα!!!"ειπα κ του χαμογελασα
H"Οκευυ!!!Εισαι σιγουρη ως οτι θες να βγεις μονη σου εξω,ειναι αργα!!"ειπε με ανησυχια εμφανη στην φωνη του παρ'ολο που χαμογελουσε
Αθ"Εμμ ναι ναι...!"ειπα σιγουρη....απο μεσα μου ομως δεν ημουν καθολου!!!
Περπατησα προς την εξοδο και βγηκα εξω απο το μπαρ.Ο κρυος αερας με "χτυπησε"μολις βγηκα εξω και κρυωσα λιγακι μπορω να πω!!Ξαφνικα ενιωσα μια ζακετα να πεφτει στους ωμους μου,γυρισα και ειδα τον Harry να χαμογελαει
H"Θα κρυωσεις ελα μεσα!!"
Αθ"Μα τι gentleman!!!Χαχα σε ευχαριστω!!"ειπα και γελασε κανοντας εμφανη τα λακακια του
H"Χαχα!Ο καθενας θα το εκανε αυτο!!"ειπε με ενα χαζο χαμογελο στα χειλη του
Αθ"Μπαα!Μην το λες...Δεν ειναι ολοι καλοι Harry!!"ειπα με ενα λυπημενο χαμογελο"Τεσπα παμε μεσα??"
H"Ναιι ναι βεβαια!!!"
Μπηκαμε μεσα και πηγαμε στα παιδια!!Τα κοριτσια χορευαν οποτε εκατσα με τα αγορια...Μετα απο λιγη ωρα τα κοριτσια ηρθαν και αποφασισαμε να φυγουμε γιατι ηταν αρκετα αργα και αυριο τα αγορια επρεπε να ξυπνησουν νωρις για να πανε ατο αεροδρομιο...
[...]
Φτασαμε στο σπιτι και χωρις να κανουμε τιποτα πεσαμε στα κρεβατια μας!!

Το επομενο πρωι....

Εμμ...ναι ειμαι απαραδεκτη αργησα να βαλω αλλα δεν ειχα χρονο ουτε και πολυ εμπνευση!!!Μην με φατε(ξερετε ποιες!!!)τεσπα δεν ξερω πως βγηκε αυτο το κεφαλαιο αλλα ειναι νομιζω αρκετα μεγαλο και με πολλες ανατροπες!!!Anyway,επομενο θα βαλω οταν εχω χρονο οποτε μαλλον θα αργησω....VOTE&COMMENT αν σας αρεσε!!!
Φιλιαα!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 14, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Well....It's complicated...!(Niall Horan)Where stories live. Discover now