Selam bu hikaye de önceki hikayemde olan tüm karakterler vardır.
Karakterlere girip bakabilirsiniz.
___________________________________________Fang:ANNE SEN NASIL BÖYLE BİR ŞEY YAPARSIN NASIL BABAMI ALDATIRSIN!??
Twilight(Fang'in annesi):BANA BAĞIRMA O BABAN KUMARA GİTMEDEN ÖNCE DÜŞÜNECEKTİ!
Fang:SADECE BİR KEZ DENEMEK İÇİN GİTTİ VE ZARARA UĞRATMADI AYRICA SADECE BİR KEZ GİTTİ BİR DAHADA GİTMEDİ BU BİR AÇIKLAMA DEĞİL TWİLİGHT HANIM!!!!
Twilight:OHH HEMEN ANNELİKTEN DE ATTIN BENİ!
Fang:BENİM BABAMI ALDATAN BİR ANNEYE İHTİYACIM YOK ŞİMDİ O APTAL SEVGİLİNİ AL VE SİKTİR GİT EVİMİZDEN!!!!
Twilight:EĞER BABAN BENİ EVDEN GÖNDERDİĞİNİ ÖĞRENİRSE NE OLUR SENCE!?
Fang:BİLMEM AMA SEN ŞUNU DÜŞÜN BABAM ONU ALDATTIĞINI ÖĞRENİRSE NE OLACAK!!
Twilight:HAYIRSIZ EVLA-
Fang Twilight'ın konuşmasına izin vermeden.
Fang:BEN SENİN EVLADIN FALAN DEĞİLİM DEFOL EVİMİZDEN!!!!!!!!!!!!!!!
Twilight Fang'in bağışından sonra sarsıldı.
Twilight:TAMAM MADEM BU KADAR ÇOK İSTİYORSUN BİR ANNENİN OLMAMASINI EŞYALARIMI ALIP GİDİYORUM.
Fang:HA YOK ÖYLE SEN BURAYA GELDİĞİNDEN BERİ BABAM SANA KIYAFET ALIYOR ŞİMDİ GİT SEVGİLİNİN YANINA O ALSIN SANA KIYAFET.
Derken bir anda kapı çaldı.
Twilight kapıyı açmaya gitti ve açtığında karşısında siyah saçlı atkı takan 1.70 boylarında bir erkek çocuk gördü.Twilight:Buyurun ne istediniz?
Fang:Sen bir sus kadın hala burda mısı-
EDGAR BURADA NE İŞİN VAR?Edgar:Sabahtan beri bağırıyorsunuz apartman grubuna bak istersen neyin kavgası bu neler olduğuna bakmak için beni görevlendirdiler.
Fang:Şu an çok karışık şeyler oldu içeri gel istersen.
Edgar:Yok anlıyorum aile sorunları değil mi?
Fang:EVET AİLE SORUNLARI AİLE SORUNLARI TAMDA KARŞINDA OLAN ŞU AHLAKSIZ VASAT KADIN ŞİMDİ O SORUNDAN KURTULUYORUM.
Fang Twilight'ın kolundan sertçe tutup onu evden kovdu.
Edgar'ı içeri aldı.Edgar:Neler oldu anlatır mısın baban nerede?
Fang:Sen bizi mi dinledin?
Edgar:Yok siz dinlettirdiniz.
Fang:Cidden o kadar bağırdık mı?
Edgar:Evet herkes sizin dedikodunuzu yapıyor.
Fang:Nasıl-
Edgar:Baya şu an apartman grubu durmuyor.
*Apartman Grubu*
Lixy:Kardeşimi yediler😭
Gus:Kurtarırız.
Lixy:Çok geç😢
Gus:Niye-
Lixy:Siktiker onu😭
Melodie:Kim Fang mi senden beklemezdim@Eşşekfang.