♥ ..1st lovely Thief who stole our Hearts #Part Three
ကြၽန္ေတာ္ မသိခဲ့ဘူး....
အားလံုး မသိခဲ့ဘူး ဆို ပိုမွန္လိမ့္မယ္..
Hyung.. .
Exo ရဲ႕အနာဂါတ္အာင္ျမင္မွဳအေၾကာင္းမၾကာ
မၾကာေျပာတတ္တဲ့ hyung.. .Main Dancer ျဖစ္ခ်င္တဲ့ Hyung.. .
Rapping ေတြကိုလက္တမ္းရြတ္ဆိုခဲ့တဲ့ Hyung.. ..
Member ေတြကို ကာကြယ္ ေပးတဲ့ Hyung..
Mission တစ္ခုခုဆို လူကဘာမွမေျပာခင္ လက္ကအလိုလို စိတ္ပါလက္ပါ လုပ္ေနတတ္ တဲ့ Hyung
Hk..hk...Nae style arnia..ဆိုၿပီးလုပ္ခ်င္တာလုပ္..nae.Style
႐ွာမေတြ႔တဲ့ Hyung.. .တကယ့္ cool guy.. ဘာဆိုဘာမွ သိပ္မေျပာ.... စကားေျပာတာပဲျဖစ္ျဖစ္..... လႈပ္႐ွားမႈ မွာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေအးေအးေဆးေဆး တစ္ခ်က္ခ်င္း...လုပ္တတ္တဲ့ hyung..
MTV မွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ရင္ပဲျဖစ္ျဖစ္... hyung သေဘာက်တဲ့အရာတစ္ခုခု... ဥပမာ.. wavy hand လုပ္တာပဲျဖစ္ျဖစ္... ႐ွား႐ွားပါးပါး..ပါ....အဲ့လိုအခ်ိန္မ်ိဳးေတြဆို... Hyung ရဲ႕ မ်က္ဝန္းေတြထဲအထိ... ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ ျမင္ရတယ္....
Hyung သတိထားမိခဲ့ရဲ႕လား....?
ကြၽန္ေတာ္ ရယ္ Hyung ရယ္ Chanyeol hyung ,suho hyungရယ္ ...အမ်ားအားျဖင့္ေနာက္ဘက္ ေတြမွာေနရာယူေလ့႐ွိတယ္ေလ.... အရပ္ျမင့္တာေၾကာင့္ေပါ့... suho hyung ကခြၽင္းခ်က္!
Stand..seat...ဘယ္ေနရာမွာမဆုိ ကြၽန္ေတာ္ ရယ္ Hyung ရယ္က ေဘးအစြန္ ေတြမွာရပ္ရေလ့႐ွ္ိတယ္ေနာ္...
...ၿပီးေတာ့
ပံုဆြဲ ရတာဝါသနာပါတဲ့ Hyung.. ..လူၾကီး ဆိုၿပီး omma ကိုသတိရရင္ ငိုခ်င္တာ ေတာင္ Cool guy style နဲ႔ငိုတတ္တဲ့ Hyung....
Home missရင္ ဖုန္းဆက္ျပီးအလြမ္းမေျဖရဲ တဲ့ Hyung.....
.(:အခုေတာ့အိမ္ျပန္ေရာက္ၿပီဆိုေတာ့.... ငိုခ်င္ရင္ေတာင္ hyung mama ရငိခြင္ထဲမွာ ကေလးေလး လိုငိုမလားဆိုတာ...သိခ်င္မိတယ္....)