ڕەهە : پێم نەوتن نەیەنە دوای
زیکی: ئەو تەنها منداڵێکە نابێت ئاوا بیت لەگەڵی
ڕەهە: تۆ بڕیار لەسەر بریارەکانی من دەدەی ؟
زیکی: ڕەهە ، تۆ ئاگاداری بەرامبەر منداڵێک چی دەکەی ؟؟
ڕەهە: زۆر خەمتە ؟
زیکی: هەر چۆنێک بێت نابێت ئاوا بیت لەگەڵی
ڕەهە: پێم وتی زۆر خەمتە ؟؟
زیکی: ئێماا ؟؟؟
ئێما دەرگاکەی کردەوە بێ ئەوەی سەیری ڕەهە بکات باوەشی لە زیکی داا
زیکی نەیزانی چی بکات لەبەر ئەوەی ڕەهەی لێیە و ئێمای لە باوەشی دەرهێنا و و سەیری چاوی ئێمای کرد بینی چاوەکانی سور هەڵگەراون ئەوەندە گریاوە و وتیزیکی: ئێ ئێما ئەوە بۆ دەرگات نەدەکردەوە ؟
ئێما دەستی کرد بە گریان
ڕەهە تەنها بە توڕەی و تیژی سەیریانی ئەکرد
زیکی: مەگری تەواو وەرە با بچینە خوارەوە خواردن بخۆ
زیکی ویستی ئێما لەگەڵ خۆی ببات بۆ ئەوە خواردن بخوات بەڵام ڕەهە توند دەستی ئێمای گرت و بردیە ژورەوە و دەرگاکەی قفڵ دا و ئێمای فڕێدایە سەر زەوی.
ڕەهە: دەچیتە باوشی زیکی بەڵام من نا هااااا ؟؟ لەگەڵ زیکی قسە دەکەیت بەڵام من نا هاااا ؟؟ لەگەل ڕۆبێرت گاڵتە دەکەن و قسە دەکەن بەڵام من نااا هاااا ؟؟؟ (هاوار- توڕەی )
ئێما تەنها دەگریا و زیکیش هەر لە بەر دەرگاکە دەی وت ئەو دەرگایە بکەوەە
ڕەهە: جوابم بەرەووەەەەەەەەەە بۆچی لەگەڵ ئەوان ئاوای لەگەڵ من ئوا نیییییی من هاوسەرتم یان ئەواننننننننننن ( هاوار - توڕەی )
ئێما: تۆ هاوسەرم نیت ( بە بێهێزی )
ڕەهە: ئااا من هاوسەرت نییم ئەی زیکی هاوسەرتە هااااا ؟؟؟؟ ( هاوار- توڕەت- زلەیەک بە هەموو هێزی لە ئێمای دا )
ئێما تەنها دەگریا و بە لاوازی دەستی بە شوێن زلەکە گرتبوو
ئێما: چۆن بوێری دەکەیت لەمن بدەی
ڕەهە: بۆ بوێری نەکەم بۆۆۆ تۆۆۆ کێی ؟؟ تۆ کچی پاشایت ؟؟ ( دوبارە زلەیەکی بەهێزی لێدا و خەریکی کردنەوەی قایشەکەی بو)
ئێما: چی دەکەیت ؟( بە پچر پچر ئەی وت )
ڕەهە: ئەوەی ئەمەوێ ( بە قایش دەستی کرد بە لێدانی ئێما و دوای ٢٧ خولەک وازی لێی هێنا )
YOU ARE READING
هاوڕێی براکەم
Romanceکورتە باسێک : براکەی ئێما سام ئێما دەفرۆشێت بە هاوڕێیەکی کەوا ئێما تەمەنی بچوکە ڕەهە هاوڕێی سام ئێما دەبات بۆ شارێکی تر بۆ ئەوەی خێزانەکەی نەی دۆزنەوە ......