★ily•!!

49 11 105
                                    

Ece

"Sikerim ittirip durma artık,,"

Barın içki stadında arkamda beni ittiren -yada dayayan- adama dirsek atıp sendelemesini sağlamıştım. Şuan tek amacım Sarp'ı arayıp beni burdan almasını sağlamaktı.

Tabi bir yerde kafayı çekip sızmadıysa  yada Atlas'la gece kulübüne gitmedilerse.

Arkamda ki adamı umursamadan kızlar tuvaletine doğru ilerlemeye başladım. Kapıyı ittirip açtığımda gözümü alan mor ledlerle gözümü kıstım. Cebimden telefonumu çıkartıp hızlıca Sarp'ı çaldırmaya başladım.

"Sikeyim..." Telefonu cebime geri koyup barın çıkışına doğru ilerledim.

"Burda mıydın?" Sarp.

"Gerizekalı, aradım neden açmadın?"

"Şarjım bitti. Gerçi burdaydım bende, gitmedim bir yere."

"Neden?"

Elinde ki sigarayı içmem için bana uzattı.
Sigarayı alıp dumanı içime çektim, başımı çevirip üfledikten sonra sigarayı geri verdim.

"Hadi atla arabaya."

Tamam diyerek arabanın ön koltuğuna oturdum.

Çok konuşmadan geçen yolculuk sonrası beraber 2 sigara daha içtik. Ardından gelen Melike ile gözlerimi devirdim.

"Selam." Yüzüne her zaman ki yapmacık gülümsemesi yerleşti. Elimde olsa saçından tutup yere yapıştırırdım.

"Zeynep gelmedi mi?"

"İnsan selam verirdi," diye mırıldandı.
"Hayır hayatım gelmedi." Hm diyerek karşılık vermemin ardından sigarayı yere atıp sönmesi için üzerine bastırdım.

**

"Rüya yavaş iç bayılıcaksın."

"Bebeğim bana bir şey olmaz rahat ol,," hafif uzatarak söylediği şey ilr gülümseyip geçen gece ne olduğunu düşünmüştüm. Ne olursa olsun hep kendini yüceltiyordu.

Neon partisindeydik. Hepimizin kollarında, suratında, ve çeşitli yerlerinde neon boya tarzı bir şey vardı. Akel gibi eğlenceli bir kişiliğin partiside böyle olurdu zaten.

Ben evin köşesinde rüya ile içerken Sarp muhtemelen Alper ile shot atıyordur. Sarhoş rüya'yı içkileri ile tek bırakıp tuvalete, Behlül'den aldığım esrar'ı çekmeye gidiyordum. Melike yolumu kesene kadar.

"Yanında bir şey varmı?"

"Çakı anlamında mı, uyuşturucu anlamında mı?"

"Uyuşturucu."

"Hayır."

Yoluma devam ederken dar koridoru kolu ile kapattı.

"Sende hep bir şeyler vardır."

"Melike siktir git seninle uğraşamam."

Kolunu indirip sadece yiyişen çiftlerin olduğu koridorda yürümeye devam etmiştim. Geçtiğim kapıların önünden bol bol inleme sesleri geliyordu.

Tuvalete vardığımda kapıyı kilitleyip sırtımı yasladım, bacaklarımı ise duşakabinin altına yaslayıp kapının açılmasını tamamen inledim. Cebimden paketi çıkardığımda hafifçe burnuma sürtüp içime çektim.

Sadece bende mi böyle olurdu bilmiyorum ama içime ilk çektiğimde burun deliklerimi yakıyor, sonrasında ise bu garip acı zevk veriyordu. Devamında ise başım dönüyor ve saatler içerisinde dünyanın en umursamaz, mutlu insanı oluyordum.

İçime iyice çektikten sonra torbayı çamaşır makinasının altına soktum.

Kim oraya bakardı ki?

Kapının kilidini açıp kendimi gecenin geri kalanında serbest bıraktım.

****

GİRİS BOLUMU oldugu icin boyle...
Valla diger bolumler uzun olucak ve olayli ilerleticem dedigim gibi giristi bu...

Sizi seviyorum gorusuruz🥷🏻🥷🏻

(Eximle konusmaya basladim)

★Summer Depression // ''Participation•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin