Melike
Kollarımı iki yana açıp gözlerimi kapattım. Tam şuan toplu olarak Behlül'ün yatındaydık.
Gerinmemin ardından İzel ve diğer kızların yanına doğru ilerledim. İzoş diyerek yanağından bir makas olduktan sonra yanına oturdum. Çok bir sohbet yoktu, gerçi kimsenin birbirini sevmediği bir ortamda ne konuşulabilirdi ki?
Sanırım erkekler ve kızlar olarak ayrı oturuyorlardı? Saçma. Saçlarımı geriye atıp dikkati çekmeye çalıştım.
"Melike bütün sitede pornosu gezen birine göre fazla özgüvenli görünüyorsun bakıyorum?"
Banu'nun söylediği şey ile gözlerimi büyüttüm, neyden bahsediyordu?
"Anlamadım?"
"Görmedim deme sakın, her tarafta dolaşıyor videoların."
Hala anlamamış gözlerle bakıyor olacaktım ki Ferah'ın hafifçe kıkırdaması kulaklarımı doldurdu. Ardından telefon ekranını bana çevirip bir kaç gün önce Eymen ile yaptığım seksin videosunu gösterdi. Orospu evladı.
"Bu biz değiliz, kim yaydıysa sadece dedikodu biz değiliz."
Arkamdan söylenenleri aldırmamaya çalışarak Eymen'nin yanına doğru ilerledim. Görür görmez yakasından tutup tek kalabileceğimiz bir yere götürdüm.
"Eymenim bütün sitede pornomuzun gezdiğinden haberin var mı acaba?"
Affalamış şekilde yüzüme bakarken bu salaklıkla onun yapamayacağını anlanama rağmen bağırmamak için adeta mücadele ediyordum.
"Bir şey söylesene amına koduğum, bunu senden başka kim çekebilir?"
"Ne bileyim ben, soranlara ne dedin?"
"Biz değiliz dedim. Ne diyebilirim? Hemen yok et şunu."
"Sakin biraz sustururuz geçer gider."
"İnsanları dövünce susmuyolar ama sen bilirsin."
"Sen rahat ol."
Dudağımı öpücükken göz devirip kızların
yanlarına doğru ilerleyip derin bir nefes alarak oturdum. Masasının üzerine eğilip çantamda ki sigara paketini ve çakmağı alıp yaktım.
Normalde böyle şeylere çok aldırış etmesem de kendimi kötü hissediyordum, midem bulanıyordu.
****
Üçüncü kişi ağzından
"Melike nerde ya? Kaç gündür gelmiyor."
"İfşanın utancından dışarı çıkamıyordur, sözde onlar değildi."
"Eymen'nin Melike'ye kıyasla bu kadar sakin olması da garip bu arada."
Üç kişi - Zeynep Alper Ve rüya- deniz çıkışında, sahil kenarında patates kızartması yemeye gelmişlerdi fakat bir kaç gündür dışarı çıkmayan arkadaşlarını ister istemez merak etmişlerdi.
Çoğu Melike'yi sevmiyordu fakat yazın onsuz geçmeyeceğinide biliyorlardı. Hepsi kendi yorumlarını katarak neden gelmediğini tartışırken içten içe hepsi Melike'yi seviyordu, sonuçta küçüklüklerinden beri her yaz beraberlerdi.
Aslında çoğu Melike'nin sorunlarını bildiği için agresif hareketlerine sert çıkışmamaya çalışıyorlardı çünkü çoğu geceleri Melike ile annesinin kavga seslerine uyanıyordu ki normal kavgalar değildi. Genelde öyle gecelerin ardından hep Akel'in evine onun yanına gidiyordu.
Üç arkadaşı düşüncelerinden ayıran şey ise beraber sahile gelen Eymen ile Melike çifti olmuştu. Üçü de beraber onları izlerken gülmelerini sağlayan şey Eymen'nin denizden yeni çıkmış Akel'in kıçını dikizlerken Melike'nin "Eymen Akel'in götüne mı baktın sen?" Demesi olmuştu.
"Eymen net gizli gay."
"Anlamayan ölsün zaten, ben gizlice Akel'e aşık olduğunu bile düşünüyorum sırf melike istiyor diye çıkıyorlar."
Üçü beraber Melike ve Eymen'i dikizlerken Melike'nin karşısına çıkan Banu gerilmelerine sebep olmuştu, dedikleri çok anlaşılmasa da banu'nun melike'ye video ile ilgili bir şey dediği hatta teklif ettiği apaçık ortadaydı.
Üçlüye biraz daha yaklaştıklarında konuştukları netleşti.
"Hani sen değildin Melike?"
Sesini alçalttı fakat dedikleri anlaşılıyordu.
"Videonun devamı da bende Melike."
Alper ıslık çalarak ortamı alevlendirirken Eymen gözlerini devirip arkada ki şezlonga oturmuştu.
Melike ile Banu'nun arasında ki gerilimi tüm site bilirdi, sebebi yoktu fakat ikisi de birbirinden ölesiye nefret ediyordu.
Melike öfkesine yenik düşmüş olacak ki Banu'nun yanağına attığı tokat ile tüm plaj etraflarına toplamıştı, çoğu kişi ıslık çalıp ikisini de gaza getirirken Banu, melikenin saçından tutup göbeğine tekme atmıştı.
Geriye sarsılan Melike'yi gören Eymen ayağa kalkıp yanlarına gitti. Melike'nin kulağına fısıldadıkları çok etki etmiş olacak ki, Melike Eymen'ede bir tokat indirip Banu'ya geri dönmüştü.
***
EVET 2. bolum.
Guzel olmustur umarim.Optum hepinizi, MUTLU KALİN💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★Summer Depression // ''Participation•
Teen FictionI don't care, I'm feeling down, I wanna stay home, never go outside. Summer depression comes every year, I just want to disappear. ••KATILIM KAPALI‼️‼️