İlk bölümü atmış bulunuyorum. İyi okumalarr. Umarım sevrsinizz
Not:Yazım yanlışı vs ola bilir kusura bakmayınnYine o lanet sesle.. alarm sesiyle uyandım alarmı kapatıp kafamı tekrar yastığa gömdüm. Bu gün yeni evime taşınacaktım. Ev sahibimle kavga edince başka bir ev bulmuştum kendime. Sorun kira değildi. Neymiş efendim çok ses yapıyormuşum. Ne yapalım eğlenmeyelim mi ya biz.
Komidinin üzerinden telefonumu alıp saate baktım..hassiktir geç kalıyordum. Saat 10 da yeni ev sahibimle görüşecek ve anahtarımı alacaktım. Hemen yatağımdan kalkıp lavaboya gittim kısa bir duş aldım saçlarımı kuruladım..dün anlık bir hevesle saçlarımı kısacık kesmiştim. Aynada kendi görüntüme baktım. Aslında o kadar da kötü görünmüyorlardı. Bavula yerleştirdiğim kiyafetlerden giyeceklerimi seçtim.
Siyah vücuda yapışan bir crop, bol kot pantolon ve ceket. Çantama kulaklığımı,şarj aletimi ve bir kaç küçük eşyamı da atıp telefonumu alıp evden çıktım. Otobüs durağına gidip otobüsün gelmesini beklerken yeni ev sahibime biraz geç kalacağımı bildirdim oda sorun olmayacağını söyleyince biraz rahatladım.
Sonunda otobüs gelmişti otobüse binip kendimi boş bir koltuğa atmış kulaklığımı takıp yolu izlemiştim.
Sitenin önüne gelince otobüsten inip hızla içeri girdim ev sahibimi görünce gülümsedim."Merhaba Serhat bey" dedim gülümseyerek ve elimi uzattım. Elimi sıktı ve "Merhaba Kumsal hanım buyrun içeri geçelim" dedi. Birlikte içeri geçtik. Önceden tabi ki gelip gezmiştim evi. Ev eşyalıydı zaten. Ve eşyalar da benim zevkime göreydi. Salona geçip L koltuğa oturdum Serhat bey ise tekli koltuklardan birine oturdu. Elinde olan kağıtları masanın üzerine koyup konuşmaya başladı.
"Evraklar burada sadece imzalamak kalıyor. Sonra ise eve yerleşe bilirsiniz. Kira konusunu zaten konuşmuştuk sizinle." Başımı aşağı ve yukarı salladım, evraklara göz gezdirip imzaladım. Serhat bey evrakları aldı ve anahtarımı bana doğru uzattı "Güle güle oturun" Anahtarını aldım "Teşekkür ederim..umarım" demiştim sonlara doğru kısılan sesimle.
Serhat bey'le birlikte evden çıkmıştık ve bir taksiye atlamış eve gelmiştim. Eve gelir gelmez odama gidip yatağa attım kendimi. Telefona düşen bildirim sesiyle elimde duran telefonun ekranını açtım annemden bir mesaj vardı. Yıllardır değişmeyen her ay gelen o mesaj.
Annem:Parayı kartına attım,daha fazlasına ihitiyacın olursa mesaj atarsın. Toplantıya giriyorum şimdi. Seni seviyoruz kızım
derin bir nefes alıp cevap verdim mesajına.
Siz:Teşekkür ederim. Ama keşke sadece yanımda olsanı-
Ah kime diyorsam sil.
Siz:Teşekkür ederim. Bende sizi seviyorum anne
yazıp gönderdim ve telefonun ekranını kapatıp yastığın altına koydum.
Yorgundum sadece uyumak,sabah erkenden kalkmak ve yeni evime taşınmak istiyordum. Zaten iki gün sonra okul başlıyordu. Sadece yeni eve taşınmıyordum,yeni okula yazılmıştım. Evimle 2,3 sokak mesafesindeydi okulum. Heyecanlıydım. Yeni bir hayata başlayacakmışım gibi hissediyordum. Umarım her şey güzel olurdu. Bu düşüncelerle uykuya daldım..
Selamm ben geldimm.Evet bir şeyler yazmak konusunda acemiyim. Ama geliştirmeye çalışıyorum kendimii. Diğer bölümde görüşmek üzeree
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak
Teen Fictiongxg kurgusudur. Lezbiyen kurgusu. öğretmen-öğrenci.+18 sahneler ola bilir rahatsız olanlar okumasın