ʚ I. KÜLLER ORMANI ɞ

27 11 138
                                    

Düşlerimden bir kesit daha sundum buralara :( umarım beğenirsiniz..

Neyse İyi okumalar lotuslarımmm 😙🧡🦋

🟣

"Hadi Jisung seni bekliyoruz oğlum."

Jisung annesinin sesini duymasıyla daha da hızlanıp bu sefer kıyafetlerini katlamadan bavuluna yerleştirmeye başladı.

O kadar telaşlıydı ki, korkuyordu da aynı zaman da, çünkü babası çok dırdır eden biriydi ve yol boyunca sesini çekmek istemiyordu bu oğlan.

Ardından kıyafetleri bittikten sonra bavuluna alıp merdivenlerden hızlı hızlı ikişerli ve üçerli inmeye başladı. Arada ayağı takılıp düşme ihtimali olsa da kendini korumalıklardan tutup kurtarmıştı.

"Geldim geldim geldim... Bekleyin." dedi nefes nefese sesle.

Babası ona göz devirip elinden sertçe bavulunu çekip arabanın bagajına yerleştirdi.

Jisung babasının bu soğuk hallerini boşverip arka koltuğa oturdu ve arabanın çalışmasını bekledi.

Babası nihayet sürücü koltuğuna yerleşti ve arabayı çalıştırmayı başladı. Jisung boş durmamak amacıyla kulaklığını çıkardı ve en sevdiği şarkı blueprint - stray kids açarak gözlerini kapadı. Bu şarkı uzun yollarda tam dinlenmelik müzikti, onun için.

🪐

Artık yavaştan köylerine gelmişlerdi bile Jisung ve ailesi, Jisung bu sefer gözlerini açtı ve geçtikleri ormanlık yolu incelemeye başladı.

Cidden çok güzeldi... Renkli renkli çiçekler, cıvıl cıvıl güneş ve küçük küçük kuşlar bu ormanı süslüyordu adeta.

Açık camdan daha da kafasını çıkardı ve derin bir nefes aldı güzel oğlan. Ardından kafasını içeri soktu ve tam gözlerini kapayacağı sırada siyah bir silüetin ormandan şimşek hızında geçtiğini görmesiyle ağzını kocaman açtı.

Kalbi bu gördüğü ile küt küt atarken kocaman yutkundu ve sakin olmaya çalıştı.

Yalnızca bir ayı veya başka bir hayvan da olabilirdi, çok büyütmemek lazımdı. Evet evet ayı olabilirdi, başka birşey olacak değildi ya...

"Offf... Neden bulamıyorum şu köyü yaaa."

Jisung babasının sinirli ve bıkmış sesini duymasıyla oraya dikkat kesildi.

"N'oldu ki hayatım?"

"Lanet olsun bir türlü bulamıyorum köyü! Durmadan aynı yerde dönüp dolanıyoruz ama yok! Görüyor musun hep aynı tabela bizi karşılıyor! Sikerim bu işide!" aniden ellerini yumruk yapıp direksiyona vurmasıyla Jisung ve annesi yerinde sıçradılar.

Şirin oğlan bu sefer camdan bakıp babasının bahsettiği tabelaya baktı.

43. Nilüfer Köy

Tabela o kadar çok paslanmış ve kirli gözüküyordu ki hafiften gözleri bozuk olan bu oğlan için okuması biraz zor olmuştu.

MAGİC HOME | MinSung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin