Abi saatlerdir Hyunjin'in postlarına çıldırıyorum (medyaya koyduğum) MÜKEMMELEEEEERRRR OF ÖLÜCEEEM DAYANAMIYORUM LAN DAYANAMIYORUM ANAMM!!!
Neyseee calm girlls 🥰👌
İyi okumalar lotuslarım 😙🧡🦋
🟣
Jisung eve geldikten sonra elini yüzünü iyice yıkayıp kendine geldi ve odasına girip kitabı incelemeye başladı.
İlk sayfalarda ölü ruhlarla ilgili bazı şeyler yazsa da sonlara doğru bir kaç ibranice yazılan dualar vardı.
Tanrıya şükür ki az birşey interneti kalmıştı ve boşuna kullanmamak için son günlerine saklamıştı.
Telefonunu alıp ibranice yazıları google'da okutup çıkan cevaplara baktı.
"Bu kitabı bulanların sonları küller ormanında yaşayan kötü kalpi büyücelerin yaşadığı acı sonla aynı olacaktır. Başkalarının eline geçerse; dünya'yı koca kara bir bulut istila edecek, güneş yavaş yavaş yok olacak ve yeryüzünde büyük bir kıtlık başlayacaktır. Koruyucular tarafından alınmaya hazır olun..."
Jisung okuduklarıyla gözleri fal taşı gibi açılırken eli ayağı şimdiden titremeye başlamıştı... Aman tanrım! Bu kitap neyin nesiydi böyle?!
Şu an ne yapması gerektiğini tam olarak bilmiyordu bu oğlan. Arada ailesine de söylemeyi düşünsede, anne ve babası bunu çocukca bulup onunla alay edebilme ihtimali de vardı.
Yatağından kalkmış bir otarafa bir bu tarafa zikzaklar çiziyordu kendi hâlinde.
"Tanrım ne yapacağım?! Ne yapacağım?! Bana bir yol göster..."
Tekrar kitaba doğru dönmüş ve ona bakıyordu. Yok etmeli miydi? Yoksa onu kötülerden saklamalı mıydı?... Bilmiyordu...
Lanet olsun ki bilmiyordu ne yapması gerektiğini!..
Bir anda kitap aniden havalanıp ortadan ikiye açılmasıyla Jisung korkuyla geriye doğru hızla adımlarken yere düştü.
Elleriyle kendini geri geriye ilerletiyor ve akan gözyaşlarıyla önü bulanıklaşıyordu.
Kalbi göğüs kafesini kırıp çıkacak gibiydi, beyni çorba olmuştu.
Kitap bu sefer Jisung'a yavaş yavaş gelirken Jisung bu sefer arkasındaki kapıya sırtını çarpmış ve gözlerini sıkı sıkıya kapatarak gelen hamleyi bekledi.
"Lütfen!... Lütfen!..."
Sessizce fısıldarken en az arada 10 saniye geçmişti ama hiç bir acı hissetmemişti Jisung.
Ardından sağ gözünü ilk önce açarak etrafına baktı, kitap yerde bir sayfa açılı bir şekilde dururken bu sefer diğer gözünü de açtı korkak oğlan. Derin bir nefes vererek sakinleşti bu sefer.
Elini titrekçe yerdeki kitaba uzattı ve minik elleri arasına aldı, içinde küçük bir not kağıdı var ve kısa bir yazı yazıyordu:
"Jisung eğer ölmek istemiyorsan, bu evde kısılı kalan ruhumu kurtar! Tahmin ettiğin gibi ben Lee Minho, sayfa 144'deki yazıları iyice ezberle, gül kokulu 4 tane mum al ve siyah giyinerek bu akşam o eve gel. Felix sana ritüeli nasıl yapman gerekeceğini öğretecektir. Bu gece dolunay çıkacak, kaçırmamamız gerek! Sakın bir başkasıyla gelmediğine emin ol!"
Jisung kendi kendine düşünmeye başladı... Bu acaba Felix'in kurduğu bir oyun olabilir miydi? Jisung'la dalga mı geçiyordu yoksa gerçek miydi bu olanlar?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAGİC HOME | MinSung ✓
TerrorTAMAMLANDI! ✔︎ Jisung, yaz tatilinde ailesiyle birlikte köyüne gittiğinde, doğanın ve köy hayatının tadını çıkarma fırsatı bulur. Ancak, günler geçtikçe evde canı sıkılmaya başlar. Merakına yenik düşen Jisung, köydeki yaşlılardan yıllardır büyülü o...