Kalp Savaşları

24 1 0
                                    

BÖLÜM 1

"Ruby kahvaltı hazır." dedi cici annem.Kendisini hiç sevmedim tam bir orospuydu.Babam öz annemi öldürüp bu kadınla evlenmişti. Adı Sofia'ydı. Kahvaltıya gönülsüzce indim. Babam her zaman ki gibi işe yaradı. Üvey abimin yapısı kalanlar yemek yiyordu. Aç diye bağırmak istiyorum ama bana kötü bir şekilde değineceğinden. kısacası göt korkusu.

"Arel yavaş ye annecim."

"Sana ne olacak?" Üvey anneme köle gibi ayrıldı.

"Aaa ama olmaz annecim. Anneden özür dilerim dile bakayım."

"Siktir git." Arel içeriğinin bütünüyle Sofia'ya ve babasına söylüyordu.Bu durumda bana gerek kalmıyordu.

Kahvaltı yapmak için oturdum. Arel oradaydı. Beni izlediğimi hissettim. Kahvaltı çalıştırdım. Sadece zeytin ve domates vardı. Fakir değildi sadece bu cici yemek yiyebiliyordu. Birden fazla bölmede bir el vardı. Elin sahibi Arel'di. Elini çekmek için tırnaklarımla sıktım. Hemen geri çekildi. Ağzımı oynatarak "Pis sapık." dedim. O da ağzını oynatarak "Anneme çekmişim." dedi göz kırparak. Uyuz yapabiliyorum şuna. Ağzına bir tane elinin tersiyle kayıt vardı. "Hadi okula geçtiniz." dedi cici. Yukarı odama çıktım.Formamı gidip aşağıya indim. "Hey, çantan nerede?" dedi Arel. Siktir etmeyi unutmuşum. Odama hemen çantamı aldım. Aşağı indiğimde servis mevcuttu beni bekliyor.Servis paketimizi en son temin etmek için hiç boş yer yoktu. Arel'in yanı hariç. Servis şoförünün frene bastığı için ileri doğru gitti. Tam yere yapışacaktım ki biri kolumdan tutup kendini çekti. Evet Arel'di. Yüzümüz çok yakındı. Hemen geri çekildim.

"Ne yapmaya çalışıyorsun?"

"Sadece düşmeni engelledim." dedi.

"Aynen az kalsın beni öpecektin." sinirli bir şekilde dedim.

"Sende dedin bak. Az kalsın." 

"Kastettiğim bu değil. Beni öpebilirdin."

"Ama öpmedim."

Tam sinir bozucu. Koltuklara tutunarak okula gittik. Okulun güzeli ve popüleri olduğum için tüm dikkatler üstümdeydi. Sınıfa girdiğimde bazı habeş maymunları beni okuyor. "Naber kanka?" dedi Felix. Evet erkek bir kankam vardı. Çünkü hemcinslerim ile anlaşamıyorum. "İyi kanka. Senden?" Kitaplarımı masamın üstüne koyarken."Aşık." dediğinde nefesimi tuttum.

"Ne dedin?"

"Aşık."

"Kime?"

"Sana."

"Gerizekalı aşık olduğunu kime dedin diye bağırıyorum. Kime aşıksın?" 

"Olivia." o benim düşmanımdı.

"Başka kız mı yok?"

"Var ama ben onu sevdim." Zamanında vahşileşmek üzereydim.

Bir insan bu kadar cahil olamaz. Baş düşmanıma aşık olmuş. Felix ben senin ta ağzına sıçayım. Sinirden nefesimin korunmasının farkında değildim. Derin Devlet nefes verdim. Tam zil sırasında çalar. Felix onun yerine oturdu. "Darı bugun butun dersler boşmuş." dedi sınıftan biri. Ben kafamı kitabı gömüp sakınmakla meşguldüm. Yanıma birisinin oturmuşnu görmüş. Yanıma bakan Arel vardı. "Sen burada napıyorsun? Sınıfından çık." bağırarak dedim. 

"Sakin ol iyi çocuk. Pati ver şimdi." deyip elimi kitaplarının üstünden çekip ellerinin birbirinden ayrılması. Yemin ediyorum bundan adam olmaz. "Siktir git." dedim. Yanımıza Felix geldi. "Ruby bir sorun mu var?" dedi Felix. Hemen onun yanında sığındım. 

"Bu salak buraya geldi."

"Siktir git Arel. Burası bizim sınıfımız." dedi beni aşırı derecede koruyor Felix.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalp SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin