Yolosima szemszöge
Egy szokásos nap.....vagy csak azt hittem?Reggel felkelek szokásosan kihagyom a reggelit felveszem a U.A. egyenruhám és sétálok a parkba.Ott találkozok Bakuval aki megcsókol és én viszonzom.Majd együtt megyünk tovább a suliba.
Az iskola szokásosan uncsi volt kivéve a harcot ,mert az a kedvencem.Kitaláltuk (Én,Baku,Denki és Kirishima)a skacokkal ,hogy ma átjönnek hozzám egy kicsit lazulni meg bulizgatni ,mert a szüleim elutaztak egy pár napra.Suli után beszereztem egy csomó nasit és buli kelléket ami jól jöhet.Már csak azt vártam hogy a többiek megérkezzenek.
Bakugo szemszöge
Egy átlagos nap. Délután felhítam Yolosimát , hogy indulunk hozzá.Imádom ezt a lányt nélküle el se tudnám képzelni az életem .Örülök ,hogy az ÉN csajom.
-Yolosima itt vagyunk-mondtam beérve a házba a skacokkal kórusban.
-Oké, indulhat a lazulás?-kérdezte
-ja -mondta lazán Denki.
-Az jó lenne má baszki-mondta Kirishima.
-Ja lazuljunk le rendesen -mondtam miközben arrogáns mosolyomat megvillantottam.Fél órával később>>>>>>
-Uhh baszki én jól bebasztam-ordítja Kirishima ,mintha süketek lennénk.(bár fülsüketítő a zene)
-Tesó bazdmeg beszakad a dobhártyám-ordítom vissza Denkivel egyszerre.
-Várj lehalkítom-mondja Yolosima.
-Halljátok ti már gondolkodtatok azon milyen lehet az édes négyes?-kérdezem izgatottan
-Öhhhm talán?.-mondta Denki .
-Miért ki akarod próbálni?-kérdezte Yolosima és Kirishima.
-Talán ,miért ti már csináltátok?
-Nem csak érdekelt
-Hát jó-mondtam és odamenet Yo-hoz (Yolosima )és megcsókoltam.Kirishima odajott eltolt Yotól és megcsókolt ,Denki pedig Yot.
-Várj-mondta Yo-hozok egy cigit
-Oké-mondtuk kórusban.Viszajött cigevel a szájában és uhhh olyan dögösen nézett ki ,hogy itt helyben megbasztam volna.Beleszívott és közel húzott magához.Átfújta a füstöt az én számba egy csók keretében.Én átfújtam Denkinek ő pedig tovább Kirishimának.Aztán kaptam én is egy szálat és odaadtam Denkinek mert Yoval akratam ezt most.Odamentem hozzá elvettem tőle a cigit beleszívtam és továbbítottam neki .Miután eltávolodtunk egymástól azt mondta.
-Bassza meg soha nem gondoltam volna ,hogy három helyes palival kavarok egyszerre.
-Ohh tényleg -mondtam összenéztem a fiúkkal és levettük a pólonkat ,hogy tovább nyűgözzük.
-Ahhh mindjárt elolvadok -mondta.
-Segítsünk lehülni?-kérdezem vagy inkább kijelentem.Felveszi Kirishima az ölébe és elindulunk a medencéhez.
-Viszem a cigit Denki te hozz piát-mondom.
-OkéYolosima szemszöge
A picsába ez így olyan jó most.Lazulunk vagy inkább kavarunk vagy..... édes négyes .Kirishima felvett az ölébe és kivitt a medencéhez .(beépített medence)Aztán megérkezett Bakugo és Denki piával meg cigivel na meg persze egy gyújtóval.
-Na mire várunk még?-kérdezem mert már nem bírok magammal.
-Várj még még mindig nem hültél le elég jól-mondja Baku én pedig értetlenül nézek rá.Elkezdi levveni a gatyáját utánna a többi fiú is és csak boxerben vannak.Majd felém jön és megcsókol .Csók után leveszi a pólom én pedig a nadrágom ,így mindnyályan fehérneműben vagyunk.Bemászunk a medencébe és rágyújtunk.-Lehültél?-kérdezi mókásan Kirishima.
-Valahogy alakul-mondom játékosan.Baku a fülemhez hajol és megcsókolja ott.Két órával később>>>>>>
Baku éppen Denkivel smárolm míg én Kirishimával azt cserélünk mindig más.Mint egy körforgás csak ez jobb.
-Skacok?-kérdezem.
-Hmm
-Mondd
-Ja mi a szitu
-Szerintem ez volt életem legdurvább és jobb bulja-mondom kissé szomorúan.
-Kimondta ,hogy vége van-mondta Baku és csókot lehelt a homlokomra.
-Hát senki-mondja vidáman Kirishima és lefröcsköl mindenkit vízzel.
-Huhh hát én már kifáradtam -mondtuk egyszerre a nemtom hányadik kör után.-Sziasztok srácok ,majd holnap tala a suliban-mondtuk Bakuval amikor a többiek menni készültek.
-Szevasztok-intettek majd elmentek.
-Na mi a terv ?-kérdezi Baku.
-Szerintem elmegyek zuhanyozni-mondom.Amikor felértem a fürdőbe gyors lezuhanyoztam.Amikkor beértem a szobámba Baku az ágyamon feküdt és a telefonját nyomkodta.
-Nem gond ha itt alszok?-kérdezi .
-Nem ,de amúgy így szívdöglesztően nézel ki-mondom és elpirulok közben.
-Ó igazán?-kérdezi és megvillantja arrogáns mosolyát.
-Igazán
-Tudod te is elég dögös vagy-mondja és megint elpirulok majd feláll odajön hozzám és megcsókol.
-Imádlak Ikacuki Yolosima
-Én is Bakugo Katsuki-Egy hosszas szenvedélyes csók után lefeküdtünk az ágyba és mélyen belenéztünk egymás szemébe.
-Kérdezhetek valamit?-kérdezem.
-Kérdezz Szivi-válaszolja.
-Milyen a fiú-fiú csók?
-Hát...ahoz képest jó ,de nem szárnyal túl téged-mondja majd megsímítja egyik kezével az arcom.-Milyen volt Denkivel és Kirishimával smacizni?
-Huhh Denki gyengéd Kirishima pedig laza -mondom.
-Szeretlek Yo
-Én is Baku-odahajolt hozzám miközben féloldalasan feküdt és megcsókolt.
YOU ARE READING
Anime One shots 🔞(Kérések is jöhetnek)
FanfictionRövid kitatált történetek anime karakterekkel és OC-kel.