Normal School part 1(Ki x Ki)

13 0 0
                                    

Kitti POV: *csörgés*csörgés*
-Ahjjj mi van má!! REGGEL 7:40 EL FOGOK KÉSNI!!!!!!-ordítom miközben egyik szobából a másikba.Beleugrottam az egyenruhámba ,bedobtam mindent a táskámba felkaptam a cipőm meg a telóm és rohantam a U.A.-ba. Már az iskola kapujánál voltam amikor beleütköztem valakibe.
-Hé nézz a lábad elé!-mondom megemelve a hangom.
-Ohh hát te jöttél nekem-mondja a piros hajú és szemű srác .
-Ahjjj tök mindegy csak...csak hagyjuk már-mondom mérgesen és megyek tovább az osztályomba az 1. A-ba.Leülök a helyemre ami Bakugo mögött van és várom a csengőt.*csengő*Becsengettek ,bejött Aizawa és elkezdett beszélni.Az egyik fülemben füles volt ,de még így is hallottam az idegesítő hangját.
-Kölykök ma jön egy új diák fogadjátok szeretettek bla..bla..bla...na, hagyjatok aludni-mondta és lefeküdt abba az idétlen hálózsákjába.Majd bejött a .......REGGELI SRÁC!!!Ahjjj még csak ez hiányzott tuti ,hogy ő is utál.  :(

Kirishima POV: Felébredtem ,azt hittem ,hogy elaludtam ,de nem.Hamarabb keltem ,mint az ébresztőm. Bár nem csodálom hisz ma van a nagy nap. Az első napom a U.A.-ben.Felkaptam magamra az egyenruhámat.Bepakoltam a könyveket amiket tegnap kaptam meg .Felhúztam a piros conversemet beállítottam a hajam és elindultam.Az iskola kapujánál valaki nekem ütközött.
-Hé nézz a lábad elé!-mondja mérgesen egy szökésbarna hajú lány.
-Ohh hát szerintem te jöttél nekem-mondom tréfásan.
-Ahjj tök mindegy csak......csak hagyjuk már-mondja és elmegy ,így amúgy tök cuki.Na mindegy ,elindultam a tanárihoz ,hogy megtudjam melyik osztályba kerültem.Elmondta az a gót tanár asszem Aizawa (kicsit fosok tőle) ,hogy az 1. A lesz az osztályom ő is odamegy. Bementem az osztályba és megláttam a csajt reggelről.Hát  legalább lesz társaságom.
-Helló Kirishima Eijiro vagyok na ennyi-mondom és keresetem a szememmel az üres helyeket.Megakadt a szemem a -öhhmm nem tudom ,hogy hívják ezért csak- reggeli csaj mellett lévő üres helyen.Elindultam felé és leültem mellé.
-Öhmm te....miért ülsz mellém?-kérdezi.
-Hát miért ne, amúgy a nevedet elárulnád?
-Tudod mellém senki sem..áhh inkább hagyjuk egyébként Kittinek hívnak.Téged?-fura ez a lány kiderítem miért.
-Kirishimának ,de már mondtam-mondom.
-Nem figyeltem na mindegy-mondja.Az óra tovább részében tanulmányoztam Kittit.Megfigyeltem ,hogy szeret rajzolni és még jó is benne. És eggyaránt azt is ,hogy okos ,de könnyen elkalandozik (főleg ,hogy Air pods van az egyik fülében). Szőkésbarna haja ráomlott a vállára és zöld szemei a rajzát fürkészték. Odanyúltam és egy tincset a füle mögé tűrtem.
-Hé te meg mit művelsz?!!-kérdezi vagy inkább kiáltja miközben elpirul.
-Valami gond van?-kérdezi Aizawa.
-Nem semmi-mondom és ránézek Kittire aki már majdnem szétrobban.Óra végén szinte már szaladt a tesi öltözőbe ,mert tesi lesz. Fura. Tesin kosaraztunk és Kittinél volt a labda már dobta volna a palánkba amikor Todoroki odament és ellökte.Akkorát esett ,hogy a falnak csapódott.
-Héé eszednél vagy!!-kiáltok oda neki. Nem válaszol. Odaszaladtam Kittihez és felvettem az ölembe ,majd vittem a gyengélkedőre. A tanár csak bólintott és folytatta az órát.
-Miért....miért teszed ezt?-kérdezte fájdalmas hangon tele érzelemmel.
-Miért ne tenném ,hisz bárki megtenné
-Épp ez az voltak már ehhez  hasonló helyzetek ,de senki sem segített ,akkor te miért??-mielőtt válaszolhattam volna már odaértünk és a nővér kiküldött.Amíg vártam leültem egy padra és gondolkoztam azon ,hogy miér utálják őt ennyire.

1 óra múlva>>>>>>>>>>>

Még mindig ülök és várok. Majd kb. 5 perc elteltével kijön a nővér és idézem "bemehetsz hozzá ,de nagyon rossz állapotban van" és elment. Bementem a kórterembe és megláttam Kittit. Feküdt az ágyon az egyik csuklóján és könyökén gipsz és a jobb bokáján is gipsz volt.
-Légyszi menj ki nem látod hogy nézek ki!-mondta miközben próbálta eltakarni az arcát.Egy könnycsepp folyik végig az arcán amikor sikertelenül próbálja eltakarni magát.Közelebb megyek és a hüvelykujjamal letörlöm azt.
-Hé jólvagy?-kérdezem mire elkezd sírni. Én még közelebb megyek és megölelem.-Shh szerintem te mindig jól nézel ki
-Tudod először utáltalak ,de most olyan......olyan ,mintha mindig is ismertelek volna ..Kirishima-mondja szipogva. Ezen a mondtán automatikusan elmosolyodok.
-Cuki vagy amikor mérges vagy-mondom hirtelen.
-Öhmm neked pedig kellemes az ölelésed- mondja elpirulva és én is elpirulok. Rálöttem ,hogy még mindig ölelem ,de amikor elhúzódnék visszaölel.
-Öhm  nem tudod ,hogy hogyan kérdezzem ,de idefeküdnél.....mellém?-kérdezi zavarodottan ,mire én elmosolyodok.
-Ahogy akarod -mondom és mellé fekszem majd ismét átölelem.
-Te tényleg bírsz engem a reggeli után?-kérdezi.
-Persze miért ne bírnálak-válaszolom.Kitti felül és szomorúan lehajtja a fejét.-Valami baj van?-kérdezem aggódva és a vállára teszem a kezem.
-Nem....csak..csak még egy barátom sem volt...vagyis volt a régi sulimban ,de mindegy is nem kell engem sajnálni hagyjuk
-Nem, kérlek mondd el mi történt és ,hogy mi bánt ,mert érdekelsz engem érted?-mondom ,leszállok az ágyról elé sétálok és a mutató ujjammal az álla alá nyúlok és felemelem a fejét ,hogy rám nézzen.
-Hát...kezdjük ott ,hogy én voltam a balhés csaj ,ha valaki beszólt őt durván megvertem-meglepődtem e szavak hallatán-féltek tőlem és ez átterjedt ebbe a suliba is és ezért nem nagyon barátkoznak velem.Na meg nézz rám-mondta és felemelte oldalt a polóját és kék lila foltok fedték a hasát.
-Ezt meg ki tette veled?-kérdezem és ökölbe szorul a kezem.
-És itt jönnek képbe a szüleim.Az anyám elhagyott 5 évesen az apám miatt. Az apám meg folyton vert nekem meg elegem lett belőle és kb. 1 éve elköltöztem ,de még mindig látszódnak és fáj is-mondta és visszahúzta a polóját.
-Hol laksz?-kérdezem.
-Most az nem számít-mondta és elindult az ajtóhoz csakhogy megbotlott ,de én elkaptam.
-Hé még nem végeztünk-mondom miközben felveszem menyasszonyi pózba.

To be continue.......

Anime One shots 🔞(Kérések is jöhetnek)Where stories live. Discover now