Dr. Hatake (ObiKaka)boyxboy

9 0 0
                                    

Obito nagyon rosszul érezte  magát. Fájt a feje ,görcsölt a hasa és a közérzete sem volt az igazi. Jobbnak találta ,ha elmegy orvoshoz. Ránézett az órára és még kerken volt fél órája odaérni míg bezár. Felkapta a táskáját és elindult. Amikor odaért ő volt az egyetlen ember.

-Gyere! - hallott egy mély hangot kopogtatás után. Majd belépett a rendelőbe.

-Öhm....Obito?- kérdezte lesokkolódva az orvos.

-Kakashi?- kérdezte vissza. Kakashi odament hozzá majd férfiasan megölelte amit ő is viszonzott.

-És mi járatban itt? -kérdezte Hatake.

- Fáj a fejem és görcsölt a hasam reggel - mondta a páciens.

-Renben , vedd le a felsődet -mondta a maszkos mire Obito tette amire kérték.

-Hmm- jegyezte meg izmaira nézve amin kicsit elvörösödött - Kérlek ülj le oda- mutatott fejével a kivizsgálóasztalra. Obito leült Kakashi pedig elé sétált majd a sztetoszkópot a mellére helyezte.

- Sóhajts nagyot - mondta. Így ment ez egy darabig míg észre nem vette enyhén dudorodó tagját. Elvigyorodott a maszkján keresztül majd hátradöntötte és szétette a lábait. Közelebb hajolt hím tagjához majd rátette a sztetoszkópot. Obito száját egy jóleső sóhaj hagyta el. Kakashi szabad kezével felnyúlt a hasához és elkezdte körbejárni kockáit.

-Ahh - nyögött Obito majd Kakashi egy sunyi húzással abbahagyta és így szólt:

-Akkor hol is tartottunk.......ohh igen azt mondtad görcsölt a hasad - mondta majd óvatosan elkezdte maszírozni a hasát.

-Itt fáj ?- kérdezte csábító hangon. A fiú nem szólt semmit ,de amikor beleunt a játékba lerántotta magához Kakashit, lehúzta a maszkját majd ajkaira tapadt. Obito volt legjobb barátja boldogan viszonozta a gesztust még továbbra is hasát maszírozva. Obito halk morgásokkal díjazta tettét. Az alatta fekvő megtalálta pólója szegélyét majd benyúlt alá és ő is elkezdte kényeztetni a felsőtestét. Kakashi hangosan felnyögött a tettére majd hirtelen felállt magával rántva Obitot. A páciens nem tétlenkedett lerántotta róla orvosiköpenyét a pólójával együtt. Mindketten félmeztelenek voltak tükrözve izmos testüket. Obito fordított a helyzetükön és szépen ledöntötte Kakashit a kivizsgálóra. Fölémászott és apró csókokkal hintette be először a szaját majd szája szélét, utánna áttért a nyakára. Miközben a nyakával játszott Kakashi megfogfta az asztal két oldalát és úgy nyögött mélyeket. Mind a kettő férfinak állt a farka és ezt a vágyat nehéz volt csillapítani. Obito már az egyik mellét csókolgatta miközben a másikat kezével maszírozta. Megszívta melleit néhol ami hangos morgást hozott ki Kakashiból. Miután végzett velük áttért a hasára amit néhol megszívott. A hasa után lemászott a nadrágjához ahol szépen lassan csatolta ki övét majd húzta le róla nadrágját. A boxerét is letolta majd elkezdte az egyik cobjának belső részét csókolgatni. Mielőtt elérte volna felálló tagját áttért a másik combjára. Amikor azzal is végzet megynyalta Kakashi farka végét  ami egy hatalmast nyögést váltott ki belőle majd belemarkot a hajába. Óvatosan körbenylogatta méretes tagját majd bevette a szájába.

-Ahhh Ob..Obitohh csináldhh- nyögte ki Kakashi. Obito bevette hosszú farkát majd először lassan kezdte el mozgatni és fokozatosan gyorsított. Kakashi már úgy szorongatta a haját, csoda ,hogy nem tépte ki.
- Elfogkhh menhii- mondta édesen vad hangon a szürkehajú mire Obito lassítani kezdett. Megérezte szájában a forró orgazmust ami egy hangos sóhaj kíséretében érkezett. Majd felmászott Kakashi szájához és a szeme láttára nyelte le. Utánna közelhajolt majd megcsókolta.

-Finom vagy Dr. úr- mondta kacéran mosolyogva majd elterült rajta.

-Annyi a szerencséd ,hogy be kell zárnom ,de nyugodj meg jössz hozzám és befejezzük- ült fel Obival együtt Kakashi majd leszállt róla az említett és elkezdtek öltözni. 
- Egyébként nagyon jó volt- fűzte hozzá.

- Én is élveztem- válaszolta.

- Bakker....elfelejtettelek megvizsgálni...-mondta hirtelen.

- Akkor holnap? -kérdezte Obito.

- Ma is megtudlak akár otthol is persze a móka után - vigyorodott el.

- Mehetünk? - kérdezte Obito mire Kakashi bólintott és kézen fogva indultak Kakashihoz.

-Itt vagyunk - mondta a ház elé érve Kakashi. Bementek majd Kakashi a falhoz szorítva Obit kezdte el csókolni. Addig csókolták egymást míg a hálóba nem értek.

- Kipróbálhatok valamit? -kérdezte.

- Igen ,de mutasd meg - mondta Obito. Kakashi odament a fiókjához majd kinyitotta és kötelek illetve bilincsek és további játékszer volt benne.

- Nem leszek durva 

- Jézuss ,de tarsd a szavad...bár szeretem ,ha durva vagy -mosolyodott el. Kakashi levette róla a pólót és ledöntötte az ágyra. Fölé magasodott és elkezdte csókolgatni néhol megszívva a bőrfelületet. Csókók közben kivette az egyik bilincset majd rátette Obito kezeire és az ágyhoz biztosította. Majd lejebb ment és megszabadította a nadrágjától. Utánna elővett még két bilincset és a lábait az ágy egy egy sarkához rögzítette.

- Mint egy kiszolgáltatott - morogta Obito.

- Szerintem sexy vagy - felelte amin elpirult. 

- Legalább a pólódat vedd leee - mondta Obito.

- Leveszem ,de nem hiszem ,hogy lesz időd nézni - vigyorodott el kacéran. 

- Ahjj most szivatszz - döntötte hátra a fejét.

- Jó leszz ígérem - csókolta meg. Aztán elővett egy szemkötőt és óvatosan felemelte a fejét majd bekötötte szemeit. A következő 15 perc  Obito kényeztetésével telt el.

-Ahhh - nyögte. Kakashi megállt majd letépte szó szerint Obiról az alsót. Most már teljesen meztelenül feküdt előtte és Obito nagyon kipirult. Az pedig még rátett egy lapáttal ,hogy nem látta mit csinál. 

Kakashi elkezdett körkörös mozdulatokat csinálni mutatóujjával a farka körül.

- Ahh Ka...Kakashiihh - nyögte továbbra is. Majd a szürkés hajú rámarkolt férfiasságára és lassan elkezdte mozgatni fel-le a kezét. 

- Kah..Kakashiih el..elfogokhh menhii - nyögte ki nagynehezen. Kakashi belasított majd a szájába vette az eddig kezével izgató nemiszervet és úgy folytatta. Nem is tellet sok időbe míg Obi el nem élvezett a szájába amit utánna lenyelt. Majd felmászott az arcához és megcsókolta.

- Látnih akarlak - mondta Obi mire lekerült róla a szemkötő. Utánna a bilincsek is szépen lekerültek róla majd Kakashi átölelte a lihegő férfit.

- Szh...Szeretlekk - mondta.

- Én ish - válaszolta Obito.

- Gyere menjünk el zuhanyozni - emelte ki az ágyból. Majd együtt elmentek zuhanyozni utánna pedig visszamentek a hálóba és egymás karjaiban aludtak el.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 20 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Anime One shots 🔞(Kérések is jöhetnek)Where stories live. Discover now