1.bölüm

769 9 4
                                    

Yunusun anlatımıyla

Bugün acil durum konseyi vardı takımlar değişicekti daha doğrusu 1 kişi gidip 1 kişi gelecekti bende kim olduğunu merak ediyordum acun abi konuşmayı yaptı

"Evet arkadaşlar şimdi sizlere mavi takımdan kırmızı takıma geçicek ismi söylüyorum"

Hepimiz merakla acun abiye bakıyorduk

"Yunus emre"

Hem şaşırdım hem mutluydum

"Kırmızı takımdan maviye geçen isimde"

"Berna"

"Evet arkadaşlar şimdi yeni takımlara geçebilirsiniz"

"Hemen mi?"

"Hemen"

Takımla vedalaşıp kırmızıya geçtim hepsiyle sarıldım sonra aleynaya gelmişti sıra aleynayla da sarıldım kokusu çok güzeldi

"Evet şimdi size vereceğim 2 haber daha var yeni gelecek yedek yarışmacılar için bunlar"

"Yağmur banda ve Aysu keskin yarın gelicekler"

"Yağmur kırmızı takımda olucak aysuda Mavide"

"Evet ilk önce Yunus Emre'ye soralım yeni takımın nasıl emre?"

"Valla abi bana takım fark etmiyor orda verdiğim savaşı burda da vericem var gücümle savaşacağım yarın ki dokunulmazlık için de çok heyecanlıyım umarım uğurlu gelirim takıma"

"Bence şimdiden uğurlu geldin emre"

Bunu diyen aleynaydı bende gülümsedim

"Evet nagihan sen nasıl buldun takımları"

"Valla çok iyi takımlar acun bey yağmurun gelmesine çok şaşırdım hiç beklemiyordum kendisini çok severim bakalım nasıl olucak yunus emre de geldi hoş geldi yeni can yeni kan demek acun bey herkese başarılar diliyorum"

"Ogeday sana soralım sen nasıl buldun takımları?"

"Valla acun abi ben çok şaşırdım ve üzüldüm de yunus emrenin gitmesine çünkü çok iyi bir yarışmacıydı takıma katkısı büyüktü bakalım nolucak onunda ordaki performansını merak ediyorum ilk defa rakip olucaz aysunun perfonmansını merak ediyorum dengeler değişicek mi onuda merak ediyorum"

"Evet artık onuda yarın görücez yasin sana da soralım yakın arkadaşın yunus emre karşı takıma gitti ne düşünüyorsunuz"

"Abi biz zaten kendi senelerimizde sürekli ayrılıyoruz başka takımlara gidiyoruz en son onu elemede kaybetmiştim bu sene yine beraberdik yine ayrıldık ama kardeşliğimiz oyun bittikten sonra devam edicek oyunlarda farklı olucak  her şey bizde merak ediyoruz izleyip göreceğiz"

"Evet arkadaşlar bugünlük bu kadardı 2 takımı da kamplara gönderiyorum iyi akşamlar"

Konsey bitmişti çekim de yoktu barakaya geldik erkekler ve kızlar ayrı yerde yatıyordu bende turabinin yanında yatıyordum ama daha doğrusu uyku tutmamıştı  bende sahile geldim oturdum

Aleyna'nın anlatımıyla

Uyku tutmadı beni bende dayanamayıp kalktım bırakadan sessizce kardi de uyuyordu bende hırkamı alıp sahile doğru yürüdüm sahile geldiğimde Emre'yi gördüm oda uyumamıştı bende yanına gidip oturdum şaşırdı bana bakıyordu

"Senide mi uyku tutmadı sarı papatya?"

"Bana sarı papatya demesen sevinirim Aleyna"

"Niye sevmiyor musun yoksa?"

"Sevmiyorum tabi civciv"

"Civciv mi o nerden çıktı"

"Çıktı işte civcivsin sende o zaman"

"Hiçte bile neyse ee noldu"

"Sence ben bu takıma gelince dengeler değişir mi diye düşündüm"

"Emin ol değişicek emre sen bu sene çok başarılısın farklı bir emresin ben seni 2022 de izlediğimde böyle değildin ama bu sene çok farklı emre var bence bize de çok iyi geliceksin eminim"

"Sağol Aleyna iyiki varsın iyiki aynı takıma düştük"

"Asıl sen sağol sende zamanında beni desteklerdin unuttun mu 21 i"

"Unutmadım merak etme civciv"

"Hadi yatalım sabah erken kalkıcaz"

"Burda uyuyalım mı hiç barakaya gidesim yok"

"Hasta olursun ama"

"Olmam ben merak etme hadi yatalım"

"İyi yatalım"

"İyi geceler sarı papatya"

"İyi geceler civciv"

1.bölümü nasıl buldunuz??

Sizce Aleyna ve yunus emre yakın arkadaş olucak mı??

Sizce kimler gelicek yarışmaya??

imkansız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin