29.bölüm

14 0 0
                                    

Aleynanın anlamıyla

Sabah uyandım elimi yüzümü yıkadım saat 9 du annem kahvaltı hazırlamıştı

"Günaydın annelerin bitanesi"

"Günaydın güzeller güzeli kızım"

"Oyyy yerim seni"

"Hadi otur bir şeyler ye"

"Tamam"

"Annecim ben aslında sana bir şey demek istiyorum"

"Neymiş o"

"Ben yusufla yollarımı ayırmaya karar verdim"

"Niye kızım bir şey mi oldu?"

"Hem survivor hayatıma müdale ediyor hemde fanlarımla kavga etmiş üstüne üstlük survivor'dan bir arkadaşım hakkında bir sürü şey demiş arkasından ben bunları kabul edemem"

"Sen nasıl istiyorsan öyle olsun güzel kızım"

"İyiki varsın annem"

"Sende canım kızım iyiki doğurmuşum seni iyiki"

"Anne bu arada dün beni babam aradı"

"Ne nasıl o hangi yüzle arıyor seni?"

"Bilmiyorum zaten aradı cevap vermedi sorularıma bende kapattım sonra sinir krizi geçirdim yunus geldi sonra"

"Hangi yunus?"

"Yunus emre özden"

"Siz küs değil misiniz?"

"Biz survivor'dayken son zamanlarda iyi anlaşıyorduk düşmanlığımız yok annecim"

"İyi öyle olsun aleyna bak güzel kızım eğer yunusa bir şeyler hissediyorsan söyle"

"Aslında anne biz sevgiliyiz"

"Ne zamandan beri?"

"Survivorun ortalarında olmuştuk 3 ay sonra falandı ama survivorda ayrılmıştık sonra hatırlarsan ben bir anda gittim yunus için gittim dominikteydim oraya gittim ve barıştık şuanda da sevgiliyiz senden bir şey saklamak istemiyorum anne"

"Tamam kızımda sen mutlu ol ama o evli"

"Anne evli değilmiş bende bunu survivorda öğrendim o kadın yunusu tehdit ediyormuş ama bir türlü kurtulamıyor yunus"

"Neyle tehdit ediyor?"

"Fotoğraflarını yaymakla"

"Bilmiyorum kızım o psikopattan her şey beklenir ama ben sana zarar vermesinden korkuyorum"

"Korkma annem merak etme biz yunusla birbirimizi seviyoruz o kadın bana zarar veremez çünkü benim ailem yanımda sevgilim yanımda siz olmasanız napardım bilmiyorum"

"Canım kızım gel buraya"

Anneme sarıldım oda bana sarıldı

"İyiki annemsin iyiki"

"Sende iyiki benim kızımsın"

"Neyse anne ben yunusla buluşucam ordanda konsere gidicem"

"Tamam güzelim"

"Öptüm sizi"

Cansuyu ve annemi öptükten sonra evden çıktım  yunusu aradım

"Aşkım nerdesin?"

"Karakoldayım aşkım"

"Ne iyi misin ne oldu?"

"İyim iyim merak etme beria tutuklanıyor"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

imkansız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin