16.bölüm

113 4 1
                                    

Aleyna'nın anlatımıyla

Sabah emreyle bir yere gidip konuşuyorduk

"Ben aslında anladım poyrazın bir önceki gün sana böyle oynamasından son oynadığımız dokunulmazlıktan bir şeyler olacağının farkındaydım ama senin sakin olman lazım yunus"

"Biliyorum aleyna ama kendime hakim olamıyorum"

"Olmak zorundasın sevgilim"

"Bak bu takıma geldiğim ilk günden beri ben aslında onlara saldırmıyorum hep bir tahrik var alttan alttan ve hani dün kaybetmişim abin oynarken susucaksın dedim geçtim  benche oturdum sonra baktım morali bozuldu tebrik ettim eline sağlık dedim"

"Gördüm ben onu"

"Hani ona rağmen  beni yenmişsin zaten iyi olduğum bir parkur değil bunu herkes biliyor"

"Zaten seçim muhabbettine de doldun ben biliyorum seni"

"Çocukca hareketler ondan sonra paket saçma sapan tripler bilmem neler"

"Sana o an yapılmamısı gereken bir hareket o"

"Ben onu çok iyi biliyorum"

"Baktı sinirlenmiyorum baktı sinirlenmiyorum geldi yanıma şu kadar fark attım sana  neyin peşindesin sen?"

"Doğru haklısın"

"Beni kolejde oturduğu çocukları karıştırma"

"Tamam bak senden tek bir şey istiyorum bu oyunlara gelme sevgilim lütfen"

"Deniycem aleynam deniycem söz"

"Hadi oyun alanına gidelim artık"

"Gidelim güzelim"

Beraber oyun alanına geldik Murat konuşmasını yaptıktan sonra seçmeler yapıldı oyunlara çıkmaya başladık gün kavgasız bitmişti 12-9 yenilmiştik mavi takım kazanmıştı sonra gemide olay oldu merve ve anıl arasında tartışma çıktı bu tartışma kesin konseye de yansıycaktı sonra konseye geldik acun abi konuşma yaptı sonra merveye söz hakkı verdi sonra anıla verdi iki tarafıda dinledi bana göre anıl haklıydı sonra yunus emre araya girdi merveyi savunuyordu bir anda anılla birbirlerine girdiler ben ve nagihan ayırmaya çalıştık acun bey konseyi yarıda kesmek zorunda kaldı bende yunusu alıp dışarı çıkardım

"Napıyorsun yunus"

"Napmışım Aleyna"

"Ya görmüyor musun anıla dalcaktın nerdeyse ben araya girmeseydim!"

"Girmeseydin o zaman niye giriyorsun ki zaten?"

"Ben sen diskalifiye olma diye yapıyorum her şeyi senin yaptığına bak"

"Olacaksam olayım yeter ya bıktım Aleyna!"

"Yunus kendine gel bağırma bana artık merve için yaptıklarına bak!"

"Aynısı sen olsan senin içinde yapardım"

"Yapma artık hiç bir şey senden sadece uslu durmanı istiyorum yunus yeter artık sürekli gelip insanlara dalıyorsun ben araya giriyorum ben girmezsem dövüceksin milleti ya hiç mi düşünmüyorsun sen diskalifiye olacağını?"

"Ben diskalifiye olmaktan korkmam Aleyna!"

"Bende mi umrunda değilim senin aa doğru tabi senin umrunda olan tek şey Merve!"

"Saçmalıyorsun Aleyna!"

"Saçmalamıyorum ne halin varsa gör ister git anılla kavga et ister birilerini döv artık umrumda değil"

"Bu ne demek şimdi?"

"Ne anladıysan o yunus"

Yunusu orda bırakıp konseye geri geldim arkamdan oda geldi acun bey de geldi konseyi yeniden başladık

"Evet ne oluyor şimdi yunus birden birbirinize girdiniz?"

"Acun abi anılı severim benim kardeşim gibidir bana bi zararı yok ama Merve orda ağlarken hala inkar ediyor kız çocuğunun üstüne yemin ediyor gülüyor burda Merve benim kardeşim o üzülünce bende tutamadım kendimi özür dilerim"

"Sorun yok tamam bu konu burda kapansın isim yazılcak"

Hepimiz isim yazmaya geldik

"Yazılcak isim yok gizemi yazmak istemiyorum pınar zaten aday seni yazıyorum"

"Merve"

Bozok yazdım yerime oturdum yunusta yazdı geldi herkes tek tek yazdı acun bey  okumaya başladı

"Aleyna"

"Aleyna"

Oy çokluğuyla ben çıktım gizem 2 tane çıkmıştı

"Evet Aleyna seni dinliyoruz"

"Ee acun bey bu benim ilk düeollom olcak çok heycanlıyım bakalım görücez neler olucak bende çok merak ediyorum rakiplerimi de bekliyorum karşıdan da gelir umarım bu kadar"

"Teşekkürler aleyna kamplarınıza gidebilirsiniz"

Adaya gitmek için gemiye bindik gizemin yanına oturdum

"Aley"

"Aley"

"Hı"

"Ooo kızım sana sesleniyorum senin aklın nerde"

"Ş-şey ya düeolloda"

"Hiç merak etme çıkacaksın ordan"

"İnşallah"

"Ama sanki sende başka bir şeyler var gibi"

"Ne olabilir gizo?"

"Ne bilim sanki yunusla kavga etmişsiniz gibi onunda morali bozuk"

"Yo ne alaka niye kavga edelim biz"

"İyi öyle olsun yakında çıkar kokusu"

"Öyle gizom"

Gemiden indik tam barakaya gidiyordum ki biri kolumdan tuttu bu yunustu

"Napıyorsun bırak beni!"

"Şimdi böyle mi olduk Aleyna"

"Evet rahat bırak beni yunus yoksa sapık var diye bağırırım biliyorsun!"

"Ne sapıklılığımı gördün?"

"Şuan yaptığın sapıklık!"

"Hiçte bile ben sevgilimi görmek istiyorum"

"Biz sevgili değiliz!"

"O ne demek Aleyna!"

"Şu demek yunus bıktım artık senin çoçukca tavırlarından kendine çeki düzen ver artık sürekli milletle kavga ediyorsun hemde kim için merve için!"

"Sırf bir kıskançlık yüzünden mi bitiriyorsun ilişkimizi!"

"Ne anlıyorsan anla yunus sen kendini düzeltene kadar ben yokum şimdi bırak kolumu uyucam!"

"Tamam aleyna"

Kolumu bıraktı bende barakaya gidip uyudum

Selam nasılsınız??

Uzun zamandır bölüm atmıyordum moralim bozuktu kusura bakmayın

Aleynamız elendi maalesef





imkansız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin