Mikulás

9 3 0
                                    

Drága ünnepünk ez itt e csodálatos országban. Minden reggel hajnalán avagy estéjén ellátogat a gyermekek örömére a télapó. Apró ajándékok veszik olyankor körül őket, senkinek sem száll a bánkódás gondolata. Szemüket élénk éberség jellemzi de fent maradni egész éjjel senki nem képes. Minden évben a legfontosabb dolog December 5.-én este a csizmák kipucolása és ablakba helyezése. Várják a finomságot de az csak reggel érkezik meg. Az álmosság is alig tud pillájukra ránehezedni. Az a sok kíváncsi tekintet, azok a mosolyok amik a csokoládé illatából és a boldogságból erednek. Reggel köszöntött be s az apró ablakon halovány fény szűrődött be hajnalok hajnalán. A fal melletti kis ágyba egy kislány szemét dörzsölve ébredezett. Mamáját hívogatva mászott ki és lépett rá apró nedves talpára. Ajándékai ablaka peremén várták őt. Színes zoknik, plüssök, csokik kerültek ki a zsákból. Sikongatott örömében miközben szülei boldog mosollyal fogadták a nyakba ugró öleléseket. Majszolgatott bőségesen s bizony a kislány alig várta, hogy kis barátnőinek büszkélkedjen miket kapott a Mikulástól. A gyerekek világa mindig is színekben pompázó boldogságból állz. A télapó vidít ezeken a dolgokon. Ilyenkor mindenki megkönnyebbülve és boldogan álmodozik a lehetetlenről is.

Sziasztok! Itt egy újabb rész. Remélem tetszik. És előre bocsi, hogyha van benne helyesírási hiba igyekeztem rájuk figyelni.❤

Kihívások és Egyéb alkotásaimWhere stories live. Discover now