Bab 2

15 3 3
                                    

Sik

Amylia mengutip sampah yang kecil kecil di bawah katil dan kerana sampah  itu sedikit jauh dia terpaksa membongkokkan badannya kebawah untuk mengambil sampah kecik itu.

Tanpa disedari Rayden hanya melihat tindakan Amylia yang tengah menunduk sambil mengutip sampah dibawah katil itu.

"Boleh tahan jugak kau ni ek?" Muncul senyuman nakal dibibir Rayden yang memakai tuala paras pinggang sambil bersandar di pintu.

"Eh! Bila masa awak ada kat sini!" Tersentak Amylia dibuatnya.

"Aku dari tadi lagi kat sini. Yang kau ni tunduk tunduk kenapa?"soal Rayden keningnya berkerut.

"Saya kutip sampah bawah katil awak ni lah" Jawab Amylia,langsung di menjeling,menyampah.

"Amboi kau jeling jeling depan aku ingat mata tu cantik sangat?" Pantas Amylia menjuih bibir,eleh memang cantik pun, batin Amylia

"Dah saya nak pergi mandi" Amylia langsung masuk kedalam bilik mandi tanpa tuala, lupa.










"Awak!!" Tersentak Rayden yang sedang bermain game,PUBG

"Apah-" Terkedu Rayden melihat Amylia yang menonjol kepala keluar dari pintu bilik mandi,tapi badan tak nampak ah.

"Ambil kan saya tuala jap" Pantas Rayden mencampak tuala di kepala Amylia.

"Apa masalah awak ni jangan la campak campak tak baik lah!" Marah Amylia sambil mencekak pinggang

"Kau yang tak bawa tuala aku pulak yang kena" Rayden Menjeling.

"Menjawab!" Tengking Amylia, Terhinjut bahu Rayden, perempuan mana pernah salah.

"Ya, saya minta maaf okay?" Kata Rayden,Terpaksa.rambutnya yang serabai dibetulkan sedikit,serabut.











Dah babaiiii

YOU'RE MAFIA? YES I AMWhere stories live. Discover now