🪐

15 3 0
                                    

Seungmin
Jeongin hadi aşağıya
İnsene kaç saattir seni bekliyorum
Götüm dondu

Siz
Abartma seungmin yeni geldiğini
biliyorum neyse ben hazırım
bekle geliyorum

Seungmine mesaj yazıp telefonu yatağa attım ve aşağı inmeden son bir kez aynadan kendime baktım anlıma düşmüş olan sarı tutamları elimle düzelttikten sonra çantamı alıp aşağıya inmek için ayakkabıkarımı giydim.

Dışarıya çıktığımda elleri cebinde beni bekleyen seungmini görünce kalbim hızlandı. Evet ben en yakın arkadaşımdan hoşlanıyorum. Hatta kaç yıldır başkasından hoşlanıp beni kardeşi gibi gören arkadaşımdan hoşlanıyordum. Ama elimde olan bir şey değildi bu ben değil kalbim onu seviyordu ve ben kalbime söz geçiremiyordum.

Kapıda dikilmiş olduğumu gören seungminin bana seslenmesiyle kendime geldim.

"Lan oğlum hadi gelsene okula geç kalıcaz senin yüzünden"

Diye bağırmasıyla hemen onun yanına gittim.

"Sana da günaydın seungmin.
Ayrıca dersin başlamasına daha 30 dakika 25 saniye var "

"Ne yani yarım saat var diye geç kalamaz mıyız belki yolda başımıza bir iş gelir de yarım saatte gideceğimize 1 saatte gideriz bunlarıda düşün jeong"

"Chanı görmek için bu kadar erken gidiyorum demiyorsun da bahanelerin arkasına saklanıyorsun"

Bu cümleyi her ne kadar gülerek söylemek olsamda içimde fırtınalar kopuyordu.

Seungminle kısa bir yol yürüdükten sonra seungminin çığlığıyla ona döndüm

"AĞAĞAĞAĞ jeongin bak Chan orada ayyyy kalbim hızlandıııııı "

Seungminin bağırışlarıyla birlikte çoğu kişi bize bakmıştı. Chan dışında
Çünkü Chan seungminden nefret ediyordu. Ama ben bunu seungmine söyleyemiyordum çünkü bu okuldaki tek arkadaşım oydu ve ben en yakın arkadaşımı kaybetmek istemiyordum

Seungmin yine benim cevap vermemi beklemeden chanın yanına koşmuştu.
Keşke seungmine chanın onu sevmediğini söyleyebilseydim.
Ama biliyorum insan aşık olunca çevresindekilerin sözünü pek dikkate almıyor hatta kimisi sevdiği kişiye bir şey söylendiğinde deliye dönüyor ve kimseye asla inanmıyor.

Seungminde öyleydi işte eğer ona chanın onu sevmediğini söylersem benimle arkadaşlığını bitirmekle kalmaz hayatımıda bitirirdi.
Abartmış olabilirim ama seungmin cidden sevdiğine çok bağlı bir insan ve onun sevdiği olmadığım için kaç gece uyuyamadığımı sayamadım bile.

Yere bakan gözlerimi yukarıya kaldırıp karşımdaki ikiliye baktım. Chan her zamanki gibi telefonuna bakıp seungmini takmıyor seungmin ise ona heyecablı bir şekilde bir şey anlatıyordu.
Chan ın onu dinlemediğine yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
Karşımdaki ikili okula girince bende onların arkasından okula girdim.

Sınıfıma giderken birisine çarpıp yere düşmem bir oldu. Hemen ayağa kalkıp karşımdakine baktım. Sincabı çok andırıyordu ona kızıcaktım ama tatlılığı yüzünden kızamamıştım. Çocuk hemen ayağa kalkıp:

"Çok özür dilerim bir yerin acıdımı? "

"Hayır bir şeyim yok ayrıca özür dilemene de gerek yok sonuçta bilmeden yaptın. "

"Ama bu böyle olmaz benim sana özür için bir şey yapmam lazım. Acaba ne yapsamm? "
Diye düşünmeye başladı sonra aklına bir şey gelmiş gibi bana dönüp konuşmaya başladı.

" buldum bugün öğle arasında kafeteryada buluşalım sana bir şeyler ısmarlıyım nasıl fikir. "

"İyi de seni nasıl bulucam orası genelde çok kalabalık olur. "

"Haklısın bu yüzden birbirimize numaralarımızı verelim hem kim bilir belki iki yakın arkadaş oluruz. "

"Olur bekle hemen veriyorum. "

Dedim ve ona numaramı verdim daha sonra o da numarasını verince onu kaydetmek için isim arıyordum.
Sonra aklıma gelen isimle adını
Sincap suratlı çocuk🐿
Koydum aklıma gelen şeyle çocuğa döndüm.

"Bu arada adın ne?

" jisung senin?

"Benimde jeongin memnun oldum . "

"Bende" elini saatine atıp saate baktı"ders başlamak üzere kafeteryada görüşürüz. "Diyerek el sallayıp gitti.
Aslında bu olay beni mutlu etmişti belki dediği gibi arkadaş olurduk. Biraz daha koridorda dikilip sınıfa geçtim. Beni gören seungmin bağırmaya başladı

" Neredesin lan ödüm koptu sana bir şey oldu diye. "

"Yolda birisiyle çarpışıp düştüm de o yüzden geç kaldım. "

Tam cevap vericekti ki hocanın içeriye girmesiyle sözü yarıda kaldı bende sırama geçtim.
Duvar kenarı en arkada tek başıma oturuyordum. Seungmin ise cam kenarında 3. Sırada oturuyordu.
Chan da orta sıra da oturuyordu.

Öğretmenin derse başlamasıyla dikkatimi oraya verdim. Yaklaşık 20 dakika sonra telefonuma gelen mesajla öğretmenin görmemesi için masanın altından telefonumu açtım.
Mesaj seungmindendi hemen tıklayıp ne yazdığına baktım.

Seungmin
Jeongin Chan çok tatlı
Uyuyor ona bakmaktan derse
Odaklanamadım.

Yazdığı şeyle kalbimin beş bin parçaya ayrıldığını hissettim. Ama bunu belli etmeden ona cevap yazdım.

Siz
Dersi dinlemelisin seungmin
Sınavlar yaklaşıyor.

Seungmin
Sınavlar Chan dan daha mı önemli sanki

Yazmış ve çevrim dışı olmuştu.
Ama ben bir şey dememiştim ki onu düşünüyordum sadece keşke sadece onu düşünmek yerine biraz da kendimi düşünseydim.
Ah benim şu ne yapacağını bilmeyen kalbim o kadar insan varken en yakın arkadaşına aşık olmak nedir.

___________________________________________
Merhaba bu benim ilk ficim bu yüzden beğenmemiş olabilirsiniz hata yaptığım ya da beğenmediğiniz yerler varsa yazmanızı isterim lütfen oy vermeyi unutmayınn💕

çıkmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin