•|| About Me ||•

66 4 1
                                    

|| Hi! Welcome to my Bio book where you can get to know me!!! My name is VeryHoomanBeing or Hooman on Wattpad!! I'm also known as Pxtchy or Chii in short in other social media accounts. I live in Sol-3 and my favorite color is purple!!!

✧˚➳ Any Pronouns!
✧˚➳ Birthday: 7/13
✧˚➳ Age: ---
✧˚➳ Sexuality: Bisexual<3

✧˚ · . Online

✎ 𝙾𝚗𝚕𝚒𝚗𝚎, 𝙸'𝚖 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚗𝚏𝚒𝚌𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚛𝚝𝚠𝚘𝚛𝚔𝚜!! 𝙸'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚘𝚗𝚕𝚒𝚗𝚎 𝚊𝚜 𝙿𝚡𝚝𝚌𝚑𝚢 𝚘𝚛 𝙲𝚑𝚒𝚒 𝚜𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚜 𝙸 𝚍𝚘 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚝𝚒𝚟𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚊𝚛𝚝𝚠𝚘𝚛𝚔𝚜 𝚘𝚗 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚠𝚘𝚛𝚔𝚜, 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚍𝚞𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚖𝚖𝚎𝚛!!!

✎ 𝙼𝚢 𝚊𝚛𝚝𝚠𝚘𝚛𝚔𝚜 𝚘𝚗𝚕𝚒𝚗𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚖𝚘𝚜𝚝𝚕𝚢 𝚏𝚊𝚗𝚊𝚛𝚝𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝙶𝚎𝚗𝙼𝚞𝚒...

✧˚ · . Offline

✎ 𝙾𝚏𝚏𝚕𝚒𝚗𝚎 (𝙾𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚜𝚘𝚌𝚒𝚊𝚕 𝚖𝚎𝚍𝚒𝚊), 𝙸'𝚖 𝚊 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚎𝚗𝚝 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕. 𝙸 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚊𝚜 𝚊 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚌𝚊𝚛𝚝𝚘𝚘𝚗𝚒𝚜𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚙𝚞𝚋𝚕𝚒𝚌𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜, 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗 𝚠𝚑𝚢 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚙𝚘𝚜𝚝 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚍𝚛𝚊𝚠𝚒𝚗𝚐𝚜... 𝙸 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚍𝚘 𝚊 𝚜𝚙𝚘𝚛𝚝 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚒𝚜 𝚖𝚊𝚛𝚝𝚒𝚊𝚕 𝚊𝚛𝚝𝚜!!

✧˚ · . Other

✎ 𝙸'𝚖 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚊 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍𝚘... 𝚆𝚑𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚝'𝚜 𝚘𝚗𝚕𝚒𝚗𝚎 𝚘𝚛 𝚘𝚏𝚏𝚕𝚒𝚗𝚎, 𝙸'𝚖 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍. 𝙸 𝚜𝚙𝚎𝚊𝚔 𝚘𝚍𝚍𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚖𝚢 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚕𝚊𝚗𝚐𝚞𝚊𝚐𝚎 𝚒𝚜 𝚎𝚗𝚐𝚕𝚒𝚜𝚑. 𝙸 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚙𝚎𝚊𝚔 𝚛𝚒𝚍𝚍𝚕𝚒𝚜𝚑 (𝚢𝚎𝚜, 𝚎𝚊𝚑 𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚎...) 𝚝𝚘 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 𝙸 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚛𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚠𝚊𝚢.

✎ 𝙸 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚛𝚊𝚖𝚊! 𝙼𝚢 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚊𝚗𝚒𝚖𝚎 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝙺𝚒𝚖𝚎𝚝𝚜𝚞 𝙽𝚘 𝚈𝚊𝚒𝚋𝚊, 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚍𝚛𝚊𝚖𝚊 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝙼𝚛. 𝚀𝚞𝚎𝚎𝚗!

✎ 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎, 𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚎𝚜 𝚠𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚝'𝚜 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚘𝚛 𝚍𝚛𝚊𝚠𝚗! 𝙼𝚘𝚜𝚝 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚎𝚜 𝙸 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚊𝚜 𝚊 𝚔𝚒𝚍 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚛𝚘𝚢𝚊𝚕𝚝𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚘𝚖𝚊𝚗𝚌𝚎. 𝚃𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚖𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚌𝚛𝚒𝚗𝚐𝚎 𝚕𝚖𝚊𝚘... (⁠;⁠^⁠ω⁠^⁠)𝙼𝚎𝚊𝚗𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚌𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚗𝚍𝚜 𝚘𝚏 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚜/𝚏𝚊𝚗𝚍𝚘𝚖𝚜 𝙸'𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎!

✎ 𝙸 𝚊𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚠𝚑𝚘 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚍𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘𝚙𝚒𝚌𝚜, 𝚍𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚏𝚊𝚌𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚞𝚌𝚑! 𝙸𝚝'𝚜 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎, 𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝙸 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚊 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚞𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚘𝚙𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝙸'𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚜𝚝𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚘𝚙𝚝𝚒𝚘𝚗 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚝𝚎𝚍. 𝚂𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚘𝚙𝚒𝚌𝚜 𝙸 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚌𝚊𝚗 𝚋𝚎 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚍𝚒𝚜𝚝𝚞𝚛𝚋𝚒𝚗𝚐...

✎ 𝙸 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚍𝚊𝚛𝚔 𝚑𝚞𝚖𝚘𝚛.

✎ 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚐𝚊𝚖𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎, 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚐𝚘𝚝 𝚋𝚘𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎. 𝙸 𝚖𝚎𝚊𝚗, 𝙸 𝚍𝚘 𝚙𝚕𝚊𝚢 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 𝚋𝚞𝚝 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚝... 𝚂𝚘𝚖𝚎𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚊𝚖 𝚋𝚘𝚛𝚎𝚍, 𝙸 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚐𝚘 𝚘𝚗 𝚊 𝚕𝚊𝚙𝚝𝚘𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚘𝚗 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝟹𝙳 𝚙𝚛𝚘𝚓𝚎𝚌𝚝 𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚠𝚎𝚋 𝚍𝚎𝚜𝚒𝚐𝚗𝚒𝚗𝚐... 𝙽𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚋𝚜𝚒𝚝𝚎 𝚗𝚘𝚛 𝟹𝙳 𝚙𝚛𝚘𝚓𝚎𝚌𝚝𝚜 𝚒𝚜𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊𝚗 𝚘𝚏𝚏𝚒𝚌𝚒𝚊𝚕 𝚙𝚛𝚘𝚓𝚎𝚌𝚝 𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐, 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚍𝚘 𝚒𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚏𝚞𝚗 𝚕𝚖𝚊𝚘.

✎ 𝙸 𝚌𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚊 𝚕𝚘𝚝.

✎ 𝙸 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚝𝚎𝚛𝚛𝚒𝚋𝚕𝚎 𝚍𝚊𝚍 𝚓𝚘𝚔𝚎𝚜.

✦ Favorites<33
╰┈➤ My Hoomen<33
╰┈➤ Coffee
╰┈➤ White Roses and Sunflowers!

✦ Socials<33
╰┈➤ ᴄᴀʀʀᴅ ✧ itspxtchyxx.carrd.co
╰┈➤ ʀᴏʙʟᴏx ✧ Will be given out to people I know if they dm (⁠*⁠˘⁠︶⁠˘⁠*⁠)⁠.⁠。⁠*⁠♡
╰┈➤ ᴅɪꜱᴄᴏʀᴅ ✧ Just tell me your discord first, I'll add you!!!(⁠ʃ⁠ƪ⁠^⁠3⁠^⁠)
     ╰┈➤ (Probably) Dead server ✧ https://discord.com/invite/BVP5tMV2Xy

|| Just wanna say that my account is a lgbtq+ safe place!!! I'll support people in any form or way and my wattpad dms are open for venting and such ⊂⁠(⁠'⁠・⁠◡⁠・⁠⊂⁠ ⁠)⁠∘⁠˚⁠˳⁠°

《Bio Book!》Where stories live. Discover now