İlk Bakışta Aşk

471 37 98
                                    

Edgar'ın Gözünden

Okulun ilk sabahı hayatımdan nefret ettiğim iğrenç alarm sesi kulağımı çınlatmıştı, kız kardeşim Collete'nin bağırışmasıyla bu beni daha çok sinirlendiriyordu. Sinirle kalktıktan sonra Collete yanıma koşup omuzlarımda tutup ileri geri sallamaya başladı.

C:AYY EDGAR YENİ OKULUMDAKİ KULLARI KİTABIMA EKLEMEK İÇİN SABIRSIZLANIYORUMM

E:Senin kitabını kimse sikine takmıyor Collete...

Bunu dedikten sonra Collete'nin yüzünde somurtkan bir yüz oluştu. Tam bişey diyecekken arkasına bakmadan mutfağa gitti. Bende şaşırmıştım böyle dediğime, normalde hiç böyle değildim, bugün nedense sinirliydim. Collete'nin yanına gittiğimde ikimize tost hazırladığını gördüm, masaya oturarak onu izlemeye başladım. İşi bittiğinde tostları getirdi ve yemeğe başladık. Yemek sırasında

E:Bak Collete çok özür dilerim. Bugün tersimden yattım sanırım. Lütfen beni affet

Tüm bunları derken Collete yemeğini bitirmişti. Collete hızla çantasını alıp çıktı. Bende sofrayı topladım sonra çantamı sırtlayıp evden çıktım. En yakın arkadaşım Chester ben hergün arabasıyla okula bırakıyordu. Bugün her zamanki gibi Chester geldi ve beni arabasına aldı.

C:Collete'nin hızla koşusunu gördüm. Ne oldu aranızda

E:Boşver Chester...Aptal Collete zaten fazla tripli ve ergen biri. Onun için endişelenmene gerek yok

Chester'da kıkırdayıp sürmeye devam etti. Okula varmıştık, arabadan inip okula girdik. Chester'la birlikte sınıfımıza çıktık. En arka sıraya oturup sınıf gürültüsünün içinde kafamı dinlendirmeye çalıştım. Önümde oturan Collete ve Spike'a kulak misafiri oldum. Duyduğuma göre sınıfa yeni öğrenci gelicekmiş. Çokta sikimdeydi...Diğerleri gibi o da zorba olacaktı diğerleri gibi benle dalga geçecekti... Tüm bunları düşünürken aniden kapı çarptı. Tüm sınıf ölüm sessizliğine bürünüp kapıya doğru bakmaya başladı içeriye biri girdi.

Ona baktığımda ilk dikkatimi çeken şey
onun sulu iri yapılı kaslarıydı. Ardından gözüm onun kaşlarına kaydı, onun kalın kaşları onu dahada çekici yapıyordu. Onun soluk güzel gece mavisi saçları şapkasının önüne geçiyordu.İnce beyaz atleti onun tüm kaslı vücudunu ön plana çıkarıyordu. Çekik gözleri aniden benim gözlerimi buldu. Bana baktığında utanıp aniden gözlerimi onun üzerinden çektim. AMAN TANRIM BEN NE DÜŞÜNORDUM.Ah işte Edgar dün gece 30 posta gay hentai izlersen olacağı buydu. Edgar arkasına dönerek çaktırmamaya çalıştı ama çok geçti. Fesat bakışlarından herşey anlaşılıyordu.

F:Bir sorunmu var... emo çocuk?

E:Uhm sorun yok..

F:Neden bana dik dik bakıyordun emo çocuk?

E:Ben sana bakmıyordum! Ve o emo lafını kaldır.

F:Kızınca çok tatlı oluyorsun biliyor musun.

Bunu duyunca utancımdan domatese dönüştüm ama bişey demedim, olay çıkartmak istemedim. Atkımla yüzümü gizledim. O sırada hoca girdi

Hoca:Günaydın çocuklar bu hafta tanışma haftası olduğu için bu hafta ders işlemiyeceğiz.

Collete bunu fırsat bulup arkasına döndü ve O çocukla konuşmaya başladı. Bende sıkılıp onlarla konuşmaya başladım

C:Senle konuşmuyorum ben!

E:Peki sana kantinden browni alsam beni affeder misin?

C:OHA LA OLURR.

E:B-Bu arada senin adın ne?

F:Adım Fang

E:G-Güzel b-benim adımda Edgar

Nedense Fang'le konuşurken kekeliyordum.

F:Güzel isim emo çocuk~

C:NE EMO ÇOCUK-PUHAHAHA

Bunun hakkında şakalar yaparken bacağımda yabancı bir el hissettim. Bakınca Fang'in elini gördüm. Yavaşça bacağımı okşuyordu. Bunu yaparken de Collete ile konuşuyordu
Ardından eli daha da içe gitmeye başladı(yani aletin olduğu kısma)yavaş yavaş giderken huylanıp titriyordum.

C:Sen niye titriyon la Edgar

E:B-Benim lavobaya gitmem gerek

Hocadan izin alıp tuvalete koştum. Düşünmeye başladım. Sanırım bir daha pantolonumu yıkamıyacağım.Ama kim benim gibi bir çocuğa bakarki, ucubenin tekiyim. Hergün hentai izler, lol oynardım. Lol de hep Shaco kitlerdim. İnsanlara söverdim. Kısacası böyle atletik yakışıklı esnek kaslı saygılı birinin hayatsız bir emo çocuğa bakması imkansızdı. Ama umudumu kesmedim.


EVETT BENCE 536 KELİME YETER SİZE 1. BÖLÜM İÇİN. ÖNERİLERİNİZİ ALIRIM HADE BB🤭🤭💖💖😝

Bağımlıyım //FangarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin